چاپ پاکت رسانه ای برای انتقال پیام ها

چاپ پاکت رسانه ای برای انتقال پیام ها

چاپ پاکت رسانه ای برای انتقال پیام ها


چاپ پاکت رسانه ای برای انتقال پیام ها

همانطور که میدانید چاپ پاکت رسانه ای برای انتقال پیام های مهم است که در زمینه ی تبلیغات و بازاریابی تاثیر فراوانی میگذارد همچنین برای تبلیغ و هویت بخشیدن به یک سازمان و یا کسب و کار استفاده می‌ شود.

فرقی نمی کند داخل پاکت قرار است چه محتوایی قرار گیرد ممکن است داخل پاکت یک نامه اداری ، تجاری، کارت تبریک، اعلان مهم و … باشد چاپ پاکت تجاری می تواند فرصتی را برای ایجاد معرفی برند و شرکت شما فراهم آورد تا مخاطبان بیشتری را به خود جذب کنید. به همین دلیل است که چاپ پاکت باید به صورت اصولی انجام شود تا یک نتیجه ی خوب و ثمر بخشی را بگیرید. در این مطلب به شما میگوییم که چاپ پاکت رسانه ای برای انتقال پیام های شما چقدر اهمیت دارد و چرا باید به صورت اصولی انجام گیرد با ما همراه باشید.

چاپ پاکت به عنوان رسانه ای قدیمی و پر کاربرد محسوب می شود!

همانطور که میدانید پاکت یک بسته بندی معمولی برای ارسال اشیائی مثل کارت ، نامه و امثال این ها طراحی شده است. چاپ پاکت یکی از پر کاربرترین خدمات انجام شده توسط چاپخانه ها است. شاید برایتان جالب باشد که اولین پاکت در چین ساخته شده است و برای تضمین حریم خصوصی مکاتبات سلطنتی مورد استفاده قرار میگیرفت. اما آن پاکت های اولیه هیچ شباهتی که پاکت های امروزه نداشتند آن ها با گل رس به شکل یک کُره ساخته می شدند و پیام ها داخل آن قرار میگرفته و مهر و موم میشده و برای خواندن آن کُره را میشکستند. اما پاکت های سنتی مثل پاکت های امروزی درست می شدند و از تاکردن یک ورق کاغذ از چهار طرف درست میشده است.

همانطور که میبینید پاکت به عنوان یک ابزار قدیمی و پر کاربرد از قدیم وجود داشته است. اما امروزه حضور پاکت در چاپ ست اداری پر رنگ تر شده است. بیشتر هدف شرکت ها از چاپ پاکت و قرار دادن نامه ها یا هر چیز دیگر داخل آنها تبلیغات و افزایش اعتماد ، رونق کسب و کار است.  همچنین از دلایل دیگر چاپ پاکت می توان به شناساندن نام تجاری و برند رقیبان و مخاطبان بیشتر ، درنتیجه افزایش درآمد است.

مطالب پیشنهادی : 

چاپ ست اداری حرفه ای

کاربرد کاتالوگ و بروشور

کاربرد چاپ بروشور چیست؟

چاپ پاکت رسانه ای برای انتقال پیام ها-چاپخانه آراکس

کاربرد های چاپ پاکت چیست؟

همانطور که میدانید چاپ پاکت برای اهداف مختلف ، اندازه ها ، ابعاد مختلف انجام می گیرد. شکل های مختلفی رسمی و تبلیغاتی آن یکی از پر کاربردترین ها به شما می رود و دارای مشخصات خاصی  از جمله شماره تماس ، لوگو ، آدرس، شعار تبلیغاتی ، نام تجاری شرکت و … است که بر روی پاکت چاپ می شود.

