چاپ سربرگ ارزان

چاپ سربرگ ارزان-چاپخانه آراکس

چاپ سربرگ ارزان

چاپ سربرگ ارزان همانطور که از اسمش پیداست در قیمت پایین انجام می گیرد اما قیمت پایین باعث می شود که کیفیت هم اُفت کند؟ در جواب این سوال میتوان گفت که بستگی به چاپخانه ای که مراجعه کرده اید دارد.

یعنی اگر چاپ سربرگ ارزان را چاپخانه ای معتبر با سابقه ای بالا بگوید هیچوقت شما کیفیت پایین در چاپ نخواهید دید پس لازم نیست نگران باشید. بعضی موقعها ضرب المثل قدیمی که میگوید هرچی پول بدی آش میخوری برای چاپخانه های معتبر صدق نمی کند.

قیمت چاپ سربرگ هم دارای یک سری شرایط است مثل : مقدار رنگی که استفاده می شود ، نوع چاپی که انتخاب می کنید ، مقدار تیراژی که سفارش داده اید و…

تمام مواردی که در قیمت سربرگ اثر می گذارد تعیین کننده ی هزینه ی آن است پس دقت کنید که چاپخانه مناسب انتخاب کنید تا بهترین نتیجه را بگیرید .

تاثیرگذاری گرانی کاغذ بر چاپ سربرگ

_

در شرایط کنوکی به دلیل گران شدن قیمت کاغذ هزینه چاپ سربرگ نیز افزایش پیدا کرده است و سفارش چاپ سربرگ ارزان کم کم دارد به یک آرزو تبدیل می شود. به دلیل بروز مسائل مختلف در حوزه چاپ مشتریان نیز کمتر شده اند. برای کسانی که سال ها از چاپ سربرگ برای مکاتبات خود استفاده می کردند و به دلیل گرانی سخت است دیگر از سربرگ برای انجام مکاتبات خود استفاده نکنند البته اگر این دسته از مشتریان از قیمت های کاغذ خبر داشته باشند از دلایل بالا رفتن هزینه چاپ سربرگ اطلاع پیدا خواهند کرد. البته در این میان هستند چاپخانه هایی که ترجیح می دهند خودشان ضرر کنند اما سفارشات مشتری به دست آن ها برسد. چاپخانه آراکس با چندین سال تجربه حتی با آن که گرانی کاغذ باعث بالاتر رفتن قیمت کاغذ شده است ولی همچنان چاپ سربرگ را با قیمت مناسب برای مشتری انجام می دهد.

چاپ سربرگ ارزان - چاپ سربرگ اختصاصی

کدام جنس کاغذ مناسب چاپ سربرگ می باشد؟

 

تحریر 80 گرم

همه ی ما در محل خود کار با کاغذ تحریر 80 گرم سروکار داشته ایم. کاغذهای A4 که در محل کار خود استفاده می کنید از جنس تحریر 80 گرم می باشد البته باید گفت کاغذ تحریر در گراماژهای مختلفی وجود دارد که برای چاپ سربرگ از گرماژ 80 و 100 استفاده می شود. کاغذ تحریر قدرت جذب بالایی دارد به همین دلیل هنگامی که می خواهید چاپ را انجام بدهید مقداری از رنگ جذب بافت کاغذ می شود. شما می توانید چاپ سربرگ یک رو یا دو رو با کاغذ تحریر انجام دهید را در تیراژهای 1000، 2000 و 5000 انجام بدهید.

 

تحریر 100 گرم

کاغذ تحریر 100 گرم هم همانند جنس برگه های A4 معمولی باشد و تنها تفاوت آن ها ضخامت کاغذ می باشد.  این نوع کاغذ به دلیل که این که ضخامت بالاتری برخوردار می باشد مناسب برای چاپ سربرگ دو رو می باشد. در این نوع کاغذ نسبت به تحریر چاپ از کیفیت بالاتری برخوردار می باشد. این نوع کاغذ به دلیل سطح ناهمواری که دارد رنگ چاپ در مانتیور با با زمان چاپ آن کمی متفاوت تر خواهد بود. چاپ سربرگ با کاغذ تحریر 100 گرم در تیراژ 1000 عدد فراهم می باشد.

