برندسازی با چاپ ست اداری اختصاصی 

برندسازی با چاپ ست اداری اختصاصی 

برندسازی با چاپ ست اداری اختصاصی 


برندسازی با چاپ ست اداری اختصاصی 

برندسازی با چاپ ست اداری اختصاصی میتواند با انتخاب رنگ و طرح برای ست اداری شروع شود. هدر چاپ شده برای سربرگ روی تمام اسناد، یادداشت ها و نامه ها وجود خواهد داشت. این مورد باعث میشود که مدرک شما رسمی و حرفه ای به نظر برسد و به برند سازی شما کمک میکند. داشتن سربرگ اختصاصی بسیار آسان است به خصوص اگر با یک الگوی مناسب برای کسب و کارتان شروع کنید.

چاپ سربرگ برای ست اداری اختصاصی

برای چاپ ست اداری، دو یا سه رنگ متصاد انتخاب کنید. ست اداری اختصاصی فرصتی برای افزودن کمی رنگ به ارتباطات تجاری شما. میتوانید رنگ را در قسمت حاشیه، هدر و حتی در متن هم داشته باشید. از انتخاب رنگ های جسورانه نترسید، رنگ های روشن و متضاد یکی از بزرگترین ترند های طراحی در سالهای اخیر است. به عنوان مثال میتوانید از رنگ پر جنب و جوش زرد به همراه دو آبی پررنگ و کمرنگ استفاده کنید. یکی از راهای درست انتخاب رنگ برای ست اداری شرکت شما توجه به چرخه رنگی است.

چاپ ست اداری

لوگوی خود را در بالای سربرگ نامه ها قرار دهید. هدف از این کار این است که مارک تجاری شما در تمام ارتباطات و نامه ها قابل تشخیص باشد. به این دلیل معمولا باید لوگو یا آرم تجاری در بالای سربرگ قرار گیرد. یک روش ساده برای یک دست کردن ست اداری، استفاده از طیف رنگی است که در لوگو به کار رفته است. اگر در لوگو از رنگ نارنجی استفاده کرده اید میتوانید آنرا در طرح ست اداری هم بگنجانید.

برای نامه ها از پس زیمنه رنگی استفاده کنید. اگر میخواهید نامه های خود را در یک نگاه چشم نواز و زیبا کنید، میتوانید برخی از گزینه های طراحی خاص را برای چاپ سربرگ در نظر بگیرید. یک روش انجام این کار استفاده از یک پس زمینه رنگی خاص برای نامه های شماست که جایگزین رنگ سفید در نامه ها بشود. به یاد داشته باشید که از فونت روشن باید برای نوشتن نامه استفاده شود تا اروی پس زمینه تیره قابل خواندن باشد. اگر پس زمینه سرمه ای برای سربرگ در نظر گرفته اید، میتوانید فونت طلایی را برای آن استفاده کنید.

چاپ ست اداری اختصاصی 

چاپ پاکت در ست اداری اختصاصی 

قدم اول در برندسازی با چاپ ست اداری اختصاصی خیلی مهم است. وقتی به یک محاصبه شغلی میروید همان اولین لباسی که از کشو بیرون می آوردی نمی پوشید. شما بهترین انتخاب را میکنید و لباس را با احتیاط انتخاب خواهید کرد. یک لباس عالی به شما کمک میکند تا در اولین نگاه عالی به نظر برسید. قبل از شروع صحبت حتی چیزی راجع به شما در لباستان وجود دارد.

وقتی دقت کنید، اولین چیزی که از نامه نطد محاطب شما ارسال میشود، پاکت است. تلاش زیادی برای طراحی و چاپ سربرگ انجام شده. اگر میخواهید آنرا داخل پاکت بگذارید، باید یک پاکت با طرح عالی باشد. خوشبختانه روش های زیادی برای ارتقای چاپ پاکت وجود دارد. میتوانید ترفندهای زیادی را در این زمینه به کار بگیرید.

از رنگ های چشم نواز استفاده کنید. یک پاکت روشن هیجان انگیز است و به خوبی جلب توجه میکند. رنگ های زیادی را میتوانید انتخاب کنید. برای یک دعوت نامه یا نامه اداری، هرکدام میتوانید یک رنگ خاص و مشخص را انتخاب کنید. پاکت ها دراندازه های مختلف، رنگ و حتی متن ارائه میشوند. فراموش نکنید که در زمان سفارش این نکات را در نظر بگیرید. فقط به یاد داشته باشید که اندازه پاکت بر هزینه های پستی تاثیر خواهد گذاشت.

میتوانید طرح های کاملا رنگی روی پاکت داشته باشید. از این سرویس برای زیباتر کردن ظاهر پاک خود استفاده کنید و چاپ پاکت چهار رنگ را سفارش دهید. این انتخاب میتواند به روند بازاریابی شما هم کمک کند. میتوان از جوهر مخصوص هم برای چاپ انواع پاکت استفاده کرد. اگر جوهر سفید را انتخاب میکنید بهتر است جلد پاکت رنگ تیره باشد تا فونت شما را مشخص تر جلوه دهد.

چاپ پاکت

چرا چاپ ست اداری اختصاصی را سفارش دهیم ؟

برندسازی با چاپ ست اداری اختصاصی تنها یکی از دلایل و البته مهمترین دلیل برای داشتن یک ست اداری ویزه و اختصاصی است . داشتن یک ست اداری اختصاصی به شما کمک میکند تا در مورد شرکت تان نکات خوبی را به مخاطب و مشتریان بگویید. در چاپخانه آراکس ما چاپ تمامی اقلام ست اداری را سریع، آسان و مقرون به صرفه برای شما انجام میدهیم. فقط کافیست با انتخاب یک الگوی پاکت نامه یا سربرگ از صفحه طراحی آنلاین، تصویر را برای ما ارسال کنید .میتوانید متن، فونت یا پس زمینه را تغییر دهید و بافت و موار ددیگری را به آن اضافه کنید.

بعد از اینکه شما طرح اختصاصی را برای ست اداری انتخاب کردید، حالا نوبت یک چاپ باکیفیت است. میتوانید چاپ را تمام رنگی یا تک و دو رنگ سفارش دهید. ما این کار را با قیمت ارزان و با کیفیت بالا برای شما انجام خواهیم داد. از خدمات باکیفیت ما در چاپ استفاده کنید و برای خود ست اداری ویژه و اختصاصی داشته باشید.

چاپ پاکتچاپ ست اداریچاپ سربرگمقالات

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن چت
در امور چاپی نیاز به کمک دارید؟
سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه امور چاپی از قبیل چاپ پاکت ، چاپ سربرگ ، چاپ ست اداری و ... مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.