کاربرد چاپ بروشور چیست؟

کاربرد چاپ بروشور چیست چاپ کاتالوگ چاپخانه آراکس

کاربرد چاپ بروشور چیست چاپ کاتالوگ چاپخانه آراکس


کاربرد چاپ بروشور چیست؟

چاپ بروشور عموما با هدف تبلیغات صورت میگیرد. کاربرد چاپ بروشور برای تبلیغ و معرفی یک محصول یا خدمت و یا آموزش یک مفهوم است. تبلیغ کالا و محصول  با بروشور این امکان را میدهد تا مشتری اطلاعات لازم و طرز استفاده آنرا بداند. بروشور سبک است و به صورت مختصر حاوی اطلاعات کافی برای معرفی کالاست. پس میتواند همیشه در دسترس و همراه مشتری باشد.

کاربرد چاپ بروشور برای محصول بازاریابی محسوب میشود. به این معنی که با بروشور میتوانید برای کالا بازاریابی و تبلیغات کنید. بروشور برای اغلب مردم آشناست و در موارد زیادی با آن سروکار دارند. پس برای کسب و کار شما چیزی بهتر از یک راه ملموس برای تبلیغات نمیتواند موثر باشد.

انواع بروشور و کاربرد آن

چاپ بروشور میتواند با مقاصد مختلف انجام گیرد و هر بروشوری حاوی اطلاعات متفاوتی است. ممکن است شما بروشور را برای هرکدام از اهداف زیر چاپ کنید :

– معرفی محصول یا شناسایی کالا : در این حالت بروشور حاوی مشخصات کالا، شیوه استفاده، کاربرد آن و … می باشد.

– معرفی شرکت یا برند : بروشور را در این مورد برای معرفی یک کسب و کار استفاده میکنند. اطلاعات و مشخصات شرکت، زمینه فعالیت و محصولات تولیدی و اطلاعاتی از این دست در بروشور ذکر میشود. بروشور همچنین حاوی عکسها و تصاویری از شرکت، کارگاه یا آموزشگاه شما نیز هست.

آموزش : کاربرد چاپ بروشور میتواند برای امور  آموزشی باشد. بروشور آموزشی معمولا از طرف نهادهای اجتماعی یا آموزشی صورت میگیرد. هدف از چاپ بروشور در این حالت توضیح یک مطلب و مفهوم به منظور آموزش آن است.

تبلیغات :  اما پرکاربرد ترین و معمول ترین استفاده بروشور برای امورتبلیغاتی است. شما به این شیوه و با چاپ بروشور میتوانید محصول یا خدمت خود را معرفی کنید. بروشور تبلیغاتی حاوی محتوای تبلیغاتی است و به عنوان یک ابزار بازاریابی معمول مورد استفاده قرار میگیرد. کاربرد چاپ بروشور برای تبلیغات از پرکاربرد ترین انواع روشهای بازاریابی است.

مطالعه این مطلب را از دست ندهید :  ویژگی سربرگ با کیفیت

کاربرد چاپ بروشور چیست چاپ بروشور چاپخانه آراکس

مزیت چاپ و استفاده از بروشور 

همانطور که گفته شد بروشور یک شیوه بازاریابی پرکاربرد و موثر است. به این دلیل که ویژگی ها و مزایای زیادی دارد. از جمله مزایای استفاده از بروشور میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

– توزیع آسان :

بروشور سبک است و حاوی اطلاعات جامع و مفید می باشد. پس بروشور را میتوانید در هر محلی از جمله فروشگاه و نمایشگاه و … برای معرفی محصول استفاده کنید. چاپ بروشور هزینه زیادی ندارد و از این جهت در تیراژ بالا قابل چاپ است. پس شما امکان رساندن اطلاعات  به مشتریان زیادی را به وسیله چاپ بروشور دارید.

– هزینه چاپ مقرون به صرفه : 

کاربرد چاپ بروشور برای بازاریابی نسبت به روشهای دیگر بسیار مقرون به صرفه است و سود بیشتری دارد. علاوه بر این بروشور به صورت منحصر به فرد و براساس نیاز و سلیقه شما قابل طراحی و چاپ است. طراحی و چاپ آن میتواند با توجه به بودجه شما انجام گیرد. با انتخاب تیراژ مناسب برای چاپ میتوانید هزینه های خود را به مبلغ قابل توجهی کاهش دهید.

– حاوی اطلاعات جامع و کامل : 

این مجله تبلیغاتی کوچک اطلاعات جامع و بعضا کاملی را در اختیار مشتری میگذارد. بروشور سبک و قابل حمل و زیبا است. پس مشتری در صورت نیاز به آسانی به آن مراجعه میکند.

– چاپ بروشور برای برندسازی : 

بروشورها نماینده شما نزد مشتریان هستند. پس کیفیت چاپ را برای آنها در نظر داشته باشید. با چاپ بروشور با کیفیت شما نظر مشتریان را به خود و برندتان جلب میکنید. چاپ اقلامی مانند بروشور و کاتالوگ بیش از معرفی محصولات، جهت برندسازی و جذب مشتری چاپ میشوند. کاربرد چاپ بروشور را در جلب نظر و اعتماد مشتریان نباید نادیده گرفت.

مطالعه این مطلب را از دست ندهید : نکات مهم در کاربرد ست اداری

کاربرد چاپ بروشور چیست چاپ ساک تبلیغاتی چاپخانه آراکس

قیمت چاپ بروشور به چه عواملی بستگی دارد؟

برای چاپ یک بروشور موارد زیادی را باید در نظر داشت. یک بروشور ویژگی هایی دارد که در تعیین قیمت آن بسیار موثر هستند. از جمله ابعاد و اندازه بروشور، تعداد لت، جنس کاغذ و گرماژ آن، روکش بروشور و استفاده از یووی برای جلد بروشور. همچنین روش چاپ بروشور نیز بر تعیین قیمت تاثیرگذار است. زیرا چاپ افست برای بروشور قیمت مقرون به صرفه تری دارد. نسبت به چاپ دیجیتال که کمی گران تر است.

سایز بروشور میتواند در سه سایز A4 و A5 و A6  انجام گیرد. همچنین بروشور میتواند دو لت و سه لت یا چهار لت باشد. بروشور در هرسایز و تعداد صفحات قیمت متفاوتی دارد. اندازه و ابعاد بروشور بسته به کاربرد چاپ بروشور متفاوت است.

مطالعه این مطلب را از دست ندهید : چاپ ساک دستی برای جلب توجه عموم

کاربرد چاپ بروشور چیست چاپ ست اداری چاپخانه آراکس

چاپ بروشور خود را به ما بسپارید!

یک بروشور حاوی لوگو، نام سازمانی و برند شماست، پس کیفیت را در چاپ آن دست کم نگیرید. برای چاپ بروشور با چاپخانه آراکس تماس بگیرید. چاپخانه آراکس با نیم قرن تجربه در زمینه چاپ انواع محصولات تبلیغاتی و اداری در خدمت شماست. برای چاپ کاتالوگ ، چاپ سربرگ و چاپ ست اداری با ما در تماس باشید. میتوانید برای تماس از طریق لینک زیر اقدام کنید. همکاران ما پذیرای سفارشات چاپی شما خواهند بود.

چاپ بروشورمقالات

1 Comment

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن چت
در امور چاپی نیاز به کمک دارید؟
سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه امور چاپی از قبیل چاپ پاکت ، چاپ سربرگ ، چاپ ست اداری و ... مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.