 

کتان 120 گرم

جنس کاغذ 120 گرم در میان مشتریان از محبوبیت بالایی برخوردار می باشد. چاپ سربرگ بر روی کاغذ کتان 120 گرم بدون هیچ محدودیت رنگی انجام می شود و شما می توانید هر تعداد رنگ که خواستید در سربرگ خود استفاده کنید. این جنس از کاغذ نسبت به بقیه وزن بیشتری دارد. چاپ سربرگ بر روی کاغذ کتان 120 گرم در تیراژ 1000 عدد امکان پذیر می باشد. کاغذ کتان بافت دار می باشد به همین رنگ چاپی در آن بهتر از سایر جنس های کاغذ دیده می شود.

 

کارتی 140 گرم

یکی از دیگر از انواع کاغذ که برای چاپ سربرگ مورد استفاده قرار می گیرد مقوای کارتی می باشد. مقوای کارتی نسبت به دیگر انواع کاغذ ها از ضخامت بیشتری برخوردار می باشد. کیفیت چاپ در این نوع مقوا نسبت به کاغذ تحریر از کیفیت بالاتری برخوردار می باشد. قابلیت نوشتن بر روی مقوای کارتی با گرماژ 140 وجود دارد. چاپ سربرگ بر روی مقوای کارتی 140 گرم در تیراژهای 1000 و 2000 عدد امکان پذیر است. در این نوع کاغذ تنها چاپ یک رو انجام می شود.

چاپ سربرگ ارزان - چاپ سربرگ حرفه ای

رنگ های حساس در چاپ سربرگ

_

در صنعت چاپ هم پیشرفت تکنولوژی باعث تغییرات بزرگی شده است اما به دلیل محدودیت هایی که صنعت چاپ وجود دارد در زمان طراحی و چاپ سربرگ تغییراتی مشاهده می شود که دلیل آن استفاده از رنگ های حساس هستند. رنگ های زیر در چاپ سربرگ حساس می باشند:

⭐️ رنگ آبی و سورمه ای باید طوری انتخاب بشوند که در زمان چاپ سربرگ رنگ کدر نشود و رنگ بنفش دیده نشود.

⭐️ رنگ زرشکی و آلبالویی باید رنگ ها نیز باید طوری انتخاب شوند که در زمان چاپ به رنگ قهوه ای در نیایند.

⭐️ رنگ خاکستری و طوسی نیز رنگ حساسی می باشد که هنگام چاپ باید مراقب بود که این رنگ از ترکیب رنگ ها به دست نیاید زیرا در پایان شاهد رنگ های سبز، قرمز، آبی به جای رنگ خاکستری خواهید بود.

چاپ سربرگ ارزان را از چاپخانه های معتبر بخواهید!

چاپخانه های معتبر در سراسر تهران هستند که چاپ سربرگ را با قیمت بسیار مناسبی انجام می دهند و شما می توانید با همان بودجه ی کمی که در نظر گرفته اید هزینه ی آن را پرداخت کنید. اما برخی از چاپخانه ها هستند که وعده ی قیمت پایین را می دهند و شما توقع دارید که حداقل کیفیت مناسبی هم داشته باشید ولی اینطور نیست کیفیت بسیار پایین به شما ارائه می دهند و باعث نارضایتیتان خواهد شد.

به همین دلیل است که میگوییم اگر در نظر دارید چاپ سربرگ را با قیمت مناسب انجام دهید حتما به شرکت ها معتبر مراجعه کنید تا کیفیت مناسبی هم ارائه دهند. در این زمینه چاپخانه آراکس میتواند بهترین انتخاب شما باشد که بهترین نتیجه از چاپ سربرگ را بگیرید. برای سفارش چاپ سربرگ با قیمت ارزان کافیست با ما در ارتباط باشید.

باز کردن چت
در امور چاپی نیاز به کمک دارید؟
سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه امور چاپی از قبیل چاپ پاکت ، چاپ سربرگ ، چاپ ست اداری و ... مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.