کاربرد چاپ سربرگ و چاپ پاکت

کاربرد چاپ سربرگ و چاپ پاکت - آراکس

کاربرد چاپ سربرگ و چاپ پاکت - آراکس


چاپ سربرگ چه کاربردی دارد؟

کاربرد چاپ سربرگ و چاپ پاکت را بیشتر بشناسید. اگر بخواهیم یک تعریف کلی از سربرگ به شما بگوییم می توان گفت که سربرگ یا Letter Head برگه ای می باشد که برای نگارش نامه های رسمی مورد استفاده قرار می گیرد. شما با چاپ سربرگ می توانید به نوشته ی خود هویت ببخشید و همچنین با چاپ سربرگ می توانید به متن خود اعتبار ببخشید و اصالت ببخشید و این را به خواننده به راحتی انتقال دهید.

بنابراین می توانید این گونه گفت که تمام افراد باید از چاپ سربرگ استفاده کنند، پزشکان،مهندسان، شرکت ها و ادارات واجد شرایط استفاده از سربرگ می باشند. شما در زمان چاپ سربرگ خود می توانید لوگوی شرکت موردنظر خود را بر روی آن چاپ کنید زیرا نامه های شما جز اوراق مهم و رسمی شما به حساب می آید. یکی از کاربرد چاپ سربرگ و چاپ پاکت این می باشد که شما به راحتی می توانید خودتان یا شرکت موردنظرتان را به دیگران معرفی کنید.

چاپ پاکت چه کاربردی دارد؟

کاربرد چاپ سربرگ و چاپ پاکت آنقدر زیاد می باشد که شما با خواندن این مقاله قصد این را پیدا می کنید که چاپ سربرگ و چاپ پاکت را برای شرکت و اداره ی خود انجام دهید. در بالا با چند کاربرد چاپ سربرگ آشنا شدید اما چاپ پاکت با چه هدفی انجام می شود؟ چاپ پاکت برای اهداف مختلفی انجام می شود، شما چاپ پاکت را می توانید در ابعاد و رنگ های مختلفی انجام دهید. شما از چاپ پاکت می توانید برای تبلیغات استفاده کنید. بهترین کاربرد چاپ سربرگ و چاپ پاکت در زمینه ی تبلیغات می باشد. اما به طور کلی طراحی و چاپ پاکت به دلایل زیر انجام می شود:

👈 از پاکت برای نامه نگاری چه شخصی و چه ادرای استفاده می شود

👈 از چاپ پاکت برای ارسال کالاهایی سبک و قابل حمل استفاده می شود

👈 از چاپ پاکت در سایزهای بزرگ برای ارسال مدارک استفاده می شود

👈 ارسال کاتالوگ و بروشور با پاکت انجام می شود

👈 برای ارسال قرارداد ها از پاکت استفاده می شود.

👈 برای چاپ پاکت برای ارسال کارت دعوت و… استفاده می شود

👈 از پاکت های بزرگ برای ارسال کتاب استفاده می شود

👈 به دلیل کیفیت بالای چاپ پاکت از آن برای ارسال هدایای تبلیغاتی نیز استفاده می شود

مطالب زیر را نیز مطالعه کنید:

📣 بررسی نکات مهم چاپ پاکت

📣 چاپ پاکت نامه و ست اداری

کاربرد چاپ سربرگ و چاپ پاکت - چاپ کاتالوگ

با انواع سربرگ آشنا شوید

در حقیقت کاربرد چاپ سربرگ و چاپ پاکت برای نمایش بهتر شما می باشد اما چاپ سربرگ برای نگارش نامه های اداری و سازمانی مورد استفاده قرار می گیرد و چاپ پاکت برای جابجایی هر چه راحت تر نامه های اداری و سازمانی انجام می شود، به همین علت می توان گفت چاپ سربرگ و چاپ پاکت رابطه ی مستقیمی باهم دارند. اما اگر بخواهیم درباره ی انواع چاپ سربرگ اطلاعاتی به شما بدهیم می توان گفت که انواع سربرگ را می توان براساس سایز و اندازه آن ها با یکدیگر مقایسه کرد. سربرگ ها در سایزهای مختلفی چاپ می شود اما معمولا ابعادی که برای چاپ سربرگ در نظر می گیرند سایزهای A4 , A5  می باشد.

