چاپ ست اداری و اجزای آن

چاپ ست اداری و اجزای آن

چاپ ست اداری و اجزای آن


چاپ ست اداری و اجزای آن

چاپ ست اداری و اجزای آن مجموعه ای از سربرگ های مربوط به شرکت ها و ادارات است. آیتم های مجموعه ست اداری با یک قالب واحد طراحی و چاپ میشوند و الگوی مورد استفاده برای آنها یکی است. الگو ها در این مورد نشانگر مشاغل مورد نظر و همچنین اطلاعات مربوط به آنها و مورد نیاز مشتری است.

استفاده و چاپ ست اداری محدود به شرکت های بزرگ نمیشود و هر کسب و کار میتواند آنرا سفارش دهد. حتی اگر صاحب مشاغل کوچک باشید میتوانید از این اقلام استفاده کنید تا در روابط تجاری خود حرفه ای تر شوید.

استفاده از این اقلام و اقدام به چاپ سربرگ و … میتواند به برندسازی و بازاریابی شما در هر تجارت و کسب و کاری کمک کند. شما تنها کافی است طراحی منحصر به فرد، آدرس ها و راه های ارتباطی با خود را روی سربرگ و پاکت و کارت ویزیت و … داشته باشید تا بتوانید مشتریان و مخاطب را به نامه و برند خود جذب کنید.

استفاده از این اقلام از زمان های گذشته مرسوم بوده است و امروزه با وجود وجود نامه های الکترونیکی همچان ادامه دارد. چون هنوز هم  بسیاری از ادارت و افراد نیازمند نوشتن نامه کتبی روی سربرگ اختصاصی و ارسال آن به وسیله پست و درون پاکت های رسمی هستند.

از این جهت هر کسب و کاری در مواردی مانند کسب مجوز، ارسال درخواست و … باید اقدام به چاپ ست اداری نماید تا نیازهای او به سربرگ ها ویژه برند و پاکت های اداری برطرف گردد. شما میتوانید در طراحی ست اداری و چاپ آن از طرح هایی استفاده کنید که کار شما را منحصر به فرد کند.

چاپ ست اداری و اجزای آن - چاپ ست اداری

چاپ ست اداری شامل چه اقلامی میشود ؟

شاید مهمترین چیز در چاپ ست اداری و اجزای آن به سربرگ ها مربوط باشد. سربرگ ها اوراقی هستند که برای مکاتبات اداری، صدور پیش فاکتور، درج قرار دادها و … مورد استفاده قرار میگیرند. سربرگ با نام و آرم شرکت یا مجموعه شما مزین شده و از نظر قانونی نیز مهم هستند.

برای چاپ سربرگ معمولا دو قطع A4 و A5 مورد استفاده قرار میگیرد. معمولا روی سربرگ ها آرم شغلی سازمان و نام و زمینه فعالیت، تاریخ، شماره و  پیوست در بالای صفحه قرار میگیرند. آدرس و شماره تلفن باید در پایین سربرگ چاپ شود.

مورد مهم دیگر در چاپ ست اداری، پاکت ها هستند. پاکت نامه اداری در سه قطع A4، A5 و ملخی مورد استفاده است و کاربرد دارد. مشتری میتواند بر اساس نیاز و کاربرد تعداد مشخصی از آن را سفارش دهد. گاهی اوقات یک مجموعه به دو نوع از پاکت ها و گاهی هر سه نوع آن نیاز دارد.

چاپ پاکت اغلب جهت ارسال نامه ها و قرار دادها و سایر موارد انجام میشود. پاکت در ست اداری معمولا اولین چیزی است که برای مخاطب شما جلب توجه میکند و باید به چاپ و طراحی آن دقت کنید تا زمان را برای بازاریابی از دست نداده باشید.

