چاپ پاکت A4

چاپ پاکت A4

چاپ پاکت A4

_

از ملزومات و پیش نیاز هر اداره و سازمانی داشتن ست اداری مناسب و باکیفیت است که چاپ پاکت A4 از جمله این الزامات می باشد. پاکت های A4 نیاز ادارات و دفاتر را برای ارسال نامه و اوراق بدون تتا خوردگی برطرف میکنند. با تهیه و چاپ این سایز پاکت میتوانید به آسانی و بدون تا خوردگی کاغذ ها را ارسال کنید. از مفزون به صرفه ترین نوع چاپ برای انواع پاکت استفاده از کاغذ تحریر 80 گرم است.
چاپ پاکت روی کاغذ تحریر 80 گرم از بهترین جنس کاغذ است و قیمت را برای شما به میزان زیادی کاهش خواهد داد. امکان چاپ این محصول وی کاغذ تحریر در تیراژ بالا وجود دارد و از این جهت هزینه برای شما مقرون به صرفه خواهد بود. ای نوع کاغذ نسبت به دیگر کاغذ ها نور کمی را از خود عبور میدهد و از این جهت جلوه و زیبایی بهتری دارد.
همچنین میتوانید از کاغذ تحریر 100 گرم هم برای چاپ استفاده کنید تا دست شما را در انتخاب رنگ ها باز بگذارد. این کاغذ ضخامت مطلوبی دارد و زیبایی خاصی را به ست اداری شما خواهد بخشید. رنگ ها روی این پاکت زنده تر و زیباتر جلوه میکنند.

سوالات خود را از ما بپرسید..

مشاوره نیاز دارید؟

پاسخ سوالاتی که معمولا مشتریان میپرسند در این صفحه آورده شده اگر پاسخ سوال خود را نیافتید ، سوالتان را بفرستید ما خیلی زود پاسخ شما را میدهیم

از ما بپرسید

سوالات چاپی خود را از ما بپرسید.

برای اطلاع از شرایط چاپ و پرسش و مشاوره میتوانید از طریق فرم زیر اقدام نمایید.






پرسش و پاسخ

سوالات متداول مشتریان

حداقل تیراژ برای چاپ پاکت چقدر است؟

حداقل تعداد تیراژ برای چاپ پاکت 1000 عدد می باشد.

هزینه چاپ پاکت چقدر است ؟

هزینه برای چاپ بسته به نوع محصول و جنس کاغذ متفاوت است. برای اطلاعات بیشتر با شماره های ما در سایت  ما تماس بگیرید.

چطور چاپ پاکت را سفارش دهید؟

برای ثبت سفارش میتوانید از طریق شماره های سایت تماس بگیرید.

باز کردن چت
در امور چاپی نیاز به کمک دارید؟
سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه امور چاپی از قبیل چاپ پاکت ، چاپ سربرگ ، چاپ ست اداری و ... مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.