انواع لیبل و کاربرد آن

انواع لیبل و کاربرد آن - چاپخانه آراکس

انواع لیبل و کاربرد آن - چاپخانه آراکس


انواع لیبل و کاربرد آن

با ما همراه باشید و انواع لیبل و کاربرد آن را مطالعه کنید.

با این نکات حداکثر استفاده را از انواع برچسب های سفارشی خود ببرید

از آنها برای مارک تجاری یا حتی به عنوان چاپ لیبل برای محصولات خود استفاده کنید. به غیر از لوگوی خود ، می توانید دستورالعمل های آماده سازی ، دستور العمل های توصیه شده ، صفحات رسانه های اجتماعی و اطلاعات تماس را روی آن بیاندازید.

حتی می توانید از انواع برچسب ها برای به اشتراک گذاشتن داستان محصول خود استفاده کنید.

از آنها برای برچسب گذاری هدایا و محصولات استفاده کنید. این کار را برای افزایش فروش به ویژه در تعطیلات هدیه دادن مانند روز ولنتاین و کریسمس انجام می دهند.

می توانید انواع برچسب های مختلف با طرح های مختلف برای هدیه درست کنید تا خریداران نیازی به بسته بندی آنها به عنوان هدیه نداشته باشند. از کاغذ سفید براق استفاده کنید تا بتوانند به راحتی روی برچسب ها بنویسید.

انواع برچسب - چابخانه آراکس

برای طراحی از فونت های متناسب با نام تجاری خود استفاده کنید.  یک یا دوخط خوانا را انتخاب کنید که مشتریان بتوانند به راحتی بخوانند. برچسب های غذا می توانند کوچک باشند ، بنابراین فونت و اندازه مناسبی را انتخاب کنید که با فضای موجود روی بسته بندی شما مطابقت داشته باشد.

از رنگ های پررنگ که جلب توجه می کنند استفاده کنید همچنین از مواردی که با مارک تجاری شما مطابقت دارد در چاپ لیبل تان استفاده کنید.

از رنگ هایی استفاده کنید که با طعم های محصول شما مطابقت داشته باشد تا خریداران به راحتی نیاز خود را پیدا کنند.

هنگام ایجاد  انواع برچسب های غذایی خود ، اطمینان حاصل کنید که طرح شما حداقل رزولوشن 300 dpi داشته باشد و در قالب رنگ CMYK ذخیره شده باشد تا نتایج با کیفیت و دقیق داشته باشید.

نحوه استفاده از لیبل - چاپخانه آراکس

نحوه استفاده موثر از برچسب های محصول

موارد مربوط به تغذیه و سایر جزئیات مربوط به برچسب های مواد غذایی را ذکر کنید. مشتریان بلافاصله قبل از استفاده از محصول شما ، اطلاعات مهم محصول را میخوانند. از برچسب های ضدآب استفاده کنید تا اطلاعات روی بطری های نوشابه ، قوطی ها و بسته بندی های شیشه باقی بماند. برای کسب اطلاعات بیشتر با چاپخانه آراکس همراه باشید.

مطالب بیشتر:

چاپ سربرگ ارزان

چاپ پاکت اداری

بیشترین کاربرد لیبل در صنعت های مختلف - چابخانه آراکس

انواع مختلف لیبل

لیبل ها انواع مختلفی دارند برای اطلاعات بیشتر درمورد انواع لیبل و کاربرد آن با ما همراه باشید.

* لیبل پشت چسبدار

* لیبل آویز

* لیبل دور پیچ

* لیبل پوشش درب

کاربرد لیبل پشت چسبدار

لیبل های پشت چسبدار جزو پرفروش ترین لیبل ها می باشد و کاربرد بسیار بالایی دارد. اجزای مختلف لیبل پشت چسب دار یا برچسب که در اثر فشار چسبندگی آن رو اجسام ماندگار می شود لایه رویه که اکثر مواقع روی آن چاپ است ،لایه پوشیده شده با چسب های قوی یا موقت ،سیلیکون و لایه زیر که به آن لایه سیلیکونایز هم گفته میشود.

برای تولید کردن متریال پشت چسبدار نسبت به کاربرد آن از انواع چسب های پایه حلالی ،پایه آب ،گرما ذوب و … استفاده میکنند که هرکدام کاربرد مختلفی دارد.

