اهمیت چاپ پاکت A4

چاپخانه آراکس - اهمیت چاپ پاکت A4

چاپخانه آراکس - اهمیت چاپ پاکت A4


اهمیت چاپ پاکت A4

چاپ پاکت های اداری معمولا در دو سایز استاندارد پاکت نامه و پاکت A4، انجام  میشند. درباره اهمیت چاپ پاکت A4  باید گفت ؛ وجود پاکت نامه برای انجام امور اداری بین شرکت ها و با سازمان های مختلف لازم و ضروری است. از این لحاظ که پاکت نامه شامل لوگو و نام سازمانی شماست و میتواند یک نماد برای سازمان شما به شمار برود.

چاپ پاکت A4  اداری در حقیقت میتواند نماینده شما در سازمانی دیگر باشد تا درخواست شما را مطرح کند. اهمیت چاپ پاکت A4 از این رو است که  باید  ظاهری مناسب با کسب و کار و شرکت شما داشته باشد. همانطور که اکثریت سازمانها و ادرات دارای رنگ و لباس سازمانی هستند؛ برای ست اداری و پاکت A4  که پیک سازمانشان است باید ظاهری درخور و مناسب تهیه کنند.

اهمیت چاپ پاکت A4 در معرفی درست و موثر خواست ها و اهداف شما نقش دارد. از پاکت ها به عنوان یک رسانه برای تبلیغات ماندگار یاد میشود. چاپ پاکت A4  در سایزهای  مختلف انجام میشود و کاربردهای مختلفی دارند. در حقیقت پاکت یک رسانه چاپی است که اطلاعات، مشخصات و پیام شما را شامل میشود. پس باید به شیوه ای طراحی و چاپ شود که بتواند خواست شما را بازگو کند.

چاپ پاکت A4 معمولا در تیراژ بالا و برای ارسال اوراق اداری و قراردادها و مراسلاتی از این دست صورت میگیرد. ابعاد پاکت باید به گونه ای باشد که بتواند نامه را در خود جای دهد و کاغذ بدون تا خوردگی درآن قرار گیرد.

چاپخانه آراکس چاپ پاکت

چاپ پاکت از گذشته تا امروز 

پیش از ورود ایمیل به زندگی بشر بیشتر پیام ها با نامه رسانده میشد. استفاده از پاکت نامه و چاپ پاکت اما هنوز هم ادامه دارد. هنوز هم نامه های اداری و مدارک مهم  که نیاز به نگهداری و بایگانی شدن دارند باید نوشته و چاپ شوند و در پاکت ها ارسال گردند. پس اهمیت چاپ پاکت A4 را نمیتوان به راحتی نادیده گرفت.

آموزشگاه ها و دانشگاه ها هنوز هم مدارک شما را درون پاکت تحویل میدهند. و این اختراع نوستالژی هنوز هم همپای بشر پاسخ دهنده بسیاری از نیازهای مراسلاتی است. چاپ پاکت هنوز هم نقش و جایگاه خود را از دست نداده است و با تنوع و کاربرد های مختلف در دسترس ما است.

جنس کاغذ برای چاپ پاکت

چاپ پاکت برای امور مختلفی انجام میگیرد و تنها به نامه ها محدود نمیشود. پاکت ها میتوانند گاهی بسته های پستی باشند و معمولا برای امنیت مرسوله، جنس ضخیم و محکم تری دارند. در ادامه میخواهیم بدانیم فاکتور مهم در چاپ پاکت چیست؟

جنس مقوایی که برای چاپ پاکت استفاده میشود معمولا در سه نوع اصلی دسته بندی میشود :

پاکت تحریر 

کاغذ تحریر یکی از معمول ترین کاغذها برای چاپ پاکت است. کاغذ تحریر ظریف است و وزن پایینی دارد. وزن کاغذ تحریر در گرماژ 80 و 100 و 120 گرمی عرضه میشود. چاپ پاکت روی کاغذ تحریر 120گرمی محکم تر است.

پاکت کتان 

برای چاپ پاکت کتان از ورق کتان استفاده میشود. ورق کتان نسبتا ساده و ضخیم است و نمونه های زیادی از آن مورد استفاده قرار میگیرد. چاپ پاکت کتان معمولا برای استفاده در آزمون ها و امتحانات استفاده میشود تا محتویات درون آن قابل دیدن نباشد.

پاکت  گلاسه 

چاپ پاکت گلاسه روی ورق گلاسه و برای کاربرد های رسمی و غیررسمی انجام میگیرد. وزن ورق گلاسه مورد استفاده برای چاپ پاکت 120 یا 130 گرم است. انتخاب بین اینها به سلیقه مشتری بستگی دارد.

چاپخانه آراکس چاپ پاکت چاپ پاکتa4

طراحی و چاپ پاکت A4

نحوه چاپ پاکت و طراحی آن به کاربرد پاکت ها مربوط میشود. نمونه های مختلفی از پاکت ها وجود دارند که کاربرد های متفاوتی دارند. مانند پاکت های اداری ، پاکت های فانتزی و پاکت های ساده.

چاپ پاکت ساده معمولا با همان کاغذهای تحریر انجام میگیرد و ظاهری ساده دارد. برخی سازمانها از این نوع پاکت برای کارهای بانکی یا درون سازمانی با چاپ طرح و لوگوی شرکتی استفاده میکنند. چاپ پاکت ساده از گذشته با همین فرم و شکل انجام میگرفته است.

چاپ پاکت فانتزی در رنگ ها و طرح های فانتزی انجام میشود. معمولا هم با کاغذهای گرم پایین وسبک و هم با کاغذهای ضخیم اقدام به چاپ پاکت های فانتزی میشود. پاکت فانتزی کاربرد های مختلفی دارد مثل کارت عروسی و کارت تخفیف و کارت هایی از این دست. طرح این کارت ها معمولا رنگی و متنوع است.

سفارش چاپ پاکت A4 در تهران 

از اهمیت چاپ پاکت A4 متناسب با سازمان و زمینه کسب و کار شما پیش از این گفته ایم. برای نشان دادن طرح و لوگو برند در ابعاد بین سازمانی و رعایت اصول ادرای اقدام به چاپ پاکت متناسب ضروری به نظر می آید. چاپخانه آراکس میتواند در این زمینه شما را همراهی کند و با دستگاه های به روز و با کیفیت اقدام به چاپ پاکت برای شما بنماید.

برای چاپ پاکت با قیمت مناسب و با کیفیت مطلوب در تهران با همکاران ما در تماس باشید. چاپخانه آراکس برای چاپ کاتالوگ، چاپ بروشور و چاپ ست اداری و خدماتی از این دست در دسترس شماست. از طریق لینک زیر با ما در تماس باشید و سفارش خود را ثبت کنید.

چاپ پاکتمقالات

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن چت
در امور چاپی نیاز به کمک دارید؟
سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه امور چاپی از قبیل چاپ پاکت ، چاپ سربرگ ، چاپ ست اداری و ... مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.