یکی از اقلام مورد استفاده برای برخی شرکت ها، کاغذ یادداشت است. ممکن است برخی ادارت و موسسات نیاز به چاپ یادداشت به صورت دفتری داشته باشند که قابل اجرا خواهد بود. این برگه های کوچک در زمان نیاز به نوشتن یادداشت کوتاه، شماره تلفن یا چیزهای دیگر به کار می آیند. میتوانید برای چاپ آنها از قالب های آماده هم استفاده کنید.

مطلب پیشنهادی برای مطالعه : چرا چاپ پاکت را انجام بدهیم؟

چاپ ست اداری و اجزای آن - چاپ ست اداری - چاپ سربرگ

قیمت چاپ ست اداری

قیمت چاپ ست اداری و اجزای آن بر اساس آیتم های موجود در ست اداری متفاوت می باشد. تعداد آیتم ها، گرماژ کاغذ و یک رو یا دورو بودن چاپ، تعداد رنگ و خدمات خاص مانند چاپ طلاکوب و … میتواند روی هزینه ها تاثیر بگذارد. شما میتوانید برای ویژه تر کردن ست اداری خود برای سربرگ اقدام به چاپ طلاکوب یا نقره کوب کنید و یا پاکت را با برش خاص در طراحی بخواهید.

این خدمات بر اساس نیاز و خواست مشتری قابل اجرا است و هزینه را برای چاپ تغییر میدهد. اما درخواست و اجرای آن در طراحی و چاپ میتواند ست اداری شما را منحصر به فرد و زیباتر کند. برخی از ادارت و سازمان ها ترجیح میدهند تا ست اداری ساده و کاربردی داشته باشند و در تعداد بالا و تیراژ زیاد به آن نیاز دارند.

در این صروت شما میتوانید چاپ افست سفارش دهید و هزینه شما برای تیراژ بالا کمتر خواهد بود. برای تعداد کم با چاپ و طراحی خاص میتوانید از چاپ دیجیتال استفاده کنید. چاپ دیجیتال از این جهت توصیه میشود که مقرون به صرفه تر است و برای تعداد کم توجیه پذیر خواهد بود.

اگر میخواهید هزینه های شما برای چاپ ست اداری کمتر شود، میتوانید از چاپ افست استفاده کنید. زیرا در این صورت فرم عمومی برای چاپ در نظر گرفته میشود و هزینه های شما کاهش پیدا خواهد کرد. اما تنها عیب این روش این است که ممکن است در فرم عمومی مشکلی مانند خراب شدن رنگ یا اشتباه در چاپ پیش بیاید که در این صورت شما نیاز به چاپ دوره خواهید داشت.

مطلب پیشنهادی برای مطالعه : دلایل اصلی چاپ پاکت

چاپ ست اداری و اجزای آن - چاپ پاکت
چاپ ست اداری حرفه ای را از ما بخواهید !

اگر برای اداره، سازمان یا دفتر کار خود به دنبال ست اداری باکیفیت به همراه چاپ حرفه ای هستید، با همکاران ما در چاپخانه آراکس تماس بگیرید و سفارش دهید. سابقه ما در ارائه خدمات چاپی ضامن کیفیت کار ما خواهد بود. شما میتوانید چاپ ست ادرای را در هر کدام از اجزا و به طور جداگانه نیز از ما بخواهید.

توصیه ما برای شما این است گه از قالب های آماده به این منظور استفاده نکنید. بهتر است برای چاپ ست اداری از طرح های اختصاصی و ویژه برند خود استفاده کنید. زیرا در هر نامه و مکاتبه ای، سربرگ ها و پاکت ها نشانه و نماینده ای از طرف سازمان شما خمواهند بود که سلیقه و حرفه ای بودن شما را به محاطب نشان میدهند.

برای ثبت سفارش و اطلاع از قیمت ها میتوانید از طریق لینک های موجود در صفحه با ما در تماس باشید و این خدمات را سفارش دهید.

چاپ پاکتچاپ ست اداریچاپ سربرگمقالات

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن چت
در امور چاپی نیاز به کمک دارید؟
سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه امور چاپی از قبیل چاپ پاکت ، چاپ سربرگ ، چاپ ست اداری و ... مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.