کاتالوگ یک ابزار بازاریابی موثر

کاتالوگ یک ابزار بازاریابی موثر - چاپخانه آراکس 1

کاتالوگ یک ابزار بازاریابی موثر - چاپخانه آراکس 1


چاپ کاتالوگ چه تاثیری بر بازاریابی دارد؟

تمام کسانی که با کاتالوگ سروکار دارند میدانند که کاتالوگ یک ابزار بازاریابی موثر و مفید است. چاپ کاتالوگ میتواند در حیطه بازاریابی و اطلاع رسانی درمورد خدمات یا محصولات به شدت موثر باشد. در حققیت کاتالوگ، به عنوان یک دفترچه، فهرستی از محصولات یا خدمات یک شرکت را برای مشتریان توضیح میدهد. از توصیف و ذکر اقلام گرفته تا قیمت و جزئیات آنها در کاتالوگ قابل رویت است. چاپ کاتالوگ به عنوان یک ابزار تبلیغاتی، در معرفی محصول، جلب نظر مشتری و افزایش فروش محصولات  بسیار موثر و کارآمد است.

طراحی و چاپ کاتالوگ به عنوان یک ابزار تبلیغاتی در صنایع مختلف فارهم است و شما بسته به نوع کسب و کار خود میتوانید کاتالوگ محصولات خود را داشته باشید. این کتابچه کوچک به شما در معرفی و شناساندن محصول و برند تجاری تان بسیار کمک میکند. در دنیای امروز و با وجود ابزارهای تبلیغاتی مدرن و متنوع امروزی، چاپ کاتالوگ هنوز هم جایگاه خود را دارد. بسیاری از شرکت ها و موسسات هنوز هم از کاتالوگ به عنوان یک سرمایه گذاری موفق برای بازاریابی بهره میبرند.

مطالعه این مطلب را ازدست ندهید : تبلیغ روی ساک دستی

کاتالوگ یک ابزار بازاریابی موثر چاپخانه آراکس

خصوصیات یک کاتالوگ با کیفیت 

داشتن یک کاتالوگ حرفه ای که حاوی تصاویر جذاب باشد به خوبی تعامل بین شما و مشتری را اثربخش میکند. هدف تمامی کسب و کارها افزایش فروش و سود حاصل از آن است. در شرایط اقتصادی امروز تامین بودجه برای چاپ کاتالوگ حرفه ای و موثر قدری دشوار است. اما با این حال نمیتوان تاثیر آنرا در جلب نظر مشتری و معرفی برند انکار کرد. پس باید دید چاپ کاتالوگ با کیفیت چه خصوصیاتی دارد.

– در طراحی و چاپ کاتالوگ از تصاویر جذاب استفاده کنید!

در انتخاب تصویر برای کاتالوگ بسیار مهم است که تصاویر با کیفیت و جذاب باشند. در حقیقت مهمترین عنصر گرافیکی در چاپ کاتالوگ انتخاب تصاویر است. تصویر باید از خود محصول و با کیفیت باشد تا مخاطب را بهتر جلب محتوای کاتالوگ کند. تصویر در کاتالوگ معرف محصول یا خدمت موردنظر است پس باید حدالامکان واقعی باشد. تصویری باید انتخاب شود که محصول را به خوبی شرح دهد و حتی از زوایای مختلف آنرا به نمایش بگذارد.  در کنار این تصاویر واقعی میتوان از عکس های مشابه و عناصر گرافیکی مرتبط هم استفاده کرد. این مسئله به زیبایی و جذابیت کاتالوگ کمک بیشتری میکند.

– محتوای کم و موثر برای کاتالوگ استفاده کنید! 

در طراحی و چاپ کاتالوگ متن کمتر از عکس نظر مخاطب را جلب میکند. اما در نشان دادن قابلیت و کاربرد محصول نمیتوان متن را نادیده گرفت. محتوای متنی کاتالوگ بهتر است کم حجم باشد و اطلاعات مفید را در اختیار خواننده بگذارد. پس نویسنده محتوای متنی باید در چند جمله یا حتی چند کلمه بتواند اطلاعات مهم و اصلی را به مخاطب منتقل کند. کاتالوگ یک ابزار بازاریابی موثر است و نباید نقش طرح و عکس و رنگ را در آن نادیده گرفت.

