چاپ پاکت اداری

چاپ پاکت اداری

چاپ پاکت اداری

_

چاپ پاکت اداری برای ارسال نامه ها و دیگر مکاتبات لازم و ضروری است. پاکت ها وسیله مناسبی برای حفظ این اقلام هستند و همیشه نامه ها و قرار دادها و موارد مشابه را میتوان برای ارسال داخل پاکت قرار داد. چاپ این اقلام از ست اداری در ابعاد مختلف انجام میگیرد و اکثرا بر اساس ابعاد سربرگ تعیین میگردد.
ابعاد متدوال برای پاکت نامه اداری A4،A5 و A3  است که میتوانید بر اساس نیاز آنرا برای چاپ سفارش دهید. پاکت های مناسب برای نامه به صورت دو تا خورده از طول هستند و در اصطلاح آنرا به نام پاکت ملخی هم می شناسیم. این نوع پاکت بیشترین کاربرد را برای نامه های اداری دارد .
نوع کاغذ مناسب و گرماژ آن با توجه به نیاز مشتریان تعیین میگردد. اما بهترین گرماژ برای چاپ انواع پاکت نامه اداری 80 گرم یا 100 گرم از کاغذ تحریر است. برای پاکت با ابعاد A4 و بزرگتر از کاغذ با گرماژ بالا استفاده میشود.

 پاکت اداری در ابعاد بزرگتر میتواند به شکل تا خورده از بالا یا تا خورده از کنار باشد. به پاکت نامه اداری که از بالا باز میشود، پاکت نامه کیفی هم میگویند. درب پاکت روی ضلع تاخورده قرار دارد و از آنجا میتوانید نامه را درون پاکت قرار دهید. اگر درب پاکت از کنار باشد به آن پاکت کیسه ای گفته میشود.
همچنین چاپ پاکت نامه اداری در نوع ملخی معمولا دو طرح دارد که نوع اول آن پر مصرف تر است. درب پاکت میتواند روی طول پاکت باشد و یا روی عرض قرار گیرد. به نوع طرح دوم که درب روی ضلع کوچکتر پاکت باشد، پاکت نامه ژاپنی میگویند.

سوالات خود را از ما بپرسید..

مشاوره نیاز دارید؟

پاسخ سوالاتی که معمولا مشتریان میپرسند در این صفحه آورده شده اگر پاسخ سوال خود را نیافتید ، سوالتان را بفرستید ما خیلی زود پاسخ شما را میدهیم

از ما بپرسید

سوالات چاپی خود را از ما بپرسید.

برای اطلاع از شرایط چاپ و پرسش و مشاوره میتوانید از طریق فرم زیر اقدام نمایید.






پرسش و پاسخ

سوالات متداول مشتریان

طرح های ارسالی برای چاپ پاکت در چه فرمتی باید باشد؟

همه فایل های ارسالی باید در فرمت JPG ذخیره و ارسال شود.

چه نکاتی باید در طراحی پاکت نامه اداری رعایت شود؟

برای اینکه بهترین کیفیت را در زمان چاپ داشته باشیم حتما باید رزولوشن 300 بر اینچ باشد و مد CMYK را برای آن انتخاب کنید. ابعاد را دقیق اندازه بگیرید و برای کل قسمت های پاکت باید یک فایل ارسال شود.

چطور چاپ پاکت را سفارش دهید؟

برای ثبت سفارش میتوانید از طریق شماره های سایت تماس بگیرید.

باز کردن چت
در امور چاپی نیاز به کمک دارید؟
سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه امور چاپی از قبیل چاپ پاکت ، چاپ سربرگ ، چاپ ست اداری و ... مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.