چاپ پاکت در انواع مختلف

چاپ پاکت در انواع مختلف-چاپخانه آراکس 33914089

چاپ پاکت در انواع مختلف-چاپخانه آراکس 33914089


چاپ پاکت در انواع و طرح های مختلف

چاپ پاکت در انواع مختلف ، همانطور که میدانید پاکت جزء ست اداری محسوب می شود ولی طرح ها و انواع مختلفی دارد که هر کدام باب سلیقه ی خودتان بود را میتوانید انتخاب کنید و برای چاپ پاکت اقدام کنید ولی اول باهم جزئیات ست اداری را بررسی میکنیم و بعد از آن سراغ چاپ پاکت انواع مختلف می رویم پس با ما همراه باشید.

مطلب پیشنهادی : نکاتی در چاپ ست اداری ارزان

ست اداری شامل چه مواردی می شود ؟

با توجه به اهمیت بحث چاپ ست اداری و گره خوردن آن با مفاهیمی چون :

موفقیت، انعطاف پذیری، توسعه و رشد سازمان، مدیریت تحول و تغییر سازمانی، فرآیندی مستلزم درک و نظارت مستمر بر پیامد های فرایند تغییر میباشد.

در نتیجه لازم است که علاوه بر توجه به اهداف در فرآیند های چاپ ست اداری ، به پیامد های ناشی از چاپ ست اداری نیز توجه لازم صورت بگیرد.

در چاپ ست اداری حداقل سه حوزه مورد بررسی قرار میگیرند که عبارتند از:

وضع فعلی ، وضعیتی که باید در آینده به آن دست یابد و بالاخره چگونگی تبدیل وضعیت از وضع فعلی به وضع مطلوب.

چاپ ست اداری شامل موارد زیر میشود :

-چاپ پاکت ( چاپ پاکت A4 و.. )

-چاپ سربرگ (چاپ سربرگ A5 و ..)

-چاپ کارت ویزیت

-لیبل سی دی

مطلب پیشنهادی : لزوم چاپ پاکت

چاپ پاکت A4 - چاپخانه آراکس 33914089

چاپ سربرگ امنیتی برای قرارداد های شما

قرارداد بعنوان یکی از مهمترین ابزار های ایجاد رابطه ی حقوقی محسوب میشود. قرارداد باید دارای شرایطی باشد  منجر به بطلان یا عدم نفوذ قرار داد شود. قرارداد باعث استحکام و قانون مندی مراودات شده و اعتماد طرفین معامله را افزایش میدهد. پس چاپ سربرگ اختصاصی میتواند استحکام قرارداد شما را اثبات کند.

چاپ سربرگ دارای اطلاعاتی مانند آدرس، شماره تلفن، لوگوی شرکت رنگ منحصر بفرد شرکت، نام شرکت، ایمیل و… میباشند و جعل پذیری اسناد و مکاتبات اداری را با اختلال مواجه میسازد.

هم چنین با چاپ سربرگ دسته بندی قرار داد ها آسانتر صورت پذیرفته و انرژی، زمان و هزینه ی کمتری از دست خواهد رفت. بدین منظور باید از جدید ترین تکنولوژی روز دنیا بهره برد.

استفاده از جدید ترین تکنولوژی باعث میشود که چاپ سربرگ مخصوص قرارداد، به روزتر طراحی شود. نکته ی مهم این است که جاعلان در حال ارتقاء مهارت های خود هستند پس می توان سد محکمی با استفاده از جدیدترین دستگاه های چاپ در برابر آنها قرار داد.

مطلب پیشنهادی : هدف از چاپ سربرگ 

چاپ پاکت در اندازه های مختلف- چاپخانه آراکس 33914089

چاپ پاکت در انواع مختلف آن 

چاپ پاکت در انواع مختلفی به نامهای پاکت نامه، پاکت ملخی، پاکت اداری، چاپ پاکت A5، چاپ پاکت A4 ،پاکت کرافت، پاکت کاغذی و پاکت فانتزی موجود است.

سایز متداول چاپ پاکت های چاپی مورد استفاده در ابعاد 11 × 22 ، 23 × 31 ، 16.8 × 22 میباشد بعلاوه اغلب شرکت ها پاکت های نامه را در گراماژ 80 ، 100 ، 120 ، 160 ، 230 چاپ میکنند.

اگر می خواهید تا حرفه ای تر عمل کنید به شما توصیه میکنیم برای چاپ پاکت از لوگو برجسته، برش خاص درب پاکت ، طلاکوب، نقره کوب ، لبه درب چسبدار را استفاده کنید.

این کار باعث میشود تا بازاریابی غیر مستقیمی بر روی نامه های شما انجام شود. تاثیر بازاریابی بر روی جزئی ترین ابزار در دسترس را دست کم نگیرید. مشتریان شما بصورت مداوم در حال  مقایسه خدمات شما با سایر سازمان ها هستند.

مطلب پیشنهادی : چاپ سربرگ فوری

چاپ پاکت فوری - چاپخانه آراکس

چاپ پاکت با قالب لوگوی مخصوص

چاپ پاکت با قالب لوگوی مخصوص شرکت شما می تواند تاثیر به سزایی بر روی اعتماد  مشتریان و شرکت های دیگر به شما بگذارد .

پس کلمه ی لوگو به تنوعی از نگاره ها و نشانه ها، حروف و … اشاره دارد. از نگاه نماد شناسی، لوگو ها به عنوان قسمتی از سیستم علائم شرکت برای برقراری ارتباط با حضار درونی و بیرونی به کار میرود. در اصل هر تجارتی از کافی شاپ ها گرفته تا شرکت های کامپیوتری، لوگو هایی را برای خود انتخاب میکنند.

در چاپ پاکت با قالب لوگو توجه کنید که ایجاد رهنمود هایی در فرآیند انتخاب و طراحی لوگو ها میتواند برای مدیران مفید باشد. از این رو لوگو باید قابل شناسایی،قابل انس گیری و دارای تاثیر مثبت باشد، بطوری که بازار هدف، از معنا و مفهوم آن رضایتی را استنباط کند.

پس برای چاپ پاکت در قالب لوگو باید طوری باشد که بتوان مفهوم آن را درک کرد نه اینکه مشتریان و شرکت های دیگر سر درگم شوند.

برای چاپ پاکت با لوگوی شرکتتان میتوانید یک طرح ساده انتخاب کنید ولی با مفهوم که هر کس آن را دید متوجه نام شرکت شما و زمینه ی فعالیتتان شود. برای چاپ پاکت با کیفیت بالا حتما به بهترین چاپخانه در تهران مراجعه کنید تا پشیمان نشوید.

چاپ پاکت در انواع مختلف

چاپ پاکت در طرح اختصاصی با بهترین چاپخانه در تهران 

برای چاپ پاکت در انواع مختلف و طرح های گوناگون میتوانید با بهترین چاپخانه در تهران ، چاپخانه آراکس در ارتباط باشید ، چاپخانه آراکس در نظر دارد که چاپ پاکت ، چاپ ست اداری ، چاپ سربرگ در انواع و اقسام اندازه ها را با کیفیت بالا و با استفاده از جوهر های مرغوب به چاپ برساند.

برای اینکه زبانزد شرکت ها و مشتریان خود شوید بهتر است با چاپخانه آراکس در ارتباط باشید.

چاپ پاکتمقالات

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن چت
در امور چاپی نیاز به کمک دارید؟
سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه امور چاپی از قبیل چاپ پاکت ، چاپ سربرگ ، چاپ ست اداری و ... مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.