برای داشتن یک محتوای مفید و موثر بهتر است از آیکون ها و المان های گرافیکی مرتبط استفاده کنید. توجه به ظرافت چینش و نوشتن متن شما را در جذب مخاطب یاری میکند. نویسنده باید برای نوشتن متن ظرافت و دقت خاصی را مدنظرداشته باشد تا محتوای کاتالوگ در عین مختصر بودن ویژگی مفید بودن را هم رعایت کند.

مطالعه این مطلب را ازدست ندهید : چطور بهترین کاغذ برای چاپ ست اداری را انتخاب کنیم

کاتالوگ یک ابزار بازاریابی موثر - چاپخانه آراکس

– در  انتخاب طراح  کاتالوگ حساس باشید!

طراحی کاتالوگ مناسب و با کیفیت تنها از یک طراح حرفه ای برمی آید. برای چاپ کاتالوگ باید در کنار توجه به متن و عکس، استفاده از المان های گرافیکی را هم درنظر داشت. در حقیقت بدون ظرافت های گرافیکی، نوشته ها و عکس ها تنها مواد خامی هستند که هیچ هدفی را دنبال نمیکنند. پس بهره بردن از تجربه یک گرافیست حرفه ای را نباید نادیده گرفت.

در طراحی کاتالوگ معمولا عکس ها فضای بیشتری را اشغال میکنند و نمود بیشتری به کاتالوگ میدهند. چون تصاویر بهتر میتوانند در مدتی کوتاه تمام ویژگی های یک محصول را نشان دهند. اما به کارگیری تمام عناصر در چاپ کاتالوگ باید با شناخت مخاطب و بازار هدف همراه باشد تا جذب مشتری را میسر کند.

– چاپ کاتالوگ  را به حرفه ای ها بسپارید!

حالا که تمام نکات را برای تهیه یک کاتالوگ حرفه ای و با کیفیت در نظر گرفته اید، باید نتیجه خوبی را هم انتظار داشته باشید. اما کنار هم گذاشتن این جزئیات و تحویل یک کاتالوگ مرغوب و موثر تنها از یک حرفه ای برمی آید. برای چاپ کاتالوگ مواردی از جمله جنس کاغذ و نوع چاپ باعث جذابیت هرچه بیشتر محصول نهایی خواهند بود. بهترین کاغذ برای کاتالوگ یک ابزار بازاریابی موثر، گلاسه است و بهترین چاپ، چاپ پنج رنگ که باعث جذابیت کاتالوگ میشود. رنگ های زنده و خاص روی کاغذ گلاسه در جلب نظر مخاطب بسیار موثرهستند.

مطالعه این مطلب را ازدست ندهید : ارزان ترین قیمت چاپ ساک دستی کاغذی

کاتالوگ یک ابزار بازاریابی موثر - چاپخانه آراکس چاپ کاتالوگ

چاپ یک کاتالوگ حرفه ای را از ما بخواهید!

نقش کاتالوگ در بازاریابی و جذب موثر مشتری به ظاهر و کیفیت چاپ آن وابسته است. برای داشتن نتیجه مطلوب، چاپ کاتالوگ خود را به چاپخانه آراکس بسپارید. ما با سابقه طولانی در زمینه چاپ انواع کاتالوگ، جذب مشتری را برای شما تضمین میکنیم. چاپخانه آراکس در زمینه چاپ ست اداری، چاپ بروشور ؛ چاپ ساک دستی و … آماده قبول سفارشات شما مشتریان عزیز می باشد. میتوانید از طریق لینک زیر با همکاران ما در تماس باشید.

چاپ کاتالوگ

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن چت
در امور چاپی نیاز به کمک دارید؟
سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه امور چاپی از قبیل چاپ پاکت ، چاپ سربرگ ، چاپ ست اداری و ... مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.