چاپ ست اداری

چاپ ست اداری - چاپ آراکس

چاپ ست اداری

همیشه یادتون باشه هیچی نمیتونه مثل یه چاپ ست اداری شیک و زیبا و حرفه ای کسب و کار شمارو معرفی کنه و هویت و انسجام و هماهنگی شما و سازمانتون رو به نمایش بذاره!

چاپ ست اداری مجموعه ای از اوراق اداری است که اغلب چاپ سربرگ ، چاپ پاکت و کارت ویزیت‎ را شامل می‏شود که براساس طرح گرافیکی خاص و معین، جهت امور اداری و مکاتبات با دفاتر، شرکت ها، ادارات و… مورد استفاده قرار می گیرد‎.‎ چاپ‏ اقلام ست اداری بدلیل بهره مند بودن از طراحی گرافیکی خاص، ‏نوعی هویت بصری مستقل برای هر مجموعه ایجاد می کند‎ .‎پس حتما طراحی اون رو به یک گرافیست حرفه ای بسپرین.

 

چاپ ست اداری شامل چه اقلامی میشه؟

چاپ ست اداری ، طراحی و چاپ سربرگ اداری ، طراحی و چاپ پاکت ، طراحی و چاپ کارت ویزیت ، طراحی و چاپ دفتر یادداشت، کارت پرسنلی، طراحی فولدر، فاکتور، قبض، کارت تبریک، ماگ و کاور و لیبل CD را شامل میشه.

چاپ ست اداری - چاپخانه آراکس - چاپ ست اداری فوری

چه مواردی در طراحی و چاپ ست اداری مهم هستن؟

_

رنگ سازمانی ، آرم یا لوگو ، نوع و اندازه فونت، نشانی، شعار شرکت و توضیح فعالیت مربوطه به سازمان شما باید روی تمام اقلام چاپ ست اداری باید وجود داشته باشن.

درسته که مشاغل دارن به سمت دیجیتال شدن پیش میرن و ارتباطات کاغذی داره کمتر میشه ولی با این حال استفاده از بعضی اوراق اداری همچنان نیاز اولیه یک شرکت یا سازمانه که استفاده کردن ازشون اجتناب ناپذیره. شما برای انواع مکاتبات، ارسال پیش فاکتور و حتی نامه های درون سازمانی به این اقلام نیاز دارین. هر کدوم از این اوراق توسط هزاران نفر ممکنه دیده بشن و حتما باید در این مورد سرمایه گذاری درستی انجام بدین تا حرفه ای دیده بشین. با کمک گرفتن از یه طراحی حرفه ای میتونید هویت شرکتتون رو به بهترین نحو به دید مخاطب برسونید.

برند تجاری خود را با یک ست اداری حرفه ای پر تلالو نشان دهید!

_
مهمترین اقلام چاپ ست اداری چیست؟
کارت ویزیت برای معرفی سازمان اهمیت زیادی داره. همانطور که میدانید یک کارت کوچک است که میتواند اطلاعاتی که مدر کارت ویزیت ذکر کردید را به افراد دیگر منتقل کنین. طرح های کارت ویزیت متنوع است که میتوانید با نظر و فعالیتتان انتخا کنین. ولی در چاپ پاکت و چاپ سربرگ باید یک طرح اختصاصی مناسب با استانداردها باشه که معمولا در اندازه های A4 و A5 انجام میشه. برای پاکت هم اندازه های مختلفی هست که به نیاز و مورد استفاده شما بستگی چاپ و تهیه میشود.
_
چاپ سربرگ در ست اداری 
شاید مهم‌ ترین چیزی که در بین این اقلام  به چشم میخورد سربرگ باشد. سربرگ ها اوراقی هستند که جهت مکاتبات اداری، درج قراردادها و …. از آنها استفاده میشود. سربرگ‌ ها دارای نام و لوگوی شرکت و یا مجموعه‌ ی شما هستند و از لحاظ حقوقی نیز دارای اهمیت میباشند. معمولا جهت چاپ سربرگ از سایزهای A4 و A5 استفاده میشود. در سربرگ ها به طور معمول، آرم تجاری سازمان، نام و زمینه فعالیت، تاریخ، شماره و پیوست در بالای صفحه و آدرس و شماره تلفن در پایین صفحه درج میگردد.

چاپ ست اداری بهترین ابزار تبلیغات برای شروع فعالیت شرکت شما

از آنجایی که ظاهری یکپارچه و واحد برای شرکت شما از اهمیت زیادی برخوردار است، ایجاد یک طراحی مناسب با هویت سازمانی، شرط لازم و بسیار مهمی می باشد.

