چاپ سربرگ مناسب برای ارتباطات کاری

چاپ سربرگ مناسب برای ارتباطات کاری-چاپخانه آراکس

چاپ سربرگ مناسب برای ارتباطات کاری-چاپخانه آراکس


چاپ سربرگ مناسب برای ارتباطات کاری

چاپ سربرگ مناسب برای ارتباطات کاری است که یکی از اقلام پر استفاده در ست اداری است. این برگه با اهداف گوناگونی مورد استفاده قرار میگیرد. بعنوان مثال نگارش نامه‌ های اداری، پروپوزال‌ های کاری و … بطور معمول در سربرگ انجام میشود.

بنابراین چاپ سربرگ دارای کاربرد های درون‌ سازمانی و برون‌ سازمانی بسیاری است؛ و در معرض دید مخاطبان زیادی قرار میگیرد. این ویژگی‌ ها موجب میشود سربرگ بعنوان یک بازاریاب موثر در تعامل ارتباطات شناخته شود.

مطلب بیشتر : هدف از چاپ سربرگ

چاپ سربرگ برای بازاریابی مناسب است 

تصور کارکرد چاپ سربرگ بعنوان ابزار بازاریابی کار پیچیده‌ ای نیست. این ابزار میتواند بدلایل گوناگون در اختیار مشتریان هر کسب‌ و کاری قرار بگیرد. در نتیجه قادر است حاوی پیام و مفهومی باشد. بعنوان مثال اگر یک پیشنهاد تجاری در سربرگ شرکت ارائه شود؛ طراحی خاص سربرگ با یادآوری هویت بصری آن سازمان، باعث ایجاد حس بهتر در مخاطب خواهد شد. طبیعی است که این ویژگیها میتواند باعث جلب اعتماد بیشتر در هر مخاطبی شود.

مطلب پر بازدید : تاثیر چاپ ست اداری در تبلیغات

چاپ سربرگ مناسب برای ارتباطات کاری

حفظ ارتباطات با چاپ سربرگ

با چاپ سربرگ و درج نامه های اداری ، میتواند موجب حفظ ارتباط مخاطب با کسب‌ و کار شود. در واقع اطلاعات ارتباطی درج شده در سربرگ موجب میشود؛ مخاطب هر سربرگ در هر لحظه بتواند با کسب‌ و کار مدنظر تماس بگیرد.

سربرگ از دیدگاه برندسازی نیز حائز اهمیت است. هماهنگی چاپ سربرگ از نظر نوع طراحی و رنگ، با سایر اقلام موثر در بازاریابی، از جمله ست اداری، میتواند موجب انتقال احساس مثبت و نگرش حرفه‌ ای به کسب‌ و کار شما شود؛ و در نتیجه در بهبود دیدگاه‌ ها نسبت به برند سازمانی موثر باشد.

چاپ سربرگ A5 به صورت اختصاصی 

هر سربرگی نمیتواند در فرایند بازاریابی موثر واقع شود. در عمل میزان تاثیرگذاری چاپ سربرگ‌ ها با یکدیگر متفاوت است. هرچقدر که فرآیند طراحی و تولید سربرگ، حرفه‌ ای‌ تر و با ذوق و سلیقه بیشتر انجام شود؛ تاثیر آن در فرایند های بازاریابی بیشتر خواهد بود.

در این زمینه اولین اصل هماهنگی است. در عمل چاپ سربرگ باید با سایر اقلام بازاریابی هماهنگ شود؛ تا بتواند یادآور فضای آن کسب‌وکار باشد. این هماهنگی در عمل به کمک بهره گرفتن از لوگوی شرکت، رنگ سازمانی شرکت، سبک‌ های طراحی و… ممکن میشود.

به عنوان مثال رنگ سازمانی نشانه‌ ای است که در صورت استفاده درست و اصولی، میتواند در هر فضایی ذهن مخاطب را درگیر کسب‌‎ و کار مدنظر کند. در نهایت هدف از هماهنگی این است که مخاطب با دیدن هر عنصری از عناصر تبلیغاتی (بیلبورد، وب‌سایت، دکوراسیون اداری، تراکت، تیزر ویدئویی، سربرگ و…) بتواند ارتباط مفهومی موجود در آنها را به سادگی درک کند.

