با انواع چاپ لیبل آشنا شوید!

با انواع چاپ لیبل آشنا شوید! - چاپ برچسب

با انواع چاپ لیبل آشنا شوید! - چاپ برچسب


با انواع چاپ لیبل آشنا شوید!

با انواع چاپ لیبل آشنا شوید! تا بتوانید در کمترین زمان از کاربردهای لیبل های چاپ شده ی خود استفاده کنید. آیا به این موضوع توجه کرده اید که برای برند خود یک شناسنامه درست کنید؟ احتمالا شما هم خیلی علاقه دارید که بتوانید افراد را با برند و محصولات خود بیشتر آشنا کنید در این راستا کاری هم انجام داده اید؟ یکی از روش هایی که می توانید برای برند خود یک شناسنامه ترتیب دهید چاپ لیبل است.

شما با چاپ لیبل این امکان را دارید که بتوانید بدون هرگونه دردسری محصولات یا خدمات خود را به دیگران معرفی کنید. با چاپ لیبل یا همان چاپ برچسب می توانید به کسب و کار خود اعتبار بیشتری ببخشید البته اگر در چاپ لیبل موارد مهم را رعایت کنید. می توان گفت خیلی ها در این مورد اطلاعی در اختیار ندارند به همین علت عموما دچار مشکل می شوند اگر می خواهید چاپ لیبل خود را کیفیت بالا چاپ کنید بهتر است از یک چاپخانه ی معتبر در این زمینه اطلاعات دریافت کنید تا دچار مشکل نشوید.

در ادامه درباره ی انواع برچسب اطلاعات بیشتری در اختیار شما قرار خواهیم داد همراه ما باشید تا بتوانید بر اساس نیاز کسب و کار خود بهترین نوع لیبل را انتخاب کنید تا دچار مشکل نشوید.

با انواع چاپ لیبل آشنا شوید!

چاپ لیبل در چه انواعی تولید می شود؟

قبل از هر چیز به این نکته دقت داشته باشید که برای چاپ برچسب از هر چاپخانه ای کمک نگیرید چرا که هر چاپخانه ای انواع لیبل را برای شما چاپ نمی کند. در این باره تحقیق کنید که کدام چاپخانه خدمات کامل چاپ لیبل را به شما ارائه می دهد. در زیر چند مورد از انواع چاپ لیبل آورده شده است که می توانید با خواندن آن ها آشنایی بیشتری با انواع برچسب ها پیدا کنید:

چاپ لیبل یووی یا UV :

چاپ لیبل یو وی را می توان پرکاربردترین نوع برچسب در بازار شناخت. اگر به دنبال برچسب ارزان برای کسب و کار خود هستید بهترین گزینه برای شما استفاده از چاپ لیبل یووی می باشد. این لیبل را می توانید در بازار در ابعاد و رنگ های مختلف پیدا کنید. تولید لیبل یووی با کاغذ انجام می شود که می توان از آن با روکش یووی محافظت کرد. رنگ های استفاده شده برای این لیبل کاملا براق هستند و رنگ های باکیفیت برای این برچسب استفاده می شود.

چاپ لیبل سلفون براق :

از انواع دیگر لیبل می توان به چاپ لیبل سلفون براق اشاره کرد. این لیبل حالت گلاسه و براق دارد. از شباهت های این لیبل با لیبل یووی می توان به تمام رنگ بودن و تولید در ابعاد مختلف اشاره کرد. این لیبل یکی موارد استفاده ی آن بر روی سی دی ها و اسباب بازی ها می باشد.

مطالب پیشنهادی:

طراحی و چاپ ست اداری عمومی

چاپ ست اداری شرکت هواپیمایی

با انواع چاپ لیبل آشنا شوید! - هزینه چاپ لیبل

چاپ لیبل شیشه ای :

یکی دیگر از برچسب هایی که شاید هر روز با آن سرکار داشته باشید چاپ لیبل شیشه ای می باشد. چاپ لیبل عموما به دو صورت خوانا و ناخوانا تولید می شود و به دست مصرف کننده می رسد. چاپ لیبل خوانا همانطور که از نامش پیدا می باشد باید خوانا باشد پس روی شیشه چسبانده می شود. اما لیبل ناخوانا مانند برچسب های معاینه فنی بر روی پشت شیشه چسبانده می شود. چاپ برچسب شیشه ای مانند دو مورد دیگر در اندازه های مختلف انجام می شود. چاپ لیبل شیشه ای نیز تمام رنگ می باشد.

چاپ لیبل سلفون مات : 

از سری لیبل های جدیدی که وارد بازار شده است می توان به چاپ لیبل سلفون مات اشاره کرد. چاپ لیبل سلفون هم به صورت براق و هم به صورت مات انجام می شود که سلقون مات از دسته ی جدید برچسب ها می باشد. چاپ این نوع لیبل به صورت 4 رنگ و برروی شیت عمومی انجام می شود. کیفیت چاپ لیبل سلفون مات بسیار بالا می باشد و می توان گفت مناسب هر کسب و کاری می باشد.

در همین رابطه بخوانید:

بررسی نکات مهم چاپ ست اداری

برای چاپ ست اداری شک دارید؟

با انواع چاپ لیبل آشنا شوید! - چاپخانه آراکس
چاپ لیبل متالایز :

پرطرفدارترین نوع لیبل را می توان به چاپ لیبل متالایز نسبت داد. شما به راحتی می توانید این محصول را بر روی شیشه ، پلاستیک ، فلز و قطعات صنعتی بچسبانید. لیبل متالایز دارای ویژگی های متفاوتی مانند ضد خش بودن ، ضد آب و قابل شستشو بودن و مقاوم بودن در برابر حرارت زیاد اشاره کرد. این نوع لیبل نیز در ابعاد و اندازه های مختلفی تولید می شود.

سفارش چاپ لیبل در کیفیت بالا

برای سفارش چاپ لیبل در انواع مختلف می توانید با چاپخانه آراکس در ارتباط باشید. چاپخانه آراکس با تولید انواع چاپ لیبل در نظر دارد تا رضایت مشتریان خود را جلب کند. شما هم می توانید چاپ لیبل مدنظر خود را برای کسب و کار در کیفیت بالا انجام بدهید. برای سفارش و کسب اطلاعات بیشتر بر روی لینک زیر کلیک کنید و با ما در این زمینه در ارتباط باشید.

چاپ لیبلمقالات

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن چت
در امور چاپی نیاز به کمک دارید؟
سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه امور چاپی از قبیل چاپ پاکت ، چاپ سربرگ ، چاپ ست اداری و ... مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.