چاپ سربرگ A5

چاپ سربرگ A5

چاپ سربرگ A5

برای ادارات و سازمان ها انواع و ابعاد مختلفی از سربرگ ها نیاز است. سایز معمول سربرگ ها اندازه کاغذهای نامه A4 است. اما چاپ سربرگ A5 برای مکاتبات خاص یا درون سازمانی و حتی یادداشت میتواند بهترین انتخاب باشد. اگر به دنبال یک برندسازی ایده آل و ماندگار هستید بهترین راه چاپ انواع اقلام ست اداری است. به شرط داشتن کیفیت بالا و طراحی خاص و اختصاصی این کار میتواند به ارتقای سازمان شما کمک زیادی کند.

چاپ سربرگ چه برای کسب و کارهای نوپا و چه آنها که با سابقه هستند همیشه لازم بوده است. تمام مکاتبات اداری و قرار دادها و فاکتورها باید روی سربرگ چاپ شود تا رسمی و اداری به حساب بیاید و تمام این اوراق باید حاوی نام سازمان و لوگو باشند تا اعتبار آنها حفظ شود. چیدمان این موارد هم استاندارهای خاص خود را دارد و باید اصولی انجام گیرد. بهتر است برای انجام طراحی حرفه ای آنرا از یک گرافیست حرفه ای بخواهید ، تا برای خود یک طرح منحصر به فرد داشته باشید.

ما در چاپخانه آراکس آماده پذیرش سفارشات چاپی شما برای سربرگ A5 هستیم. سابقه ما در زمینه ارائه خدمات چاپی ضامن کیفیت کارمان خواهد بود.

مشخصات چاپ سربرگ A5

مشخصات چاپ سربرگ A5

_

👈 عموما سایز چاپ سربرگ A5  در اندازه ی ۱۴.۸x۲۱ سانتی متر (۱۴۸x۲۱۰ mm)

👈 این نکته را حتما به کسی که طراحی سربرگ شما را بر عهده گرفته است گوشزد کنید که 5 میلی متر از اطراف فاصله دهد تا شما بتوانید نوشته های مهم خود را داخل آن قرار دهید.

👈 چاپ سربرگ می تواند به صورت فول رنگی باشد ( یعنی از رنگ های متنوعی استفاده کنید ، هیچ محدودیتی در استفاده از رنگ ندارید)
👈 پیشنهاد میکنیم که از چاپ سربرگ به صورت دو رو با جنس کاغذ تک تحریر استفاده نکنید.

👈 امکان اینکه بتوانید در سربرگ خود از ویژگی طلا کوب ، نقره کوب و یا سرمه کوب استفاده کنید ، هست. به صورت آنلاین هم میتوانید درخواست برای ما بفرستید.

استفاده از روش های خلاقانه برای چاپ سربرگ A5

خلاقیت در قرار دادن راه های ارتباطی در سربرگ
راه های ارتباطی را متفاوت طراحی کنید!

در تمام سربرگ ها اطلاعات تماس در قسمت انتهایی سربرگ قرار میگیرد و این موضوع خسته کننده شده است بنابراین میتوانید در قسمت کناری سربرگ اطلاعات تماس را قرار دهید هم جذابیت خاص خودش را دارید هم اینکه خوننده به صورت واضح میتواند آنرا مشاهده کند.

سادگی سربرگ
سادگی را در سربرگ حفظ کنید!

حتی اگر شما می خواهید بر نام تجاری خود تأکید کنید ، همانطور که در نکته قبلی آمد ، شما نمی خواهید این کار را به گونه ای انجام دهید که از خواننده ازمحتوای سند منحرف شود. باید از یک طرح ساده برای سربرگ استفاده کنید.

چاپ سربرگ A5 با نام تجاری متفاوت
چاپ سربرگ A5 با نام تجاری متفاوت

میتوانید روی سربرگ خود به جای اینکه نام تجاری را کامل بنویسید ، روی هر کدام از اقلام ست اداری و سربرگ خود تک به تک حروف ها را با طراحی زیبا چاپ کنید ، با این روش سربرگ متفاوت تری خواهید داشت ، تفاوت موجب جذابیت بیشتری خواهید شد.

عوامل تاثیر گذار بر قیمت چاپ سربرگ A5

1

اولین موردی که روی قیمت سربرگ اثر می گذارد سایز سربرگ است. معمول ترین سایز سربرگ ها که بیشتر شرکت ها از آن استفاده می کنند سایز A4 و A5 است که هر کدام قیمت های مختص به خود را دارند.

2

مورد دوم مقدار رنگ مورد استفاده در سربرگ است ، یعنی چاپخانه آراکس وقتی سربرگ شما را مشاهده کرد و مقدار رنگی که در سربرگ باید به کار برود را مورد بررسی قرار می دهد. مثلا چاپ سربرگ شما ممکن است تکرنگ باشد (یعنی سیاه و سفید ) ، دو رنگ و چهار رنگ. معمولا هم چهار رنگ هزینه بالاتری را شامل می شود.

3

مورد بعدی مقدار تیراژ چاپ سربرگ شماست ، بستگی دارد که چه مقدار سربرگ از چاپخانه ی ما درخواست کنید ما به همان میزان قیمتش را به شما بازگو خواهیم کرد.

4

مورد چهارم که مهمترین نکته است و بیشتری تاثیر را در قیمت میتواند داشته باشد نوع جنس کاغذ مورد استفاده برای چاپ است ، چراکه هر کدام از کاغذ ها قیمت جداگانه ای دارند. معمولاً هم برای چاپ سربرگ از کاغذ های تحریر ، کتان و کارتی در گرماژ های متفاوت استفاده می شود.

2 Comments

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن چت
در امور چاپی نیاز به کمک دارید؟
سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه امور چاپی از قبیل چاپ پاکت ، چاپ سربرگ ، چاپ ست اداری و ... مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.