نقش چاپ پاکت اختصاصی در برند سازی

نقش چاپ پاکت اختصاصی در برند سازی

نقش چاپ پاکت اختصاصی در برند سازی


نقش چاپ پاکت اختصاصی در برند سازی

نقش چاپ پاکت اختصاصی در برند سازی را دست کم نگیرید و اجازه ندهید که مکاتبات مهم و تلاشهای شما برای بازاریابی مستقیما از صندوق پستی به سطل زباله برود. با انتخاب پاکت های ساده، کسل کننده و تکراری این اتفاق عجیب نیست. به پاکت چاپ شده خود کمی جلوه های بصری بدهید تا نرخ پاسخگویی به نامه های پستی شما بیشتر شود. این کار، احتمال ارتباطات جدید تجاری را برای شما فراهم خواهد کرد.

برای چاپ پاکت، اندازه های مختلفی وجود دارد، جنس کاغذ و کیفیت آن انتقال دهنده برند شما هستند. ما در ادامه نکاتی را به شما میگوییم که باید در زمان چاپ انواع پاکت های اداری در نظر بگیرید.

چقدر به طراحی و بازاریابی پاکت نامه توجه میکنید؟

چقدر از پاکت های ساده و سفید استفاده میکنید ؟

نقش چاپ پاکت اختصاصی در برند سازی در تمام دنیا مهم است. چه حاوی کارت تبریک باشد و برای ارسال کمک مالی یا حاوی مجموعه ای از اطلاعات مربوط به یک محصول، اگر این ها ارزش ارسال دارند، باید در یک بسته ارزشمند قرار بگیرند.

هدف شماره یک برای شما، طراحی این پاکت ها است تا وقتی گیرندگان آن را باز میکنند تا داخل آنرا ببینند طرح آن جذب کننده باشد. نکته اصلی این است که استفاده از رنگ، تصاویر و متن به سرعت میتوانید توجه مخاطب خود را جلب کنید.

هدف بعدی ایجاد آگاهی از برند شما با چاپ پاکت در دامنه بزرگ تر برای هویت برند شماست. طرح هایی که برای چاپ روی کارت ویزیت، سربرگ و پاکت نامه و سایر اقلام ست اداری خود انتخاب کرده اید میتواند یک تصویر حرفه ای از شما ارائه دهد و به برندسازی شما کمک کند.

نقش چاپ پاکت اختصاصی در برند سازی - آراکس پرینت

نکات مهم در چاپ پاکت اختصاصی

در حالیکه رنگ های متضاد میتواند یک بیان جسورانه و گرافیکی مناسب باشد، رنگ معمولا تاثیر بیشتری دارد. اگر یک لوگوی مناسب با رنگ جذاب دارید آنرا به صورت برجسته در جلوی پاکت قرار دهید. یا از پس زمینه و تصاویری که نماد شرکت شما را بازتاب میدهند استفاده کنید.

زیبایی پاکت های سفارشی این است که آنها اول چاپ میشوند و سپس به پاکت اختصاصی شما تبدیل میشوند. پس طرح شما میتواند به دور پاکت پیچیده شود و یا میتواند روی پشت و جلوی پاکت طرح را داشته باشید و جذابیت بصری را تزریق کنید.

اگر نیاز به پست کردن نامه دارید، حتما گوشه بالا و سمت راست را با زمینه ای روشن جهت نوشتن آدرس پستی در نظر بگیرید.

استفاده از تصاویر خلاقانه  در چاپ ست اداری شما واقعا به شما کمک میکند تا از بقیه متفاوت باشید. بعضی اوقات نیاز به یک تصویر محو در پس زیمنه دارید تا فورا برند و نشان شما را تبیلغ کند و نشان دهد که شما چه کسی هستید.