کاربردهای چاپ پاکت شامل موارد زیر میشود:

👈 استفاده از پاکت برای نامه‌ نگاری شخصی، اداری و …

👈 استفاده از انواع پاکت‌ های پستی برای ارسال کالای سبک و قابل‌ حمل

👈 استفاده از پاکت‌ های سایز بزرگ برای ارسال مدارک

👈 چاپ پاکت برای ارسال کاتالوگ و بروشور

👈 پاکت مخصوص سی دی

👈 برای فرستادن لیست قیمت

👈 استفاده برای ارسال قراردادها

👈 برای ارسال فاکتور

👈 چاپ پاکت مخصوص برای ارسال انواع کارت اعم از دعوت، پستال، تبریک و …

👈 برای فرستادن هدایای نقدی و تبلیغاتی

👈 چاپ پاکت‌ های بسیار بزرگ برای ارسال کتاب، سررسید و …

چاپ پاکت رسانه ای برای انتقال پیام -چاپخانه آراکس 02133974089

انواع روش های چاپ پاکت را میدانید؟

۱- چاپ پاکت به روش دیجیتال :

چاپ پاکت دیجیتال زمانی برای شما مقرون به صرفه خواهد بود که قصد چاپ تعداد پایین داشته باشید یا بخواهید پاکت ها را بصورت فوری تحویل بگیرید. توجه داشته باشید که محدودیت چاپی که در چاپ دیجیتال وجود دارد این است که شما نمی توانید روی درب پاکتها را چاپ کنید .

۲- چاپ پاکت به روش افست :

در چاپ پاکت افست با اینکه شما باید زمان بیشتری در انتظار باشید ولی می توانید تیراژ بالاتر از ۱۰۰۰ عدد را با قیمت بسیار مناسب تر نسبت به چاپ دیجیتال چاپ کنید و محدودیتی در چاپ بر روی قسمت های خاص مانند درب پاکت دیگر وجود ندارد .

* در چاپ پاکت دیجیتال هم محدودیتی برای تعداد وجود ندارد، اینکه تعداد بالاتر از ۱۰۰۰ عدد را جزو چاپ افست حساب کردیم، دلیلش کمتر بودن قیمت چاپ افست می باشد . در صورتی که شما زمان کمی دارید ما تا هر تعدادی که نیاز داشته باشید را بصورت دیجیتال برایتان انجام خواهیم داد .

روش چاپ پاکت به صورت دیجیتال اصولا برای کسانی است که میخواهند چاپ پاکت فوری را انجام دهند البته چاپخانه آراکس در هر دو روش از دستگاه های بسیار پیشرفته استفاده می کند تا شما نتیجه ی مطلوبی را از چاپ پاکت مورد نظرتان بگیرید ولی چاپ افست معمولاً کیفیت بهتری نسبت به دیجیتال دارد اگر میخواهید چاپ پاکت A4 با کیفیت بالا انجام شود ولی زمان آن برایتان مهم نیست بهتر است از روش افست استفاده کنید.

مطالب پربازدید : 

ویژگی سربرگ با کیفیت

نکات مهم در چاپ ست اداری

چاپ پاکت رسانه ای برای انتقال پیام ها-چاپخانه آراکس 02133974089

چاپ پاکت با دستگاه های چاپ فوق پیشرفته

برای چاپ پاکت با دستگاه های پیشرفته می توانید با بهترین چاپخانه تهران ، چاپخانه آراکس در ارتباط باشید. چاپخانه ما در زمینه ی چاپ انواع مختلف پاکت تخصص کامل دارد همچنین در زمینه های دیگری از جمله چاپ ست اداری ، چاپ ساک دستی ، چاپ کاتالوگ ، چاپ بروشور و… کاملا حرفه ای عمل می کند و با استفاده از جوهرهای مرغوب و دستگاه چاپ مناسب بهترین ها را به شما عرضه می کند.

برای در ارتباط بودن با چاپخانه آراکس بهترین چاپخانه در تهران می توانید روی دکمه ی زیر کلیک کنید تا مستقیماً با آنها در ارتباط باشید.

چاپ پاکتمقالات

3 Comments

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن چت
در امور چاپی نیاز به کمک دارید؟
سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه امور چاپی از قبیل چاپ پاکت ، چاپ سربرگ ، چاپ ست اداری و ... مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.