علی رغم اینکه امروزه ارتباطات از طریق فضاهای مجازی و بستر اینترنت برقرار می شود ، شما نمی توانید از ابزارهایی مانند چاپ سربرگ، چاپ پاکت ، دفترچه یادداشت و کارت ویزیت صرف نظر کنید. چاپ ست اداری ابزاری ضروری جهت ایجاد ارتباط و مکاتبه های سازمانی در بین کسب و کار های دیگر می باشد.

در چاپ این اقلام باید به طراحی و کیفیت حتما توجه زیادی داشته باشید. برداشت اول، برداشت پایدار است؛ بنابراین بسیار مهم است که این اقلام برای شرکت شما منحصر به فرد باشد و با شخصیت کسب و کار شما هماهنگی داشته باشد.

چاپ ست اداری چاپخانه آراکس

چاپ پاکت 

یکی دیگر از موارد مهم در مکاتبات برای سازمان ها چاپ پاکت است که در سه سایز ملخی، A4 و A5 انجام می شود. مشتری بر حسب نوع نیاز و کاربردی که مد نظر دارد سایز آن را انتخاب میکند. گاهی اوقات یک مجموعه به دو سایز و گاهی به هر سه سایز پاکت احتیاج دارد. پاکت‌ ها جهت ارسال نامه، فاکتور و هر چیز دیگری استفاده میشوند ، چاپ ست اداری میتواند تضمینی برای اعتبار کسب و کار شما در زمینه ی کاریتان باشد.

چاپ ست اداری چاپ آراکس
چاپ ست اداری - قیمت چاپ ست اداری

به چاپ ست اداری برای انواع کسب و کار دقت کنید!

_

هر کسب و کاری نیاز دارد تا متفاوت تر از دیگران دیده شود، این نکته را از یاد نبرید که چاپ ست اداری باید بر اساس نوع کسب و کار شما طراحی بشود به موارد زیر توجه داشته باشید:

معامله گران تنها: اگر شما از آن دسته افراد هستید که یک شرکت با یک کارمند که خودتان باشید دارید باید توجه داشته باشید به جای نام شخصی خود از عنوان شرکت استفاده کنید و این اطمینان را پیدا کنید که در تمام برگه ها و فرم های ست اداری نام شما درج خواهد شد.

شرکت های بزرگ: شرکت های بزرگ همانطور که می دانید دارای کارمندان زیادی می باشد پس باید تمام رسیدها، فاکتورها، سربرگ ها دارای اسامی همکاران و آدرس شرکت باشد.

شرکت های کوچک: به عنوان کسی که مدیر یک شرکت کوچک می باشد باید به این نکته توجه داشته باشید که کلیه لوازم التحریر مشاغل باید دارای نام شرکت، شماره ثبت شرکت و آدرس شرکت باشد.

افزایش تاثیر تبلیغات به کمک چاپ ست اداری

به نظر شما تبلیغات تا چه حد می تواند برای کسب و کار شما مفید باشد؟ با این امروزه دیگر ارتباطات از طریق شبکه های مجازی یا تلفن همراه صورت می گیرد اما هنوز هم نامه های اداری رسمیت خود را دارند و برای بستن قرار داد از سربرگ استفاده می کنند و برای نگهداری سربرگ از پاکت!

پس هنوز هم که هنوز است شما نیاز به ست اداری دارید تا بتوانید در زمینه ی شغلی خود فرد موفقی واقع شوید. به همین دلیل اگر می خواهید تاثیر مستقیم تبلیغات به کمک ست اداری رو ببینید باید ست اداری به صورت اختصاصی چاپ کنید.

شاید به کمک ست اداری بتوانید به طور غیر مستقیبم تبلیغات انجام بدهید اما تاثیر آن را به صورت مستقیم زمانی مشاهده خواهید کرد که مشتری بیشتری را جذب کرده باشید.

برای این که نامه های شما شکل رسمی تری به خود بگیرد و شما نیز بتوانید با سازمان های بیشتری در ارتباط باشید بهتر است به فکر چاپ ست اداری برای کسب و کار خود باشید. به فکر تهیه اقلام ست اداری برای کسب و کار خود باشید تا بتوانید در زمینه ی تبلیغات نیز بدرخشید.

چاپ ست اداری - چاپ سربرگ

خلاقیت در طراحی و چاپ ست اداری

_

یک روش موثر برای آمیختن قالب نامه اداری شما به خلاقیت و تنوع، استفاده از پاروقی های رنگارنگ و خلاقانه به جای هدر است. شما میتوانید با استفاده از همان رنگی که برای پاورقی خود در کارت ویزیت استفاده کرده اید، سایر اطلاعات موجود را هم در همان طیف رنگی ایجاد کنید.

