انواع چاپ لیبل

چاپ لیبل - چاپ انواع لیبل

چاپ لیبل - چاپ انواع لیبل


چاپ لیبل به چه منظوری صورت می گیرد؟

چاپ لیبل برای کسب و کار شما به عنوان یک برند به کار می رود. زمانی که برای فروش محصولات و خدمات و یا هم چنین برند خود از لیبل استفاده می کنید مثل این است که برای کارتان یک شناسنامه دریافت می کنید. این به آن معناست که یک لیبل برای شما به عنوان ارزش و اعتبار کسب و کارتان استفاده می شود. همه ی این مسائل باعث می شود که برای انتخاب و لیبل خود نهایت دقت و حوصله را به خرج دهید و آن را به دست افراد متخصص بسپارید چرا که با این کار اعتبار و ارزش کار شما بیشتر و همچنین لیبل جذاب تری خواهید داشت.

در این مقاله به چاپ انواع لیبل مخصوصا انواع متفاوت لیبل خواهیم پرداخت.

چاپ لیبل - چاپ انواع لیبل

انواع چاپ لیبل

چاپ لیبل معمولا بر روی جنس های متفاوتی انجام می شود که پر استفاده ترین آن ها دو نوع:

  •  لیبل متالایز
  • لیبل سلفون براق

البته لازم به ذکر است که هر نوع چاپ لیبلی که مدنظر شماست چاپ خواهد شد و همه چیز بسته به سلیقه ی شماست.

 چاپ لیبل متالایز

یک نوع پر کاربرد از لیبل ، لیبل متالایز است که دارای چسبندگی بسیار بالا تری است نسبت به دیگر انواع لیبل. یک مزیت این نوع از لیبل (لیبل متالایز) این است که بر روی تمامی سطوح می توانید از آن استفاده کنید. یعنی شما با استفاده از چاپ متالایزی می توانید بر روی هر سطحی که مورد نظر شماست اعم از : شیشه ، پلاستیک ، فلز و غیره استفاده کنید.

چاپ لیبل - چاپ انواع لیبل

مزایای چاپ لیبل متالایز

لیبل متالایز :

  • ضد آب
  • ضدخش
  • قابل شست و شو
  • مستحکم
  • مقاوم در برابر گرما

می باشد که بسیار پر طرفدار و مقرون به صرفه است.

تنوع چاپ لیبل متالایز

 این نوع لیبل یک نوع منحصر به غرد از تمامی لیبل هاست که استفاده های خیلی خیلی زیادی در مکان های مختلف دارد. شما می توانید این لیبل را با رنگ ، طرح و اندازه های متنوعی داشته باشید و استفاده کنید.

چاپ لیبل - چاپ انواع لیبل

چاپ لیبل سلفون براق

یک نوع دیگر از چاپ لیبل ، لیبل سلفون براق می باشد که جزو انواع تخصصی لیبل قرار می گیرند. این نوع از لیبل نیز مانند نوع بالا می تواند در هر جایی که مد نظر شماست مورد استفاده قرار گیرد.

ویژگی های چاپ لیبل سلفون براق

همان طور که از نام این لیبل بر می آید متوجه می شویم که حالت برق دار و یا گلاسه ای دارد. اکثر لیبل ها به این صورت اند که تنوع رنگی و اندازه ای بالایی دارند. لیبل سلفون براق به شما کمک می کند که طرح شما جلوه و جذابیت بیشتری داشته باشد. پس قطعا یک ویژگی مهم لیبل سلفون براق جلوه ی چندی برابری آن است.

چاپ لیبل - چاپ انواع لیبل

 خدمات چاپ لیبل سلفون براق

از سری خدمت هایی که لیبل سلفون براق دارد این است که قطر های متفاوتی دارد و برش هایی که دارد بسیار مدرن و منحصر به فرد است. این ویژگی باعث می شود که مناسب انواع سلایق باشد و هر فردی بتواند از آن استفاده کند.

استفاده از چاپ لیبل سلفون براق در کجاست؟

یکی از ویژگی های مهم در لیبل سلفون براق این است که شما می توانید در هر جایی که مد نظر دارید از آن استفاده کنید چرا که این لیبل یکی از لیبل هایی است که به خاطر تعداد بالای مخاطبانش به گونه ای طراحی می شود که مناسب با هر فضا و مکانی باشد. به طوری که شما بتوانید از آن روی شیشه ، فلز ، چوب و دیگر سطوح استفاده کنید بدون این که مشکلی برای شما به وجود بیاید.

چاپ لیبل - چاپ انواع لیبل

علت پر طرفدار بودن چاپ لیبل سلفون براق

لیبل سلفون براق به خاطر جلوه و نمای بالایی که دارد طرفدار و مخاطبان بسیار زیادی در پی آن است. معمولا افراد برای این که کار خود را مدرن تر ، شیک تر ، منحصر به فرد و زیبا تر نشان دهند از لیبل سلفون براق استفاده می کنند.

مطالب پیشنهادی:

چاپ ست اداری ارزان قیمت

مزایای چاپ سربرگ برای کسب و کار

چاپ لیبلمقالات

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن چت
در امور چاپی نیاز به کمک دارید؟
سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه امور چاپی از قبیل چاپ پاکت ، چاپ سربرگ ، چاپ ست اداری و ... مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.