تکنیک های افزایش فروش با چاپ بروشور

افزایش فروش با چاپ بروشور

افزایش فروش با چاپ بروشور


فروش بیشتر با چاپ بروشور !!

تکنیک های افزایش فروش با چاپ بروشور موضوع مقاله امروز ما می باشد. چاپ بروشور یکی از موارد تبلیغات چاپی می باشد که انواع مختلفی را در بر میگیرد.

پیشنهاد ما به شما این است که این مقاله را تا پایان مطالعه کنید تا در طراحی و انتخاب نوع بروشورتان بتوانید تصمیم درست و بهتری بگیرید وتکنیک های افزایش فروش با چاپ بروشور را فرا گیرید .

در ادامه 3مدل از بروشور ها را به شما معرفی میکنیم :

 بروشور تک لتی :

به بروشور هایی گفته می شود که در یک برگ یا یک برگ پشت و رو به طور مختصر تبلیغی را در خود جای داده اند که به آنها بروشور های تک لتی نیز میگویند.

بروشور دولتی :

این گونه بروشور ها دولتی نیز نام دارند زیرا از دو برگ به هم چسبیده تشکیل شده اند. شما میتوانید دراندازه ی دلخواهتان اقدام به سفارش این گونه بروشورها فرمایید. بروشور های دولتی به علت تسریع در خواندن ، سادگی و راحت بودن خواندن مطالب ، حمل و نقل اسان در دنیا بسیار محبوب می باشد.

بروشور تبلیغاتی کتابی :

به بروشور هایی گفته میشود که  بیش از 20 صفحه در اندازه های مختلف تشکیل می شوند. در این گونه بروشور ها یکسری از جزییات  موضوع مربوطه توضیح داده می شود حال این موضوع میتواند اقتصادی ، فرهنگی ، سیاسی و … باشد .

مطلب پیشنهادی : چاپ سربرگ برای انواع شرکت ها

تکنیک های افزایش فروش با چاپ بروشور :

  1. بازدهی رادر نظر بگیرید : بروشور خود را طوری طراحی کنید که وقتی خودتان را جای مخاطب قرار میدهید از مشاهده کردن آن لذت ببرید . نکته غافلگیر کننده در بروشورتان از تکنیک های افزایش فروش با چاپ بروشور می باشد .
  2. خلاقیت در طراحی : سعی کنید گرافیک را به صورت فیزیکی نشان دهید مثلا هماهنگی تا شدن بروشور با شرح گرافیکی آن تاثیر بسزایی خواهد داشت.
  3. نحوه ی تا خوردن بروشور را در نظر داشته باشید : بروشور شما حتما نباید مانند باقی بروشور ها صفحات پشت و رو داشته ، شما میتوانید کل صحات بروشور را بدون اینکه ورق بزنید به طور کلی مشاهده نمایید.

5. گذاشتن اشیا مربوطه در بروشور : شما میتوانید با توجه به موضوع بروشورتان از شیئی مانند سی دی استفاده کنید.

6. لطفا جزوه طراحی نکنید : این طرح حای خلاقانه و مبتکرانه است که مردم را به خواندن بروشور جذب میکند نه اینکه شما بروشوری طراحی کنید که ساختار و نوشته های آن مانند روزنامه می باشد.

7. قالب بروشور : قالب بروشور شما میتواند به اشکال مختلف طراحی شود و با ادغام کردن اشکال میتوانید یک بروشور خاص را طراحی نمایید و تاثیر آنرا در کسب و کارتان مشاهده کنید.

8. استفاده از پرسپکتیو : از انجا که تایپوگرافی نباید در صفحه اول قرار گیرد شما باید برای طراحی بروشور زوایای مختلف آنرا در نظر بگیرید و دید مخاطب را به آن زوایا جذب کنید.

9. مزیت طراحی کوچک بروشور را بدانید ! : اگر بروشور شما می تواند در سایز و اندازه کوچک طراحی شود بنابراین دریغ نکنید زیرا بروشور کوچک به راحتی قابل حمل است و قابلیت قرار گیری در جیب ، کیف و … را دارند.