ببینید که یک پاورقی خلاقانه میتواند در نمونه های سربرگ تجاری استفاده شود. شاید در ابتدا این یک خط قرمز به نظر برسد، اما استفاده از آن در جلب نظر مخاطب تاثیر زیادی خواهد داشت. میتوانید برای مثال از رنگ سبز و موج های روشن ان استفاده کنید. در این محل امکان درج اطلاعات شرکت وجود دارد. به جای استفاده از هدر یا پاورقی استاندارد میتوانید هدر خود را تغییر دهید و از تصاویر شفاف برای چس زمینه هم بهره ببرید.

حتی در سربرگ های تجاری بسته به نوع و زمینه فعالیت استفاده از المان های مربوط به کسب و کار مانند لوازم مربوط به خیاطی و تولیدی لباس، قیچی، لوازم پزشکی و … هم وجود دارد تا هرچه بیشتر خلاقیت را در چاپ ست اداری به کار ببندید. به یاد داشته باشید هر کاری هرچند کوچک میتواند ست اداری شما را جذاب و منحصر به فرد کند.

خدمات دیگر چاپخانه آراکس را مشاهده کنید :

سوالات متداول 

سوالات رایج در مورد چاپ ست اداری در ادامه ذکر شده است که میتوانید با مطالعه ی آنها اطلاعات خود را افزایش دهید. 

اگر سوالات شما در میان موارد زیر نبود حتما با ما در میان بگذارید.

چرا شرکت ها نیاز به چاپ ست اداری دارند ؟

هر شرکت و سازمانی برای نظم دهی به اوراق و داشتن یک روال منظم جهت انجام مکاتبات و معرفی برند به چاپ ست اداری نیاز دارد. باید همه اقلام ست اداری شامل لوگو و شعار سازمانی شما باشند و این هماهنگی نشان دهنده نظم درون سازمان خواهد بود.

چاپ ست اداری شامل چه اقلامی است؟

ست اداری، چاپ سربرگ، چاپ پاکت و چاپ کارت ویزیت و در برخی موارد مورد نیاز مشتری چاپ لیبل روی سی دی و بروشور و کاتالوگ را هم در بر میگیرد.

آیا انواع مختلفی برای چاپ پاکت وجود دارد؟

برای ست اداری چاپ پاکت در دو سایز A4 و A5 به منظور ارسال مکاتبات، فاکتورها و قراردادها و … انجام میشود. چاپ پاکت A4 به جهت جلوگیری از تا خوردن کاغذ مورد نیاز است تا برای برخی از مراسلات و نامه ها مورد استفاده قرار گیرد.

چاپ سربرگ افست و دیجیتال چه تفاوتی دارند؟

چاپ افست برای تعداد بالای هرکدام از اقلام انجام میشود و در این صورت مقرون به صرفه است. اما برای تعداد کم و کیفیت بالاتر بهتر است از چاپ دیجیتال استفاده کنید.

ویژگی های چاپ ست اداری در چاپخانه آراکس چیست؟
  • هزینه مناسب با بودجه ی شما
  • طراحی تخصصی و حرفه ای
  • عدم اتلاف وقت
  • کیفیت بالای خدمات چاپی
  • آشنایی کامل با چاپ
فرمت ارسال فایل برای چاپ ست اداری چی باید باشه؟

فرمت ارسال فایل طراحی باید PDF باشد چون کیفیت آن کاهش پیدا نمی کند.

چاپ ست اداری چند روز زمان می برد؟

به صورت نرمال چاپ ست اداری کامل 5 روز کاری زمان می برد.

فایل ارسالی برای چاپ ست اداری باید چه خصوصیاتی داشته باشد؟

فایلی که برای چاپ افست برای چاپخانه ارسال می کنید باید با رزولوشن 300 با مد رنگی CMYK و با فرمت های JPEG / TIFF / PDF / ZIP / RAR ارسال شوند.

برای چاپ دیجیتال باید از مد رنگی RGB استفاده شود و فایل برای چاپخانه ارسال شود.

چه مواردی را میتوان در ست اداری چاپ کرد؟

برای اینکه به مخاطبانتان نوع فعالیت کاری خود را نشان دهید میتوانید مواردی مثل :

نام شرکت و لوگو ، شماره تماس های و راه های ارتباطی مختلف با شرکت ، مقدار سالهای فعالیت شرکت و سایر مواردی که باید مخاطب شما بداند را میتوانید در حین طراحی ذکر کنید.

59 Comments

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن چت
در امور چاپی نیاز به کمک دارید؟
سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه امور چاپی از قبیل چاپ پاکت ، چاپ سربرگ ، چاپ ست اداری و ... مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.