لزوم چاپ لیبل برای برندسازی

لزوم چاپ لیبل برای برندسازی

لزوم چاپ لیبل برای برندسازی


لزوم چاپ لیبل برای برندسازی

لزوم چاپ لیبل برای برندسازی و معرفی کالا، یکی از قدیمی ترین و آسان ترین کارها است. استفاده از لیبل روی کالا و محصول شما کمک میکند تا اطلاعات کالا را به صورت کامل و تخصصی به مشتری نشان دهید. همچنین که طریق مصرف را میتوان روی لیبل درج کرد.

انواع لیبل برای موارد مصرف متفاوت قابل استفاده است و بنا بر نیاز مشتری متفوات خواهد بود. لیبل ها در انواع کاغذی، متالیز و شیشه ای طراحی و تولید میشوند. چاپ لیبل تقریبا یکی از ارزان ترین و بهترین راه ها برای تبلیغ کالای شماست.

کلیه لیبل ها را میتوانید به صورت رول یا شیت سفارش دهید. برای شرکت هایی که سفارش چاپ لیبل برای آنها بالای صد هزار عدد است، میتوان از چاپ رول استفاده کرد. اما اگر تعداد کمتری از لیبل ها نیاز دارید، میتوانید چاپ شیت را برای آن سفارش دهید.

هزینه قالب رول برای چاپ زیاد است و تنها در صورت نیاز به تیراژ بالا مقرون به صرفه خواهد بود. پس اگر سفارش شما برای تعداد بیش از 5هزار عدد است بهتر است چاپ رول را برای لیبل بخواهید. البته این به سایز سفارش شما نیز بستگی دارد. اگر سایز لیبل 2*2 باشد و تیراژ بالا 20 هزار عدد را نیاز داشته باشید، میتوانید چاپ رول را برای لیبل بخواهید.

کاربرد لیبل ها بیشتر برای معرفی کالاست و به شرطی که باکیفیت باشد، میتواند تاثیر زیادی در برندسازی برای شما داشته باشد. تقریبا هیچ محصولی بدون لیبل نیست و در بسیاری از فروشگاه ها و مراکز تجاری روی انواع محصول لیبل ها دیده میشوند. استفاده از لیبل ضروری است و و به جز این در ادارات و مراکز آموزشی و برای نام گذاری دفاتر هم مورد استفاده قرار میگیرد.

لزوم چاپ لیبل برای برندسازی - چاپ آراکس

انواع کاربرد چاپ لیبل 

چاپ لیبل برای معرفی محصول و چسباندن روی محصولات کارخانه ای
– مشخص کردن دسته بندی محصولات در فروشگاه ها و مراکز تجاری
– مشخص کردن نام تجاری تولید کننده روی محصول
– استفاده از لیبل روی شیشه خودرو برای نشان دادن طرح معاینه فنی، نرخ تاکسی ها و …
– استفاده از لیبل روی شیشه مغازه ها و فروشگاه ها برای تبلیغات
– گروه بندی و مشخص کردن زونکن ها و دفاتر اداری در سازمان ها
– استفاده از لیبل برای تبلیغ روی دیوارها و زمین و … جهت تبیلغات محیطی
– چسباندن لیبل کاغذی روی نمونه های آزمایشگاهی
– مشخص کردن نام محصولات در نمایشگاه های کتاب، ماشین و …
– تزئین اتاق کودک و مهد کودک ها

مزایا و معایب چاپ لیبل چیست؟

بیشترین کاربرد و مهمترین مزیت لیبل ها برای معرفی کالا است که نشان دهنده لزوم چاپ لیبل برای برندسازی می باشد. شما میتوانید از این طریق خیلی آسان و راحت کالای خود را معرفی کنید و به مشتری درباره محصولات تان اطلاعات دهید.

همچنین که هزینه چاپ برای لبل ها بسیار مقرون به صرفه است و میتواند بازده خوبی برای شما داشته باشد. پس علاوه بر سهولت دسترسی به اطلاعات محصول برای مشتری، هزینه کمی برای شما خواهد داشت. استفاده از لیبل ها آسان است و این بزرگترین مزیت این اقلام چاپی می باشد.

لیبل شما را از چاپ مستقیم روی کالا بی نیاز میکند و امکان جدا کردن آن برای بسیاری از کالاها وجود دارد. به طور مثال لیبل لباس و کفش و … را میتوان جدا نمود و این مزیت مانع از مخدوش شدن آنها میشود. در عین اینکه کاربرد محصول را شرح خواهد داد.

تنها عیب چاپ لیبل این است که برخی از چاپخانه از مواد نامرغوب و چینی برای چاپ آن استفاده میکنند. این کار عمر لیبل را کم میکند و کارایی انرا کاهش خواهد داد. برای جلوگیری از این مشکل بهتر است حتما از سابقه چاپخانه مورد نظر و کیفیت کار مطمئن شوید و سپس اقدام به سفارش نمائید.

مطالب پیشنهادی برای مطالعه بیشتر:

ضرورت چاپ پاکت برای کسب وکار
چرا چاپ لیبل را انجام بدهیم؟
چاپ سربرگ برای مراکز اداری

لزوم چاپ لیبل برای برندسازی - چاپ لیبل
انواع متریال برای چاپ لیبل

لیبل ها در انواع متریال شیشه ای، کاغذی، گلاسه و متالیز چاپ میشوند. چاپ لیبل کاغذی روی کاغذهای گلاسه انجام میشود و در صورتی که کاغذ گلاسه مرغوب باشد، کیفیت و کاندگاری لیبل بالا خواهد بود. برخی از کاغذهای گلاسه چینی مرغوب نیستند و خیلی زود از بین میروند یا چسبندگی کافی را ندارند.

برای لیبل کاغذی میتوان روکش سلفون یا UV هم استفاده کرد. سایز لیبل کاغذی متفاوت است و امکان چاپ با قالب اختصاصی نیز برای آن وجود خواهد داشت.

لیبل های شیشه ای نیز از نوع پر کاربرد چاپ لیبل است که روی پی وی سی چاپ میشود. میتوانید برای این مدل از لیبل برش دلخواه و چاپ اختصاصی خود را نیز داشته باشید.

لیبل متالیز از دیگر انواع متریال برای چاپ لیبل است که معمولا در رنگ نقره ای چاپ میشود. این نوع چاپ را میتوان روی کاغذ متالیز و یا فیلم متالیز هم انجام داد.

لزوم چاپ لیبل برای برندسازی - چاپخانه آراکس
چاپ لیبل باکیفیت را از ما بخواهید!

در این مقاله تلاش کردیم تا لزوم چاپ لیبل برای برندسازی شرح دهیم. برای اینکه در این مسیر موفق عمل کنید و هزینه شما برای ان کار به هدر نرود لازم است تا کار چاپ را به چاپخانه حرفه ای بسپارید.

همکاران ما در چاپخانه آراکس آماده همکاری با شما در این زمینه و قبول سفارشات شما می باشند. برای ثبت سفارش و استعلام قیمت میتوانید از طریق لینک های موجود در صفحه اقدام کنید.

چاپ لیبلمقالات

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن چت
در امور چاپی نیاز به کمک دارید؟
سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه امور چاپی از قبیل چاپ پاکت ، چاپ سربرگ ، چاپ ست اداری و ... مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.