برای ایجاد احساس اضطرار یا جلب توجه ویژه، از جملات جالب مانند “تخفیف ویژه” یا “نامه فوری” و این دست جملات استفاده کنید. فقط در این کار افراط نکنید. زیرا پاکت مانند یک تیزر است و محتویات داخل ان باید فروش را انجام دهند. برخی پاکت ها فضای زیادی را برای تبیلغ  در اختیار شما میگذارند و این بستگی به طرح و اندازه آن خواهد داشت.

کیفیت و ماندگاری کاغذ بخش مهمی از پروسه چاپ پاکت است. کاغذی که شما برای پاکت نامه خود انتخاب میکنید، میتواند صاف، بدون بافت و یا دارای چاپ لیزری باشد. با چاپ دیجیتال میتوانید طرح های رنگی خود را با جلوه بیشتری نشان دهید.

نقش چاپ پاکت اختصاصی در برند سازی - چاپخانه آراکس

چاپ پاکت اختصاصی مقرون به صرفه 

اگر به تعداد زیادی پاکت نیاز دارید، چاپ افست برای شما مقرون به صرفه خواهد بود. اما برای چاپ های محدود و تعاد کم چاپ دیجیتال به صرفه تر است.

میتوانید روی کارت ویزیت، چاپ سربرگ و دیگر اقلام در ست اداری از روکش براق استفاده کنید تا جلوه بهتری داشته باشد. میتوانید به سراغ رنگ های مات بروید، این به سلیقه شما بستگی خواهد داشت.

پاکت های نامه یکی از مواردی است که معمولا به آن توجه نمیشود. اما برای اطمینان از ارتباط با مشتریان و ایجاد حس انگیزش در مخاطب اقدام به چاپ پاکت اختصاصی بنمایید.

نقش چاپ پاکت اختصاصی در برند سازی شما ایجاد اعتبار و ارزش در حفه شما می باشد. زمانی که یک پاکت ویژه با پوشش خاص انتخاب میکنید، هویت شما درون پاکت دیده میشود.

پاکت ها به طور کلی حاوی نامه های مهم شما هستند و اگر ظاهر ویژه و خاصی داشته باشند، تاثیر بیشتری در برندسازی میگذارند. زیرا مخاطب را به سمت خواندن نامه جذب خواهند کرد و هدف شما را برآورده میکنند.

اگر مخاطب شما پاکت نامه را نگه دارد، پیام شما خوانده خواهد شد. اینکه آیا شما یک لوگوی حرفه ای دارید یا میخواهید برای چاپ روی پاکت از طراحی جالب و حرفه ای استفاده کنید، میتواند مخاطب شما را بیشتر جذب کند.

با چاپ تمام رنگی میتوانید ظاهری را به مخاطب بشناسانید که نامه شما را متفاوت از نامه های معمول نشان دهد. طراحی و چاپ خلاقانه شانس توجه مردم و پاسخ دادن به پیام شما را زیاد میکند.

برای تصاویر با رنگ های تیره میتوانید حاشیه روشن در نظر بگیرید و رنگ های جزئی در لبه ها داشته باشید. میتوانید نوع کاغذ را مات، برق یا روشن یا تیره انتخاب کنید و این به سلیقه شما بستگی خواهد داشت.

چاپ پاکت اختصاصی را از ما بخواهید !

اگر به دنبال یک چاپ  باکیفیت برای پاکت نامه خود هستید و میخواهید با قیمت مناسب بیشترین بازخورد را از پاکت ها داشته باشید، با همکاران ما در چاپخانه آراکس تماس بگیرید. سابقه ما در زمینه چاپ انواع اقلام ست اداری ضامن کیفیت کار ما خواهد بود. میتوانید جهت ثبت سفارش و مشاوره از طریق لینک زیر اقدام کنید.

چاپ پاکتمقالات

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن چت
در امور چاپی نیاز به کمک دارید؟
سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه امور چاپی از قبیل چاپ پاکت ، چاپ سربرگ ، چاپ ست اداری و ... مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.