رویه برچسب ها معمولا از جنس کاغذ ،فویل آلومینیوم ،پارچه و فیلم های پلیمری است. و زیر برچسب معمولا از کاغذ ،پلی پروپیلن و فیلم پلی استر است.

این نوع لیبل ها زیبایی زیادی روی انواع ظروف شیشه ای ، فلزی ،پلاستیکی ،ظروف با انحناهای نرم و ظروف فشردنی و پلاستیکی ایجاد میکند.

چاپ لیبل - چاخانه آراکس
کاربرد لیبل آویز

تگ های آویز بیشترین کاربرد را در صنعت لباس و کیف و کفش دارند. تگ های مورد استفاده در چایی ، تگ های مورد استفاده در صنعت حمل و نقل ، لجستیک و حتی کارت های هواپیما و … همه جزو این خانواده از لیبل ها می باشند.

تگ ها از جنس فویل آلومینیوم نازک برای پوشوندن درب و گلوی بطری های شیشه ای هم جزو این لیبل ها می باشند.

کاربرد لیبل دورپیچ

لیبل دورپیچ یکی از انواع لیبل است بیشتر از متریال فیلمی رول بصورت تک و دو لایه تهیه شده است. نوع دو لایه هدفش جلوگیری از تماس مستقیم با سطح چاپی و رعایت اصول بهداشتی است.  با چاپ کدهای دو بعدی متغیر و مرکب های خاص میتوانید امنیت این لیبل ها را افزایش دهید.

لیبل پشت چسبدار - چاپخانه آراکس
کاربرد لیبل پوشش درب

همان لیبل های از جنس کاغذ ،آلومینیوم و فیلم هستند که بعضی اوقات به صورت تک لایه و بعضی اوقات به صورت لمینت که ترکیبی از فویل ،کاغذ ،فیلم پلی استر وفیلم پلی اتیلن که برای در پوش ظرف و بتری ها به کار میرود.  استفاده از طراحی گرافیک ،مرکب های خاص ،فویل و فیلم هولوگرافیک امنیت لید را بیشتر میکند اما خلاقیت در طراحی ،تولید و استفاده از تجهیزات راه مفیدی برای جلوگیری از جعل است.

چاپ برچسب و کاربرد آن - چاپخانه آراکس
کاربرد چند لیبل دیگر

لیبل بطری شامپو: این بطری ها انعطاف پذیر هستند به همین دلیل فیلم های انعطاف پذیر و نرم بهترین گزینه برای لایه رویی لیبل است.

لیبل بطری شیشه ای: شاید با خودتان فکر کنید یک فیلم سفت و سخت نیاز است اما در اصل یک فیلم انعطاف پذیر که قابلیت شفافیت بالا دارد برای این بطری ها مناسب است.

لیبل پشت متال: این نوع لیبل بالاترین قدرت چسبدگی را در بین لیبل های دیگر دارد کاربرد بیشتر آن روی سطح های روغنی و لغزنده است.

لیبل پی وی سی: این لیبل دارای دو نوع مات و براق است. کاربرد آن درعوامل طبیعی مانند تابش نور خورشید یا باد و باران است. این لیبل کاربرد بیشتری در لوازم برقی و خودرو دارد.

لیبل سکوریتی: این لیبل به عنوان برچست اموال و یا مواردی مربوط به گارانتی استفاده می شود. در صورت کندن این یبل مانند گچ خرد می شود.

لیبل و برچسب و کاربرد آنها - چاپخانه آراکس
موارد مهمی که برای چاپ لیبل پشت چسبدار باید به آن دقت کنید

* تست کردن کاغذ روی محصول

* چاپ لیبل و کیفیت آن

* طراحی لیبل بر اساس اصول چاپ

لیبل های پشت چسبدار را در موارد زیر هم میشود استفاده کرد

* انواع بطری

* ظروف پلاستیکی

* ظروف فلزی

* تجهیزات مختلف

* محصولات آرایشی بهداشتی

* صنایع غذایی

* شویندها

برای سفارش چاپ لیبل ،چاپ تراکت ،قیمت چاپ پاکت و … اگر دنبال جای مطمئن با کیفیت بالا هستید چاپخانه آراکس را از دست ندهید.

چاپ لیبل

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن چت
در امور چاپی نیاز به کمک دارید؟
سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه امور چاپی از قبیل چاپ پاکت ، چاپ سربرگ ، چاپ ست اداری و ... مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.