نکات طراحی و چاپ ست اداری

نکات طراحی و چاپ ست اداری

نکات طراحی و چاپ ست اداری


نکات طراحی و چاپ ست اداری

نکات طراحی و چاپ ست اداری را بدانید تا بتوانید بهتری چاپ ست اداری اختصاصی را برای خود انجام بدهید. برای طراحی ست اداری باید به نکات اساسی توجه داشته باشید. وقتی که طراحی و چاپ ست اداری را بدون مشکلی انجام بدهید می توانید شرکت خود را در چشم مخاطب بهتر نمایش دهید.

اگر به دنبال حرفه ای تر شدن هستید و این که مخاطب به راحتی متوجه شود شما یک شرکت معتبر و حرفه ای می باشید بهتر است چاپ ست اداری را به درست ترین شکل ممکن انجام بدهید.

باید طراحی و چاپ ست اداری به صورتی باشد که مخاطب بتواند بدون مشکلی شما را به خاطر بسپارد اگر که اینطور نباشد قطعا مخاطب با یک بار دیدن ست اداری شما آن را از یاد خواهد برد و خب این خوب نیست! ما در این مقاله سعی کرده ایم تا نکات مهم و اساسی برای طراحی و چاپ ست اداری را با شما در میان بگذاریم.

با خواندن این مقاله می توانید اطلاعات لازم را در این زمینه به دست بیاورید و یک ست اداری اختصاصی برای خود داشته باشید. اولین نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که از رنگ های مناسب برای چاپ ست اداری خود استفاده کنید. رنگی که انتخاب می کنید بهتر است با سازمان شما همخوانی داشته باشد تا شما بتوانید بدون مشکلی از آن استفاده کنید.

رنگ هایی مانند زرد و طلایی جز دسته رنگ های گرم می باشند و می توانند ذهن مخاطب را درگیر خود کند و خب درگیر کردن ذهن مخاطب به نفع شما می باشد.

نکات طراحی و چاپ ست اداری - چاپ ست اداری اختصاصی

کیفیت کاغذ برای چاپ ست اداری

انتخاب کاغذ برای چاپ ست اداری از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد و می تواند به حرفه ای دیده شدن شما کسب و کار شما کمک بزرگی کند. ست اداری با کاغذهای زیادی چاپ می شود که اگر بخواهیم به انواع کاغذ برای چاپ ست اداری اختصاصی اشاره کنیم شامل گلاسه ، تحریر ، کتان ، فانتزی ، مقوای کارتی و… اشاره کرد.

نازک ترین نوع کاغذ تحریر می باشد اما باید این نکته را نیز ذکر کرد که تحریر در گرم های مختلفی وجود دارد که شما می توانید براساس نیاز خود نوع آن را که خواستید سفارش دهید. کاغذ گلاسه به چاپ ست اداری شما براقی خاصی را می بخشد که این براق بودن می تواند چشم مخاطب را درگیر خود بکند.

از همه ضخیم تر هم که در بین این نوع کاغذها ، مقوای کارتی می باشد. ضخامت این نوع کاغذ بسیار زیاد می باشد و برای کسب و کارهایی مناسب است که دائما درگیر کار با چاپ ست اداری اختصاصی خود می باشند.

این نکته را نیز باید ذکر کرد که اگر به دنبال ارزان ترین نوع کاغذ می گردید پیشنهاد ما به شما استفاده از کاغذ تحریر می باشد. در این صورت قیمت چاپ ست اداری شما خیلی پایین می آید.

نکات طراحی و چاپ ست اداری - چاپ ست اداری ارزان

اطلاعات تماس در چاپ ست اداری

چاپ ست اداری را می توانیم مناسب بنامیم که دارای اطلاعات تماس به طور کامل باشد. اطلاعات تماس باید بر روی تمام اقلام ست اداری به طور کامل چاپ شود.

اقلام ست اداری شامل چاپ سربرگ ، چاپ پاکت ، کارت ویزیت و… می شود. برای هر یک این موارد باید یک جای مناسب انتخاب کنید. اطلاعات تماس را نباید در هر جایی که دوست داشتید قرار دهید بلکه اطلاعات تماس باید همیشه در پایین برگه قرار داشته باشد.

وقتی به دلخواه جای اطلاعات تماس را تغییر می دهید باعث گیج شدن مخاطب می شوید و گیج شدن مخاطب مساوی است با ضرر برای شما.

در چاپ ست اداری باید این نکات مهم را درنظر داشته باشید تا بتوانید به کمک چاپ ست اداری ارزان خود مشتریان زیادی را جذب کنید.

نکات طراحی و چاپ ست اداری - چاپخانه آراکس

انتخاب فونت مناسب برای چاپ ست اداری

از همه ی این نکاتی که تا به الان ذکر شد بگذریم به نکته ی مهمی می رسیم که عموما طراحان ست اداری به آن توجه زیادی نمی کنند و تمام وقت خود را بر روی شکل ظاهری ست اداری می گذارند در صورتی که در طراحی ست اداری انتخاب فونت مناسب اهمیت بسیار زیادی دارد.

انتخاب نوع فونت باید به گونه ای باشد که مخاطب شما بتواند بدون مشکلی اطلاعاتی که درون سربرگ درج کرده اید را بخواند.

در انتخاب نوع فونت برای چاپ ست اداری باید دو نکته را مدنظر خود قرار دهید اول این که فونتی که انتخاب می کنید کاملا خوانا باشد و نکته ی دوم که باید به آن توجه داشته باشید این است که فونت شما شکل زیبابی داشته باشد تا بتواند ست اداری شما را در چشم مخاطب زیباتر جلوه بدهد.

در هنگام طراحی و چاپ ست اداری از دو نوع فونت به هیچ عنوان استفاده نکنید.

سفارش چاپ ست اداری باکیفیت

با نکات طراحی و چاپ ست اداری آشنا شدید. برای سفارش چاپ ست اداری اختصاصی می توانید با چاپخانه آراکس در ارتباط باشید.

چاپخانه آراکس با سال ها تجربه ای که در زمینه ی چاپ به دست آورده است می تواند خدمات خود را به بهترین شکل به مشتریان خود ارائه بدهد.

خدمات چاپخانه ما شامل چاپ سربرگ ، چاپ پاکت ، چاپ ست اداری و… می شود. برای سفارش چاپ ست اداری بر روی لینک زیر کلیک کنید و با ما در ارتباط باشید.

چاپ پاکتچاپ ست اداریچاپ سربرگمقالات

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن چت
در امور چاپی نیاز به کمک دارید؟
سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه امور چاپی از قبیل چاپ پاکت ، چاپ سربرگ ، چاپ ست اداری و ... مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.