مطلب پیشنهادی : چاپ سربرگ به روش دیجیتال

چاپ سربرگ مناسب برای ارتباطات کاری-چاپخانه آراکس 02133914089

چاپ سربرگ راه ساده برای دسترسی به اطلاعات شرکت شما 

اصل دوم، دسترسی ساده به اطلاعات است. به‌طور خلاصه چاپ سربرگ خوب از دیدگاه بازاریابی، سربرگی است که بتواند تعامل میان سازمان و مخاطب را به خوبی ایجاد کند. از سویی مهم‌ترین نکته در شکل‌گیری چنین ارتباطی، وجود اطلاعات ارتباطی در سربرگ است.

به همین دلیل است که بخش پایینی در چاپ سربرگ معمولا فضایی برای درج اطلاعات مهمی از جمله آدرس پستی، شماره تماس، شماره فکس، آدرس پست الکترونیکی، آدرس وب‌سایت و… است. این اطلاعات کمک میکند مخاطب در لحظه نیاز، بتواند تعاملی سازنده با کسب‌ و کار مدنظر داشته باشد. البته نباید فراموش کرد که زیر ساخت‌ های ایجاد چنین تعاملی، تنها در سربرگ به عنوان نقطه ارتباطی شکل نمیگیرد؛ بلکه تمام طول مسیر ارتباط و پاسخگویی، باید به درستی تعریف و برنامه‌ریزی شود.

در نهایت یک چاپ سربرگ موفق از دیدگاه بازاریابی، باید از کیفیت کاغذ و چاپ بالایی برخوردار باشد. طبیعی است که یک سربرگ با کاغذ بی‌کیفیت و یا چاپ نامناسب، میتواند تمام زحمات قبلی را پایمال کند. توجه به این نکته ضروری است که فرایند چاپ در محصولات چاپی، به عنوان خط پایان مراحل تولید شناخته میشود؛ در نتیجه توجه به اجرای هرچه بهتر آن موجب دریافت نتیجه‌ ای مناسب‌ تر خواهد شد.

مطلب پر مخاطب : چاپ سربرگ برای انواع شرکت ها

معایب استفاده ار قالب های آماده برای چاپ سربرگ 

بزرگ‌ترین ایراد وارده بر قالب های آماده برای چاپ سربرگ را میتوان عدم هماهنگی آن با سایر اقلام طراحی شده دانست. در عمل اگر طراحی یک سربرگ باید نشان‌دهنده رنگ سازمانی، موضوع فعالیت و سایر عناصر هویتی باشد؛ بسیار مهم است که در هماهنگی کامل با سایر اجزا باشد. البته سازندگان قالب های آماده با ارائه پکیج‌ هایی به عنوان طراحی ست اداری، این مشکل را تا حدودی برطرف کرده‌ اند؛ هرچند در نهایت نتیجه کار نمیتواند هماهنگی صد درصدی در این حوزه را فراهم کند.

چاپ سربرگ مناسب -چاپخانه آراکس 02133914089

چاپ سربرگ فوری را به ما بسپارید ! 

برای چاپ سربرگ فوری ، چاپ سربرگ A5 ، چاپ سربرگ اختصاصی در هر مدل و طرحی که میخواهید میتوانید با بهترین چاپخانه در تهران ، چاپخانه آراکس در ارتباط باشید. چاپخانه آراکس در نظر دارد که در زمینه ی چاپ سربرگ کیفیت بالایی را در نظر بگیرید که شما عزیزان بتوانید در بین شرکت ها و مشتریان خود سربلند دیده شوید.

برای چاپ سربرگ در مدت کوتاه میتوانید با چاپخانه آراکس در ارتباط باشید ، چاپخانه آراکس شما را در زمینه ی نوع چاپ سربرگ راهنمایی میکند کافیست با مشاوران تخصصی آنها در ارتباط باشید.  روی دکمه ی زیر کلیک کنید تا مستقیم با آنها تماس بگیرید.

چاپ سربرگمقالات

1 Comment

  • میتونم بگم این چاپخانه بهترینه ، من سربرگ شرکتمو دادم بهشون که چاپ کنن منم خیلی حساسم رو سربرگام حتما باید خوب چاپ میشد ولی واقعا عالی بود کارشون خیلی خوب بود.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن چت
در امور چاپی نیاز به کمک دارید؟
سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه امور چاپی از قبیل چاپ پاکت ، چاپ سربرگ ، چاپ ست اداری و ... مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.