چاپ پاکت نامه و ست اداری

چاپ پاکت نامه و ست اداری

چاپ پاکت نامه و ست اداری


چاپ پاکت نامه و ست اداری

چاپ پاکت نامه و ست اداری باید متناسب با هم باسد و به طور کلی نشان دهنده اعتبار هر شرکت و سازمانی است. کیفیت در چاپ نقش بسزایی در ارائه خدمات یک سازمان دارد چون همیشه حاوی نامه های اداری شما به دیگر سازمانها خواهد بود. معمولا یک اداره یا سازمان سربرگ، فاکتور و یادداشت و … را درون پاکت اداری قرار میدهد و برای مخاطب خود ارسال میکند.

پس کیفیت چاپ پاکت و ست اداری میتواند نشان دهنده توجه شما به کیفیت فعالیت در سازمان و احترام به مخاطب نیز باشد. از پاکت برای بازاریابی و تبلیغات هم استفاده میشود و این یک شیوه ارزان و پرکاربرد برای هر اداره ای میتواند باشد. زیرا چاپ ست اداری و پاکت همیشه شامل اطلاعات شرکتی مانند شماره تماس، لوگو، شعار تبلیغاتی و … است. این مشخصات در معرض دید مشتری است و برند شما را یادآوری خواهد کرد.

از نکات مهم در زمان چاپ ست اداری و پاکت نامه توجه به اصول طراحی از جمله دقت روی خط برش و خط قالب و طراحی مدرن و جذاب برای آنها می باشد. میتوانید از خدمات تکمیلی چاپ هم برای چاپ پاکت و چاپ سربرگ و … استفاده کنید. این خدمات شامل ساخت قالب با برش خاص، چاپ داخل پاکت، کاغذ فانتزی و لوگو برجسته و رنگ پنجم و … میشود.

چاپ پاکت نامه و چاپ ست اداری

چاپ انواع پاکت نامه اداری

چاپ پاکت نامه برای ادارات در دو قطع معمول پاکت A5 , A4 انجام میگیرد. معمولا از پاکت برای قراردادن نامه و مکاتبات شرکت استفاده میشود که خلاقیت و کیفیت در آن میتواند وجه تمایز خوبی را بین شما و رقبا ایجاد کند. چاپ پاکت A4 در سایز 23*31 چاپ میشود و علاوه بر نامه ها میتواند حاوی قراردادها، اوراق اداری،سی دی، بروشور، هدایای تبلیغاتی و … نیزباشد. در این صورت باید به اندازه و سایز پاکت توجه داشت تا بتوان این اقلام را از هر نوعی در آن جای داد.

چاپ پاکت نامه و ست اداری باید همخوانی داشته و از هویت سازمانی یکسان برخودار باشند. این هماهنگی جلب نظر مشتری و برندسازی را برای سازمان به همراه خواهد داشت. همچنین اعتبار ویژه ای به سازمان شما خواهد بخشید. اغلب برای نامه ها از پاکت A5 استفاده میشود اما برای اوراق و اسنادی که لازم است تاخوردگی نداشته باشد باید از پاکت A4 استفاده کرد.

چاپ پاکت نامه یا به اصطلاح پاکت ملخی میتواند در سه  جنس مقوایی، کاغذی و گلاسه انجام شود. برای تیراژ بالا معمولا از چاپ افست استفاده میشود تا هزینه کاهش یابد. اما در چاپ دیجیتال تعداد کمی به طور مخصوص چاپ میشوند. برای تعیین هزینه چاپ باید طول و عرض پاکت، کاغذ مورد استفاده و نوع چاپ افست یا دیجیتال را در نظر گرفت.

چاپ پاکت چاپ سربرگ

امکانات و نکات مهم در چاپ سربرگ 

یکی از مهمترین ابزارها برای معرفی حرفه و بازاریابی برای آن چاپ سربرگ است. به راحتی میتوان با سربرگ اقدام به تبلیغ از طریق نامه نگاری نمود و برای حرفه مشتری جذب کرد. اما نکته مهم در چاپ سربرگ این است که باید به کیفیت طراحی آن نیز توجه داشت. این مهم در ارائه خدمت بهتر شما را یاری خواهد کرد.

یک سربرگ حرفه ای معمولا روی کاغذ تحریر یا کتان چاپ میشود به طور استاندارد شامل لوگو، نام کمپانی، تاریخ، شماره نامه،  پیوست و اطلاعات تماس می باشد. بنا بر نیاز مشتری میتوان فرمت های مختلفی برای چاپ سربرگ در نظر گرفت اما در نهایت باید مطابق با ست اداری این چینش انجام گیرد.

چاپ ست اداری از جمله سربرگ اولین برداشت مشتری و مخاطب از سازمان شماست. پس انتخاب فونت مناسب، سازماندهی رنگ ها، جاگذاری آیتم ها، رعایت اصول چاپ، کیفیت برش و … نشان دهنده یک سربرگ حرفه ای برای سازمان شما می باشد. به طور کلی چاپ پاکت نامه و ست اداری و سربرگ از روش های مستقیم بازاریابی هستند که با کمترین هزینه انجام میگیرند.

اولین تاثیر ماندگار از شما نزد مشتری توجه به چاپ سربرگ باکیفیت و زیبا است. به همین میزان شرکت شما هم قدرتمند و قابل اعتماد جلوه خواهد کرد. چاپ انواع سربرگ A5 و A4 از نیازهای هر سازمان و اداره ای است تا از این طریق مکاتبات خود را انجام دهد. پس کیفیت بالا میتواند تاثیر زیادی در تاثیر نامه ها داشته باشد.

اگر به دنبال یک کسب و کار پایدار و بزرگ هستید در ابتدا نیاز به چاپ پاکت نامه و ست اداری و سربرگ دارید. چاپ این اقلام میتواند تاثیر بسزایی در مدیریت بازاریابی و کسب و کار شما شود و زمانی اهمیت آنرا درک میکنید که بتوانید با کیفیت در طراحی و چاپ مخاطب جذب نمایید.

چاپ سربرگ چاپخانه آراکس
مطالعه مطالب زیر را از دست ندهید :

هزینه چاپ کاتالوگ چقدر است؟

بررسی نکات مهم چاپ پاکت

چاپ حرفه ای سربرگ و ست اداری را از ما بخواهید!

اگر تمرکز شما روی برندسازی و افزایش فروش است بهترین و کم هزینه ترین راه برای تبلیغ چاپ سربرگ، چاپ پاکت و ست اداری است.  ما در چاپخانه آراکس میتوانیم کلیه نیازهای شما را از لحاظ جنس کاغذ و کیفیت چاپ برآورده کنیم. سابقه ما تضمین کیفیت کار ماست تا شما با خیال آسوده سفارشات چاپ و تبلیغات خود را به ما بسپارید. برای تماس و مشاوره میتوانید از طریق لینک زیر اقدام نمایید.

چاپ پاکتچاپ ست اداریچاپ سربرگمقالات

3 Comments

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن چت
در امور چاپی نیاز به کمک دارید؟
سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه امور چاپی از قبیل چاپ پاکت ، چاپ سربرگ ، چاپ ست اداری و ... مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.