چاپ پاکت ارزان

چاپ پاکت ارزان

چاپ پاکت نامه اداری و ارزان

چاپ پاکت ارزان برای قرار دادن نامه ها و قراردادهای شرکت ها مورد استفاده قرار می گیرد. یکی از ارکان ست اداری که باید به آن توجه خاصی نمود چاپ پاکت می باشد. چاپ پاکت برای جلب نظر مشتری، برای دفاع از هویت برند از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. در زمان چاپ پاکت نامه باید به این موضوع دقت کنید که اطلاعاتی مانند آرم، متن و اطلاعات تماس بر روی پاک نامه چاپ شود تا در صورت نیاز مشتری بتواند با شما بدون مشکلی ارتباط برقرار کند. چاپ پاکت در انواع یک رنگ، دو رنگ و ترکیب رنگ در سایزهای A4 و A5 انجام می شود.

برای کاهش قیمت چاپ پاکت می توانید پاکت آماده را خریداری کنید و به وسیله ی چاپ ریسوگراف و یا افست به صورت تک رنگ مشکی چاپ کنید. شما می توانید پاکت نامه ی خود را بر روی کاغذ تحریر، گلاسه، کرافت، کتان و نخودی انجام دهید. اگر به دنبال ارزان ترین نوع کاغذ می باشید کاغذ تحریر بهترین گزینه برای شما جهت چاپ پاکت ارزان می باشد. همانطور که گفته شد چاپ پاکت به صورت تک رنگ، دو رنگ و ترکیب رنگ انجام می شود اما اگر به دنبال قیمت ارزان پاکت نامه هستید باید از چاپ پاکت تک رنگ و دو رنگ استفاده کنید زیرا نسبت به ترکیب رنگ از قیمت کمتری برخودار می باشد.

طراحی و چاپ پاکت نامه

طرحی که  چاپ می کنید به اندازه ی محتویات درون پاکت نامه از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. در نظر داشته باشید که طراحی پاکت نامه باید کمی محتاطانه انجام شود به این علت که در یک نگاه همه ی مواردی که می خواهید را بتوانید به مخاطب القا کنید. موارد مهم باید به اندازه ی کافی بولد باشند و در جایگاه مناسبی قرار داشته باشند تا شما بتوانید به عنوان تبلیغات از پاکت نامه خود استفاده کنید.

باز کردن چت
در امور چاپی نیاز به کمک دارید؟
سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه امور چاپی از قبیل چاپ پاکت ، چاپ سربرگ ، چاپ ست اداری و ... مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.