چاپ ست اداری با تمام اقلام

چاپ ست اداری با تمام اقلام - چاپخانه آراکس 33914089

چاپ ست اداری با تمام اقلام - چاپخانه آراکس 33914089


چاپ ست اداری با تمام اقلام

چاپ ست اداری با تمام اقلام باید برای تمام شرکت ها انجام شود تا در نظر تمام مشتریان و شرکت های رقبا خاص و هدفمند دیده شوید.

اگر تا حالا راجع به اقلام ست اداری نمیدانستید با ما همراه باشید تا اطلاعات کاملتری را به شما عزیزان ارائه نماییم.

مطلب بیشتر : تاثیر چاپ ست اداری در تبلیغات

ضرورت چاپ ست اداری را میدانستید ؟

چاپ ست اداری برای شرکت‌ها و مشاغل از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. اقلام ست اداری در یک قالب و یک رنگ به صورت هماهنگ با یکدیگر طراحی و چاپ می‌شوند. قالب به کار رفته در طراحی و اطلاعات نوشتاری ثبت شده در این اقلام، نشانگر نوع حرفه‌ی شما و همچنین بازتاب دهنده اطلاعات مورد نیاز برای مشتریان است.

استفاده از ست اداری مختص شرکت‌های بزرگ نیست.حتی اگر شما صاحب کسب و کار کوچکی هستید می‌توانید با استفاده از این اقلام، در روابط تجاری خود حرفه ای‌تر عمل کنید.

مطلب پر بازدید : نکاتی در چاپ ست اداری ارزان

چاپ ست اداری با کیفیت بالا - چاپخانه آراکس 33914089

اولین قلم از ست اداری : چاپ سربرگ

شاید مهم‌ ترین چیزی که در ست اداری به چشم میخورد سربرگ باشد. سربرگ ها اوراقی هستند که جهت مکاتبات اداری، صدور پیش فاکتور، درج قراردادها و …. از آن‌ها استفاده میشود.

چاپ سربرگ‌ ها که شامل نام و لوگوی شرکت و یا مجموعه‌ ی شما هستند و از لحاظ حقوقی نیز دارای اهمیت بالایی می‌باشند. معمولا چاپ سربرگ A4 و A5 انجام می شود. در سربرگ ها به طور معمول، آرم تجاری سازمان، نام و زمینه فعالیت، تاریخ، شماره و پیوست در بالای صفحه و آدرس و شماره تلفن در پایین صفحه درج می گردد.

چاپ سربرگ در انواع و اقسام رنگ ها و مدل ها انجام می شود که البته بستگی به سلیقه ی شما و رنگ لوگوی شرکت شما بستگی دارد بهتر است رنگ سربرگ را با توجه به لوگوی شرکتتان انتخاب کنید تا هر رقم از ست اداری شما رنگ های متفاوت نداشته باشد و هفت رنگ دیده شود ، اینگونه در نظر مشتریان و شرکت های رقبا خاص دیده نمیشوید بلکه یک شرکت غیر حرفه ای دیده خواهید شد.

مطلب پیشنهادی : تاثیر چاپ ست اداری در برندینگ

چاپ ست اداری با تمام اقلام ارزان - چاپخانه آراکس

دومین قلم از ست اداری : چاپ پاکت

چاپ پاکت‌ جزء دومین قلم از ست اداری محسوب میشود  که در سه سایز ملخی، A4 و A5 چاپ میشوند. مشتری بر حسب نوع نیاز و کاربردی که مد نظر دارد سایز آن را انتخاب می‌ کند. گاهی اوقات یک مجموعه به دو سایز و گاهی به هر سه سایز پاکت احتیاج دارد. پاکت‌ها جهت ارسال نامه، فاکتور و هر چیز دیگری استفاده می‌شوند.

چاپ پاکت A4 برای نامه های اداری در اندازه های کوچک ، معرفی نامه ها استفاده می شود ، چاپ پاکت A4 اکثرا برای ارسال فاکتورهای رسمی ، نامه های رسمی ، قراردادها مورد استفاده قرار میگیرد که اکثر شرکت های روی آن را با چاپ لوگو ، چاپ آدرس شرکت ، تلفن ها ، یا حتی یک شعار تبلیغاتی کوچک تزئین میکنند تا توجه شرکت های دیگر را به روی جلد پاکت جلب کنند و بتوانند در نظر آن ها یک شرکت درست و حسابی دیده شوند.

شاید براتون جالب باشه : درباره چاپ پاکت اختصاصی چه میدانید؟

چاپ ست اداری با تمام اقلام-چاپخانه آراکس

چاپ ست اداری را جدی بگیرید ! 

به نظر خودتان چرا ؟ ، فرض کنید به یک شرکتی مراجعه میکنید که هنوز روند قدیمی را دنبال میکند از پاکت های سفید رنگ برای ارسال نامه ها و فاکتورها استفاده میکنند ، هیچوقت به اینجور شرکت ها برای همکاری مراجعه نمیکنید و میگویید که با روشهای قدیمی نمیتوان شرکت را چرخاند. پس بهتر است شما شرکتتان را با روش های تبلیغاتی جدید به ثمر برسانید و بتوانید موفقیت های زیادی را کسب کنید.

چاپ ست اداری با یک رنگ یکسان و نوع کاغذ مرغوب ، با کیفیت چاپ بالا شما را به بهترین شرکت برای همکاری تبدیل میکند ، به عنوان یک شرکت منتخب برای همکاری دیگر شرکت ها همیشه در اولویت قرار دارید شاید با خودتان بگویید که مگر می شود چاپ ست اداری موجب این کارها شود ؟

باید به شما بگویم که بله امکان پذیر است وقتی یک شرکت شیک و خاص باشد همه برای مشارکت با آنها قدم برمیدارند و مشتریان زیادی خواهد داشت. پس بهتر است چاپ ست اداری با توجه به اقلام  مورد نیازتان را جدی بگیرید تا در زمینه ی کاری خود پیشرفت چشم گیری داشته باشید.

چاپ ست اداری با تمام اقلام کیفیت بالا

چاپ ست اداری با تمام اقلام را به ما بسپارید ! 

اگر میخواهید چاپ ست اداری را به صورت حرفه ای انجام دهید و چشم رقبای خود را دربیارید که آن ها با دیدن پاکت شما دهنشان باز بماند بهتر است به یک چاپخانه ای در ارتباط باشید که چاپ ست اداری را با کیفیت بالا انجام دهد بدون اینکه جوهر پس داده باشد یا جوهر های بی کیفیت استفاده کرده باشند.

چاپخانه آراکس بهترین انتخاب برای افرادی است که چاپ ست اداری را جدی میگیرند و میخواهند که شرکتشان در نظر مشتریان و شرکت رقبا جدی دیده شود تا آنها برای همکاری های بیشتر برای شما همیشه ثابت قدم باشند.

چاپ ست اداری با تمام اقلام در زمینه های مختلف مشاغل را به چاپخانه آراکس بسپارید تا با بهترین کیفیت به نتیجه برساند ، برای تماس با چاپخانه آراکس میتوانید روی دکمه ی زیر کلیک کنید.

چاپ ست اداریمقالات

1 Comment

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن چت
در امور چاپی نیاز به کمک دارید؟
سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه امور چاپی از قبیل چاپ پاکت ، چاپ سربرگ ، چاپ ست اداری و ... مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.