ویژگی های یک چاپ سربرگ خوب

ویژگی های یک چاپ سربرگ خوب

ویژگی های یک چاپ سربرگ خوب


ویژگی های یک چاپ سربرگ خوب

ویژگی های یک چاپ سربرگ خوب را می دانید؟ سربرگ یا همان Letter Head برگه ای است که برای مکاتبات مورد استفاده قرار می گیرد. چند نوع سربرگ وجود سربرگ مخصوص شخص و سربرگ حقوقی که هر کدام باید چاپ سربرگ خاص برای خود انجام دهد. البته باید این را بدانید یک فرد هم می تواند برای خود چاپ سربرگ شخصی را انجام دهد و در کنار آن یک سربرگ هم مخصوص شرکت خود چاپ کند. سربرگ به فرد هویت می بخشد و در واقع اینطور می توان بیان کرد که باعث اعتبار بخشیدن به شخص یا شرکت می شود.

اعتبار برای هر کسب و کاری مهم است و روش های زیادی وجود دارد که به کمک آن می توان برای کسب و کار خود اعتبار کسب کرد اما خب یکی از روش های کسب اعتبار چاپ سربرگ می باشد. سربرگ یکی از ابزار ضروری برای هر کسب و کاری می باشد یعنی فرقی نمی کند شما سربرگ را برای پزشک، مهندس و… بخواهید در هر صورت باید سربرگ را داشته باشید تا بتوانید اعتماد سازی کنید. در سربرگ نام شرکت و لوگوی شرکت درج می شود و این باعث می شود که هر فردی نتواند از نام شرکت شما سو استفاده کند. در ادامه به شما درباره ی ویژگی های یک سربرگ خود بیشتر خواهیم گفت با ما همراه باشید تا بتوانید اطلاعات بیشتری درباره ی سربرگ به دست بیاورید.

ویژگی های یک چاپ سربرگ خوب - چاپخانه آراکس

تاریخچه ی چاپ سربرگ را بدانید!

در 3 دهه اخیر متخصصان چاپ جلسه های مختلفی را با یک دیگر برگزار کردند و بعد از آن اطلاعات را با یک دیگر رد و بدل کردند به یک نتیجه ی گروهی دست پیدا کردند آن هم تولید یک محصول چاپی جدید به نام سربرگ می باشد.  افراد زیادی به سربرگ اعتقاد زیادی نداشتند و از این محصول استقبال نکردند و اما یک گروه 7 نفره تشکیل شده از هنرمندان بزرگ و مدیران شرکت ها اولین کسانی بودنند که از سربرگ استقبال زیادی کردند اما به نظر شما چرا سربرگ خیلی در زمان ورودش به کسب و کار موفق عمل نکرد و باب میل خیلی ها نبود؟

چون از ویژگی های چاپ سربرگ خوب اطلاعی در دست نداشتند. همیشه برای جا افتادن یک محصول باید زمانی زیادی گذاشت تا افراد تحت تاثیر آن قرار بگیرند. برای همین وقتی این 7 نفر هنرمند از چاپ سربرگ استقبال بالایی کردند و به موفقیت زیادی دست پیدا کردند کم کم افراد زیادی تحت تاثیر موفقیت این 7 نفر قرار گرفتند و تصمیم به چاپ سربرگ گرفتند.

سربرگ های اولیه شکل های ساده تری داشتند اما با گذر زمان سربرگ ها شکل های اختصاصی تری پیدا کردند و باعث شد سربرگ های امروزی چاپ بشوند. امروزه هر فردی که بخواهد شرکت خود را به صورت غیر مستقیم به دیگران معرفی کند از سربرگ استفاده می کند. شما از سربرگ برای چه کاری استفاده می کنید؟

مطالب پیشنهادی:

استفاده از چاپ پاکت نامه

علت استفاده از چاپ سربرگ

ویژگی های یک چاپ سربرگ خوب - آراکس

جنس کاغذ برای چاپ سربرگ

همانطور که می دانید با گذشت زمان چاپ سربرگ به شکل های بهتری هم انجام شد. اولین سربرگ ها جنس کاغذشان از تحریر بود. اگر بخواهیم شما را با کاغذ تحریر بیشتر آشنا کنیم می توان به کاغذهای A4 که همه جا در دسترس است اشاره شد. البته باید به این نکته اشاره کرد که کاغذ A4 گراماژش 70 می باشد به همین علت نازک است. شما می توانید چاپ سربرگ خود را با کاغذ تحریر 70 و یا 80 گرم انجام دهید.

البته این نکته را هم باید ذکر کرد که کاغذ تحریر از ارزان ترین کاغذها برای چاپ سربرگ به شمار می رود. چاپ سربرگ بر روی کاغذ های کتان و گلاسه نیز امکان پذیر می باشد. یک نوع کاغذ دیگر نیز وجود دارد که به کمک آن می توانید چاپ سربرگ را انجام بدهید. کاغذ مقوایی که دارای گراماژ 120 گرم می باشد این کاغذ ضخامت بالایی دارد و می تواند مقاومت بالایی در برابر پاره شدن و له شدن داشته باشد.

در همین رابطه بخوانید:

عوامل تاثیرگذار قیمت چاپ ست اداری

نکاتی درباره چاپ ست اداری

ویژگی های یک چاپ سربرگ خوب - چاپ ست اداری

طراحی و چاپ سربرگ اختصاصی

چاپ سربرگ به روش اختصاصی یکی از بهترین روش هایی می باشد که می توان برای تبلیغات در نظر گرفت. تبلیغات برای هر کسب و کاری مهم می باشد پس باید یادتان باشد که سربرگ می تواند به تبلیغات شما کمک کند البته این بستگی به طراحی سربرگ شما دارد. هر چقدر بتوانید در طراحی وقت زیادی بگذارید و یک طراحی اختصاصی را انجام بدهید می توانید بهتر دیده شوید، دیده شدن در هر کسب و کاری مهم است.برای طراحی سربرگ می توانید از یک چاپخانه کمک بگیرید. این که می گوییم از چاپخانه کمک بگیرید زیرا در این صورت در هزینه های خود صرفه جویی کرده اید چی می تواند از این بهتر برای شما باشد؟

سفارش چاپ سربرگ اختصاصی از چاپخانه آراکس

برای سفارش چاپ سربرگ می توانید با چاپخانه آراکس در تماس باشید. چاپخانه آراکس با تجربه ای که در زمینه ی چاپ کسب کرده است می تواند خدمات چاپی خود را با بالاترین کیفیت به مشتریان خود ارائه دهد و رضایت آن ها را کسب کند. اگر می خواهید چاپ سربرگ اختصاصی را باکیفیت بالا و به صورت اختصاصی چاپ کنید با ما در تماس باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر از قیمت چاپ سربرگ و سفارش چاپ سربرگ اختصاصی بر روی لینک زیر کلیک کنید و با ما در تماس باشید.

چاپ سربرگمقالات

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن چت
در امور چاپی نیاز به کمک دارید؟
سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه امور چاپی از قبیل چاپ پاکت ، چاپ سربرگ ، چاپ ست اداری و ... مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.