نکات مهم در چاپ لیبل

نکات مهم چاپ لیبل | آراکس

نکات مهم چاپ لیبل | آراکس


لیبل یک محصول بسیار می تواند در فروش آن به شما کمک کند. به طوری که لیبل اگر معتبر باشد و اسم در کند اعتماد مشتریان را جلب می کند.رعایت نکات مهم در چاپ لیبل زیبا با طراحی منحصر به فرد مشتری را ترغیب به خرید خواهد کرد. البته که لیبل شما می تواند به عنوان یک تبلیغ نیز برای شما به حساب بیاید. باید در نظر بگیرید که چه طرحی با چه ترکیب رنگی برای لیبل شما جذاب تر خواهد بود و مشتریان را به سمت خود می کشاند.
این برچسب کوچک بسیار می تواند در تجارت شما تاثیر گذار باشد، پس طراحی آن به صورت دقیق و زیبا می تواند برای شما بسیار کاربردی باشد.
در قدم اول شما نوع برچسب خود را انتخاب کرده و سپس به نکاتی که در این مقاله گفته شده است توجه کنید تا یک لیبل زیبا و حرفه ای داشته باشید.

لیبل ها به دسته های زیر تقسیم بندی می شوند:
لیبل برای آدرس
لیبل برای درخواست
لیبل برای محصول
لیبل برای بسته بندی
لیبل برای نام افراد

قبل از هر چیزی شما باید دقت کنید که کدام لیبل مد نظر شما است. تا بتوانیم به صورت درست و صحیح لیبل شما را طراحی کنیم.

چاپ لیبل های آدرس

شما می توانید از طریق طراحی برچسب آدرس خود مکاتبات خود را به دیگر شرکت یا سازمان ها بسیار راحت تر کنید. علاوه بر این می توانید با قرار دادن لوگو شرکت خود بر روی لیبل، در عین سادگی حرفه ای بودن خود را نشان دهید.

چاپ لیبل های درخواست کننده

از این لیبل ها بیشتر برای دعوت مشتری به دقت بیشتر به کالای مورد نظر شما است. شما با قرار دادن این برچسب روی محصول خود می توانید از مخاطب خود یک درخواست ساده بخواهید. به طور مثال محصول شما عطر است و شما یک لیبل ” مرا بو کن ” روی آن چسبانده اید. این کار باعث می شود که مشتری ناخودآگاه ترغیب به این کار شود.
پس این روش بسیار می تواند در فروش شما تاثیر بگذارد.

چاپ لیبل های محصول

خب یکی از کاربردی ترین موارد استفاده از لیبل برای محصولات است. در لیبل های محصولات از مزایا و ترکیبات داخل محصول صحبت می کنند به علاوه این که لوگو شرکت مربوطه را هم در آن درج میکنند. برای اعتماد سازی بیشتر مخاطبان معمولا روی همه محصولاتی که خریداری می کنید وجود دارد.
مشتری نیاز دارد که اطلاعات کافی را درباره محصول خود بداند و چاپ لیبل به آنها این کمک را می کند.

چاپ لیبل بسته بندی

شما محصولات بسته بندی به اشکال مختلف را دارید. چه از نظر بسته بندی کارتنی و چه از نظر بسته بندی های چندتایی. برای حرفه ای نشان دادن شما بهتر است از چاپ لیبل های بسته بندی روی کارتن یا بسته خود استفاده کنید. در اصل محصول خود را با آن مهر کنید. این کار بسیار در کلاس کاری شما تاثیرگذار خواهد بود.

چاپ لیبل نام افراد

شما با سازمان ها، شرکت ها و نمایشگاه های مختلف کار می کنید و اگر بخواهید به طور مستقیم با یکی از کارکنان آنها ارتباط بگیرید خیلی زیبا می شود که از یک لیبل برای نام فرد استفاده کنید.

نکات-مهم-چاپ-لیبل

نکات مهم در چاپ لیبل که به شما کمک می کند

1- شما می توانید از برنامه های دقیق و کاربردی برای طراحی لیبل خود استفاده کنید تا خاص و شیک باشید.
چند نمونه از برنامه هایی که می توانید با آنها لیبل طراحی کنید عبارتند از: Adobe Suite – Microsoft Word – Canava

2- اطلاعات را دقیق وارد کنید
شما هنگام وارد کردن اطلاعات نباید بیش از اندازه از محصول خود اطلاعات بگذارید زیرا متن که بیش از حد باشد لیبل را بهم میریزد و طراحی آنزیبا و خاص نمی شود. پس در اطلاعات لیبل از کلمات کلیدی استفاده کنید تا مخاطب راحت تر درک کند.

3- بسته بندی محصولات را دقیق انجام دهید
طراحی لیبل شما خیلی وابسته به شکل و نحوه بسته بندی محصول شما است.
چرا؟ چون هر چقدر محصول شما کوچک تر باشد به لیبل کوچک تری احتیاج دارد و هر چقدر بزرگ تر باشد به لیبل های بزرگ تر نیاز دارد.
چاپ لیبل خود را به تیم ما بسپارید تا از بهترین و خاص ترین های آن بهره مند شوید.

نکات مهم چاپ لیبل | آراکس

چاپ لیبلمقالات

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن چت
در امور چاپی نیاز به کمک دارید؟
سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه امور چاپی از قبیل چاپ پاکت ، چاپ سربرگ ، چاپ ست اداری و ... مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.