استفاده از این دو سایز به حجم محتوایی که در نظر دارید بستگی دارد. این مورد را فراموش نکنید که سربرگ ها در ابعاد کوچکتری نیز تولید می شود که ابعاد آن ها B6 , A6 می باشد. از این ابعاد معمولا برای نوشتن یادداشت های کوچک استفاده می شود و اگر شما به شرکت و اداره ای مراجعه کرده باشید بر روی میز افراد تعداد زیادی از این ابعاد سربرگ پیدا خواهید کرد. در زمان سفارش چاپ به کاربرد چاپ سربرگ و چاپ پاکت توجه داشته باشید.

مطالب زیر را نیز مطالعه کنید:

📣 بازاریابی و تبلیغ با چاپ بروشور

📣 چاپ سربرگ فوری و ارزان

کاربرد چاپ سربرگ و چاپ پاکت - چاپ بروشور

تبلیغات یکی از کاربرد چاپ سربرگ و چاپ پاکت

همانطور که در بالا نیز به آن اشاره شد یکی کاربرد چاپ سربرگ و چاپ پاکت تبلیغات می باشد. شاید چاپ سربرگ برای نگارش نامه های اداری و سازمانی مورد استفاده قرار می گیرد و از چاپ پاکت برای جابجایی این نامه ها استفاده می شود اما مهمترین نکته که باید در این مورد به آن توجه داشته باشید این است که چاپ سربرگ و چاپ پاکت برای تبلیغات بسیار پرکاربرد می باشد. یکی از روش های تبلیغات که هزینه بسیاری کمی دارد و هویت شرکت و سازمان شما را به نمایش در آورد چاپ سربرگ و چاپ پاکت می باشد. تبلیغات به شما کمک می کند تا شما بتوانید مشتریان بیشتری برای شرکت خود جذب کنید.

در زمان چاپ پاکت باید به جای شعار تبلیغاتی دقت داشته باشید تا بتوانید از تبلیغات خود بهترین نتیجه را بگیرید. اگر جای شعار تبلیغاتی شما و همچنین لوگو مناسب نباشد و در دید نباشند شما بیهوده تبلیغات را انجام داده اید. به فونتی که شعار تبلیغاتی را با آن چاپ خواهید کرد توجه داشته باشید زیرا اگر فونت مورد استفاده شما ناخوانا باشد مشتری تلاشی برای خواندن آن نمی کند و آن ها را رها می کند و این تماما به ضرر شما تمام می شود. دانستن کاربرد چاپ سربرگ و چاپ پاکت بسیار مهم می باشد اما مهمتر از آن چاپ با کیفیت بالا می باشد پس در انتخاب چاپخانه برای چاپ دقت بسیاری را به خرج دهید.

کاربرد چاپ سربرگ و چاپ پاکت

چاپ سربرگ و چاپ پاکت با کیفیت را به ما بسپارید

در این مقاله با کاربردهای چاپ سربرگ و چاپ پاکت آشنا شدید و دانستید که یکی از مهمترین کاربردهای آن ها در تبلیغات می باشد اما اگر می خواهید تبلیغات انجام دهید باید چاپ را با کیفیت بالا انجام دهید. چارپخانه آراکس خدماتی چاپی خود را با کیفیت بالا ارائه می دهد و شما می توانید برای سفارش انواع چاپ مانند چاپ ست اداری، چاپ بروشور، چاپ کاتالوگ و… با ما در تماس باشید. چاپخانه ی ما در تلاش است با چاپ در کیفیت بالا رضایت مشتریان خود را به دست آورد. برای دریافت خدمات چاپ با ما در تماس باشید.

چاپ پاکتچاپ سربرگمقالات

2 Comments

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن چت
در امور چاپی نیاز به کمک دارید؟
سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه امور چاپی از قبیل چاپ پاکت ، چاپ سربرگ ، چاپ ست اداری و ... مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.