چاپ پاکت A5

چاپ پاکت A5

چاپ پاکت A5

_

چاپ پاکت A5 ضروری است. پاکت یک محفظه کاغذی است که نامه ها را در خود جا میدهد. برای انجام امور اداری و نامه نگاری در موسسات وغیره باید باید پاکت ها را مورد استفاده قرار داد. ایجاد انضباط سازمانی، هویت بصری و ارسال نامه چند مورد از وظایف و امکانات یک پاکت است.
پاکت ها عضو مهم ست اداری هستند و از لحاظ ترکیب بندی و رنگ باید با دیگر اقلام هماهنگ باشند. پاکت A5 از گذشته مورد استفاده بوده و مهمترین وظیفه آن ارسال نامه است. ابعاد پاکت برابر با کاغذ نامه است و باید کاغذ به آسانی در آن جا بگیرد. عرض پاکت برابر عرض کاغذ A4 و طول آن یک سوم کاغذ است.
انتخاب کاغذ و گرماژ در چاپ پاکت بسته به نوع نیاز و سلیقه مشتری متفاوت است. همچنین بودجه شما هم در زمان سفارش میتواند روی آن تاثیر گذار باشد. اما به طور معمول به این منظور از کاغذهای 100 گرم و 80 گرم تحریر استفاده میگردد.

چاپ پاکت A5 روی کاغذ تحریر 100 گرم از پر مصرف ترین نو پاکت است. این فرم عمومی برای چاپ است و به صورت 4 رنگ و فول رنگی کاربرد دارد. هیچ محدودیتی در این باره وجود ندارد و میتوانید چاپ را در این نوع سفارش دهید. برای اینکه از فضای کافی برای چاپ مطمئن باشید لوگو و نوشته ها به میزان 5 میلیمتر از لبه ها فاصله دارند. برای چاپ میتوانید کاغذ گلاسه و کرافت هم انتخاب کنید. به طور کلی چاپ این قلم از ست اداری ضروری است و به انتخاب و سلیقه شما بستگی خواهد داشت.

سوالات خود را از ما بپرسید..

مشاوره نیاز دارید؟

پاسخ سوالاتی که معمولا مشتریان میپرسند در این صفحه آورده شده اگر پاسخ سوال خود را نیافتید ، سوالتان را بفرستید ما خیلی زود پاسخ شما را میدهیم

از ما بپرسید

سوالات چاپی خود را از ما بپرسید.

برای اطلاع از شرایط چاپ و پرسش و مشاوره میتوانید از طریق فرم زیر اقدام نمایید.






پرسش و پاسخ

سوالات متداول مشتریان

برای چاپ پاکت فوری چه کارهایی لازم است؟

اگر به چاپ پاکت فوری نیاز دارید بهتر است از چاپ دیجیتال استفاده کنید. .

آیا خدمات چاپ شامل گارانتی هم میشود؟

برای تمام خدمات چاپی گارانتی وجود دارد. اگر کوتاهی یا اشکالی در کار باشد آنرا دوباره انجام خواهیم داد. این موارد شامل جابجایی و قرار گیری نادرست رنگ ها و یا ناقص شدن طرح روی محصول میشود.

زمان تحویل سفارشات چگونه محاسبه میشود؟

در زمان ثبت سفارش باید مدت زمان کار و تحویل را سوال کنید. بعد از پرداخت و ارسال فایل طراحی بر اساس روزها تحویل کار مشخص خواهد شد.

باز کردن چت
در امور چاپی نیاز به کمک دارید؟
سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه امور چاپی از قبیل چاپ پاکت ، چاپ سربرگ ، چاپ ست اداری و ... مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.