تاثیر چاپ ست اداری در برندینگ

تاثیر چاپ ست اداری در برندینگ

تاثیر چاپ ست اداری در برندینگ


تاثیر چاپ ست اداری در برندینگ چیست؟

تاثیر چاپ ست اداری در برندینگ ، اول از همه معنی برندینگ را با هم بررسی میکنیم تا بهتر تاثیر چاپ ست اداری را متوجه شویم.

برندینگ چیست ؟

برند تجربه و تصویری از محصول و خدمت مشخص است که مصرف کنندگان با آن در ارتباط هستند، نام تجاری از طریق اسم، لوگو، شعار یا طراحی شرکتی که صاحب آن است، شناسایی می شود.

برند سازی زمانی صورت می گیرد که این تجربه و تصویر بازاریابی شود، و اینگونه توسط افراد بیشتری قابل تشخیص خواهد بود. و در میان شرکت های متنوع و مختلفی که همین محصول و خدمت را ارائه می دهند، به واسطه ی محصولات و خدمات مشخصی شاسایی می شود.

چاپ ست اداری

ست اداری چیست ؟

ست اداری معرف کسب‌ و‌ کار است و به هویت سازی برند شما کمک می کند.

طراحی کلی آن و جزئیاتی که روی آن نوشته می‌شود توجه مشتری را جلب می‌کند و باعث رونق کسب‌ و کار می‌شود.

استفاده از ست اداری ، اعتبار تجاری شرکت شما را در نظر مشتریان ارتقاء می بخشد و در معروف ساختن لوگو شرکت در میان همکاران و مشتریان تاثیر زیادی دارد.

طراحی و چاپ ست اداری باید برای یک شرکت اهمیت ویژه ای داشته باشد ، چرا که استفاده از آن هویت و برند شرکت را در دید شرکت های بزرگ قرار می گیرد و به تجارت شما اعتبار می بخشد.

به قول خودمون معروف می شی😉

تاثیر چاپ ست اداری در برندینگ

ست اداری شامل چه مواردی می شود ؟

✔️ سربرگ A4 و A5

✔️ کارت ویزیت

✔️ پاکت اداری A4 و A5

✔️ یادداشت تبلیغاتی

✔️ لیبیل سی دی / دی وی دی و جلد روی آن

✔️ موارد دیگر مثل خودکار تبلیغاتی و ..

سایر خدمات چاپخانه ارس : 

👈 چاپ بروشور 

👈 چاپ کاتالوگ

 

چه نکاتی را در طراحی ست اداری رعایت کنید؟

به دلیل زیبایی شناختی بهتر است، تمام عناصر ست اداری در رنگ ها و طرح های هماهنگ انجام شود. می توانید برای طراحی ست اداری از یک طراح حرفه‌ای کمک بگیرید یا اگر خودتان می‌خواهید آن را طراحی کنید، بهتر است نسبت به رنگ‌ شناسی و علم رنگ‌ها اطلاعات کافی داشته باشید و یک طرح مشترک را خلق نمایید.

رنگ ها در طراحی از اهمیت بسزایی برخوردار هستند، سعی کنید از رنگ های خاص بهره مند شوید و متن های جذاب و مهم را درج کنید. از عباراتی که به هیچ دردی نمی خورند پرهیز کنید.

یکی از نکاتی که اکثر کسب و کارها به آن توجهی نمی کنند، درج دقیق اطلاعات تماس است. سعی کنید اطلاعات تماس خود را به درستی در ست اداری درج کنید تا مشتریان و مخاطبین شما بتوانند به راحتی با شما ارتباط برقرار کنند. همچنین یادتان باشد یک طراحی خاص می تواند نشان دهنده هدف، نوع کار و ویژگی های شرکت شما باشد.

مزایای استفاده از ست اداری چیست؟

در هر تجارتی یکسری از آیتم ها به منظور بالا بردن کلاس کاری و همچنین متفاوت ساختن برند تجاری مهم است. بدین منظور تبلیغات چاپی در درجه اول قرار می گیرد. شما می توانید با طراحی ست اداری، تمامی مکاتباتی که با دیگر شرکت ها برقر می کنید را به روشی تبلیغاتی انجام دهید و با ایجاد یک هویت بصری زیبا و خاص، به برندسازی بپردازید. در واقع سازمان هایی که از ست اداری استفاده می کنند در شناخت خود به دیگران سریع تر عمل کرده و به سرعت در ذهن همگان باقی می مانند.

حالا به بررسی هر کدام از موارد ست اداری میپردازیم : 

چاپ سربرگ

عموما در شرکت ها و ارگانهای دولتی از برگه هایی استفاده می شود که سربرگ های مخصوص به آن شرکت را دارا هستند. این امر سبب می شود لوگوی شرکت دست به دست چرخیده شود و با کمترین هزینه بیشترین تبلیغات صورت بگیرد.

چاپ پاکت - ست اداری

چاپ پاکت نامه

برای مکاتبات اداری عموما از پاکت های نامه با چاپ مخصوص ست اداری استفاده می شود.
پاکت نامه ها را در اندازه ای متناسب با سربرگ و معمولا افقی طراحی می کنند. در پاکت ‏نامه ها نشانی ، شماره تماس و برخی موارد دیگر قید می شود.‏

چاپ پاکت نامه - چاپخانه ارس

چاپ برگه یادداشت

برگه های ست اداری هستند که از آنها برای نوشتن مطالب، یادداشت برداری و … ‏استفاده می شود.
چاپ برگه یادداشت یکی از ابزارهای پر کاربرد در شرکت های تجاری می باشد. از همین رو باید در زمینه به چاپ رساندن لوگوی مناسب با طرح و تم رنگی مناسب در این راستا دقت لازم به عمل آید.

چاپ کارت ویزیت

چاپ ست اداری کارت ویزیت شرکت مهمترین برگه برای ارتباط شرکت با مخاطبان حضوری است که باید مهمترین اطلاعات شرکت مثل حوزه کاری و نحوه ارتباط با شرکت(نشانی، شماره تماس و ‏ایمیل) در آن قید شود. ‏
برای معرفی خود و شرکتتان همیشه نیازمند به چاپ کارت ویزیت در این راستا خواهید بود. به همین منظور به شما توصیه می کنیم در زمان تهیه کارت ویزیت از افراد حرفه ای و خبره در این راستا کمک بگیرید تا بهترین چاپ و با کیفیت ترین کاغذ را برای شما اختصاص دهند.

تاثیر چاپ ست اداری در برندینگ

برای چاپ ست اداری فوری با قیمت ارزان میتوانید با چاپخانه ارس در ارتباط باشید و برای سفارش روی دکمه ی زیر کلیک کنید.

چاپ ست اداریمقالات

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن چت
در امور چاپی نیاز به کمک دارید؟
سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه امور چاپی از قبیل چاپ پاکت ، چاپ سربرگ ، چاپ ست اداری و ... مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.