10. جذابیت برش های توخالی : از روش های جذاب و خلاق طراحی بروشور می باشد .

11. نمایش بیرونی مبتکرانه بروشور : مکانی که بروشور ها در آن قرار میگیرند را نمایش بیرونی آن میگویند . حال دوست دارید بروشور خود را چگونه نمایش دهید ؟ پیشنهاد ما این است که بروشورهای خود را داخل یک جعبه نگهداری کنید و به نمایش بگذارید زیرا این کار یکی از دلایل حرفه ای بودن شما می باشد .

12. متفاوت بودن را با تغییر بدست آورید ! : شما میتوانید برای تبلیغ کار خود از چند تصویر متفاوت با ویژگی های مخصوص آن طراحی کنید .

13. خلاقیت با تایپوگرافی : یکی از راه های جذب مخاطب ایجاد تایپوگرافی با گرافیک یا عکس می باشد .

14. هدفمند باشید : از ویژگی های بروشور کاربردی بودن آن است که میتواند یک روند بزرگی را به دنبال داشته باشد.

موارد بالا از نکات مهم تکنیک های افزایش فروش با چاپ بروشور می باند که شما با به کار بردن آن ها می توانید ، بروشور دلخواهتان را طراحی نمایید .

جایگاه چاپ بروشور در جهان را بدانید !

بروشور ها مطالب انگیزشی دارند که میتوانند تبلیغاتی باشند یا اطلاع رسان ! این تبلیغات هم در مکان هایی مانند فروشگاه ها ، غرفه یا جاهایی که مشتری به تعداد زیادی وجود دارد انجام می شود .

از دستگاه های آفست برای چاپ بروشور ها با شمارگان بالا استفاده می کنند اما با ظهور فناوری چاپ دیجیتال چاپ بروشور ها با شمارگان پایین امکان پذیر شده است که اتلاف وقت را هم به حداقل می رسد .

بنابراین چاپ دیجیتال در در پیشرفت بروشورها نقش بسزایی دارد و هم چنین چاپ داده های متغیر یک ویژگی خاص برای این فناوری می باشد که نباید آن را نادیده گرفت .

تکامل صنعت چاپ با امتیاز بخشیدن به تبلیغات و کالاهای چاپی راه های حرفه ای و تازه ای را برای ما قرار داده است زیرا فناوری چاپ دیجیتال با هدف ایجاد تنوع ، طراحی بروشور با شمارگان پایین و تغییر اطلاعات درج شده پیش می رود و بازار هایی مد نظر می باشد که خدمات چاپی را عرضه می کنند .

این بازارها میتوانند با کاهش هزینه و تاثیر گذاری زیاد از این فناوری استفاده کنند مثلا برخی شرکت ها بروشور ها را در قالب پی دی اف ارسال میکنند و کارکنان توسط چاپگر های دیجیتال اقدام به چاپ بروشور می کنند .

درست است که تبلیغات الکترونیکی با تصاویر متحرک و … با تبلیغات چاپی برابر نیستند ولی اندک زمانی که بگذرد متوجه تاثیر گذاری آگهی های چاپی خواهیم شد .

مطلب پیشنهادی : چاپ بروشور مخصوص کسب و کار شما

چاپ بروشور های با کیفیت در چاپخانه آراکس :

چاپخانه آراکس دارای دستگاه های با کیفیت و مدرن و هم چنین ج.هر های مرغوب جهت چاپ بروشور می باشد . برای چاپ بروشور هایی با بازدهی بالا در تبلیغات و با کیفیت با پاپخانه آراکس پرینت در ارتباط باشید .

چاپ بروشورمقالات

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن چت
در امور چاپی نیاز به کمک دارید؟
سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه امور چاپی از قبیل چاپ پاکت ، چاپ سربرگ ، چاپ ست اداری و ... مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.