چاپ پاکت نامه اداری

چاپ پاکت نامه اداری - چاپخانه آراکس 33914089

چاپ پاکت نامه اداری - چاپخانه آراکس 33914089


چاپ پاکت نامه اداری

شما به عنوان یک مدیر برای نامه نگاری با دیگر سازمانها از اهمیت چاپ پاکت نامه اداری اطلاع دارید. اولین تصویری که از شرکت شما ارائه میشود توسط  پاکت و سربرگ نامه است. طراحی و چاپ پاکت برای سازمان شما اعتبار اسزی و ایجاد اعتماد را به همراه دارد. چاپ پاکت A4 برای یک سازمان در کنار کارت ویزیت و دیگر ملزومات اداری لازم است. اما پیچیدگی و دشواری های خودش را دارد.

در طراحی و چاپ پاکت نامه اداری باید طرح پشت و جلوی پاکت، جای چسب و محل درب پاکت را در نظر بگیرید. قالب ها و طرح های آماده زیادی برای چاپ پاکت وجود دارد. اما اگر شما میخواهید برای اولین بار اقدام به چاپ پاکت نمایید بهتر است اقدام به طراحی و چاپ طرح مناسب خود نمایید. بهتر است طرحی را متناسب با نوع فعالیت شرکت و هماهنگ با لوگو و نماد شرکت خود در نظر بگیرید.

مطلب پیشنهادی برای مطالعه :چاپ سربرگ برای نامه های اداری

چاپ پاکت نامه اداری -چاپخانه آراکس - 33914089

چاپ پاکت با چه کاغذی بهتر است؟

چاپ روی کاغذ تحریر : 

از انواع معمول کاغذ برای چاپ پاکت نامه اداری کاغذ تحریر است. وزن کاغذ گرم 80 گرم است و از بهترین و ارزان ترین کاغذها برای چاپ پاکت می باشد. دلیل پرطرفداربودن کاغذ تحریر قیمت مناسب و امکان چاپ در تیراژ بالا است. چاپ پاکت روی کاغذ تحریر 80 گرمی، افست فول رنگی است که کیفیت چاپ را مطلوب و مناسب می نماید.  چاپ پاکت نامه اداری روی کاغذ تحریر 100 گرم هم انجام میشود. کاغذ تحریر 100 گرمی یک نتیجه مطلوب و بسیار شیک و نسبتا محکم را به شما میدهد. کاغذ تحریر نورکمی را از خود عبور میدهد و این باعث شفافیت پاکت نامه میشود.

چاپ روی کاغذ کتان : 

پاکت کتان وزن 120 گرم است و از سری زیباترین چاپ پاکت A4 را ارائه میدهد. کاغذ کتان بافت های ریزی دارد و جلوه خاصی به پاکت میبخشد. از کاغذ کتان معمولا زیاد برای چاپ پاکت و سربرگ استفاده میشود. امکان چاپ پاکت نامه و پاکت a5 ، a4 وبزرگ تر با کاغذ کتان وجود دارد. کاغذ تحریر از نوع پرکاربرد و پرطرفدار برای چاپ این اقلام است. اما چاپ طرح های شلوغ و تمپلات روی آن توصیه نمیشود. چون موجب افت  کیفیت میگردد.

چاپ روی کاغذ گلاسه : 

یکی از بهترین و شیک ترین کاغذها که برای چاپ پاکت نامه اداری انتخاب میشود، کاغذ گلاسه است. چاپ روی کاغذ گلاسه به صورت افست و فول رنگی انجام میشود و درخشش و وضوح خاصی دارد. کاغذ گلاسه در وزن 135 گرم معمولا برای چاپ پاکت A4 انتخاب میشود. کاغذ گلاسه بعد از کاغذ تحریر یکی از پرطرفدارترین کاغذها می باشد. امکان چاپ پاکت با چسب دوطرفه نیز روی این کاغذ وجود دارد.

مطلب پیشنهادی برای مطالعه : چطور قیمت چاپ پاکت فوری را محاسبه کنیم؟

چاپ پاکت نامه اداری -چاپخانه آراکس - 33914089 چاپ پاکت

مشخصات پاکت نامه اداری 

چاپ پاکت نامه بعد از طراحی و چاپ سربرگ انجام میشود. چون باید بین سربرگ و دیگر اوراق اداری هماهنگی وجود داشته باشد. طرح روی پاکت و چیدمان روی آن معمولا مانند سربرگ است و تفاوتی ندارد. برای طرح روی پاکت هم همان شکل و فرم سربرگ نامه ها استفاده و چاپ میشود. تنها چند المان تاریخ و شماره نامه و پیوست روی پاکت نوشته نمیشود. اما آدرس و شماره تماس ممکن است بولد تر و بزرگ تر باشد. چاپ آدرس و نام شرکت به همراه شماره تماس شما را از نوشتن آنها به صورت دستی بی نیاز میکند.

ابعاد چاپ پاکت A4 معمولا متناسب با کاغذی است که دو تا خورده باشد. کاغذ A5 هم میتوان درون این پاکت جا داد. عرض پاکت A4  در زمان بسته شدن برابر با عرض نامه است و طول آن یک سوم کاغذ A4 ، چون کاغذ درون آن تا میخورد. چاپ پاکت برای نامه های اداری در قطع A4  کامل هم انجام میشود. چون بسیاری از ادرات اوراق و نامه هایی را بدون تاخوردگی باید درون پاکت قرار دهند.

چاپ پاکت نامه اداری معمولا افست است و از یک رنگ تا پنج رنگ روی پاکت و داخل آن قابل اجرا می باشند. چاپ پاکتA4 حرفه ای باید با لوگو و صنعت و حرفه شما همخوانی داشته باشد و از کاغذ با کیفیت و مرغوب برای آن استفاده گردد. پاکت نامه اداری متناسب با اعتبار یک ادراه و موسسه، اعتبار آن سازمان را نشان میدهد. و باید با سایر ملزومات اداری همخوانی داشته باشد. چاپ پاکت نامه برای رسمی شدن نامه ارسالی از سمت یک سازمان صورت میگیرد. مراسلات اداری باید متفاوت با سایر مرسولات باشند.

مطلب پیشنهادی برای مطالعه : ارزان ترین قیمت چاپ ست اداری

چاپ پاکت نامه اداری -چاپخانه آراکس - 33914089

سفارش چاپ پاکت برای نامه های اداری

برای سفارش و چاپ پاکت اداری منحصربه فرد و ویژه سازمان خود با چاپخانه آراکس تماس بگیرید. پاکت اداری نشان هویت سازمانی شما است. پس باید در بهترین شکل و با بهترین کیفیت چاپ گردد تا اعتبار شما را حفظ نماید. ما پذیرای انواع سفارشات شما در زمینه چاپ ست اداری، چاپ سربرگ تخصصی و چاپ کاتالوگ خواهیم بود. ما کیفیت و هزینه مقرون به صرفه را برایتان تضمین میکنیم. آماده کردن سفارشات شما با دستگاه های مدرن دیجیتال و افست صورت میگیرد. همکاران ما از طریق شماره های قرارداده شده در لینک زیر پاسخگوی سفارشات شما خواهند بود.

چاپ پاکت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن چت
در امور چاپی نیاز به کمک دارید؟
سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه امور چاپی از قبیل چاپ پاکت ، چاپ سربرگ ، چاپ ست اداری و ... مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.