نکات مهم در چاپ سربرگ اداری

نکات مهم در چاپ سربرگ اداری

نکات مهم در چاپ سربرگ اداری


نکات مهم در چاپ سربرگ اداری

یک سربرگ زیبا میتواند باعث موفقیت برند شما در دنیا شود. در این مطلب درباره نکات مهم در چاپ سربرگ اداری میگوئیم تا ببینید چگونه میتوان یک سربرگ ویژه و اختصاصی داشت. تفاوت زیادی در گرفتن نامه روی کاغذ خالی استاندارد و دریافت نامه روی یک سربرگ زیبا با طراحی خاص وجود دارد.

عنوان نامه به عنوان یک فرصت بازاریابی عمل میکند و فرصتی برای تعامل با برند های دیگر و جدای از این مسئله، اعتبار نامه شماست. طراحی یک سربرگ کارآمد یک چالش بی نظیر است. گاهی اوقات طراحی نامه شما اولین تعامل شما با یک شرکت و مشتری خاص است. در حالیکه زمان های دیگر برای تقویت هویت برند از نامه استفاده میکنید.

استفاده درست از جزئیات بسیار مهم است و همچنین در تولید و چاپ سربرگ حرفه ای به شما کمک خواهد کرد. یکی از مهمترین اصول کارآمد این است که طرح را تا حد امکان ساده نگه دارید. به خاطر داشته باشید که یک سربرگ درواقع مکانیسم ارائه درخواست شماست.

مهم است که حروف در نامه خوانا و مشخص باشند و احساس خوبی را در مخاطب ایجاد کنند. اما زمان  طراحی میتواند زمینه ای برای نامه در نظر گرفت و نامه روی آن چاپ شود. به هر عنوان از طرح خود برای نمایش مطالب استفاده میکنید، اما سعی نکنید برای جلب توجه خواننده بجنگید. بهتر است از خود بپرسید که آیا قصد رقابت با متن نامه را دارید و یا میخواهید چاپ سربرگ خود را به رخ بکشید.

نکات مهم در چاپ سربرگ اداری - چاپ پاکت

هدف از چاپ سربرگ چیست ؟

طراحی و چاپ برای سربرگ تقریبا مانند دیگر اقلام ست اداری در مورد برقراری ارتباط و ارسال اطلاعات به طور موثر است. معمولا مهمترین چیز این است که چه کسی نامه را مینویسد. پس از آن آدرس شما برای برگشت و پاسخ نامه به همراه تلفن و آدرس ایمیل مهم است. اما این ها به اندازه نام شرکت مهم نیستند.

شما باید اطلاعات مهمی چون شماره تماس و ایمیل و … را در اختیار مخاطب قرار دهید تا آسان تر تصمیم بگیرد پاسخ نامه را چگونه برای شما ارسال کند. اطلاعات کلیدی باید به وضوح دردسترس باشند و در جای درستی از سربرگ قرار بگیرند.

ممکن است الزامات قانونی خاصی برای اطلاعات وجود داشته باشد. مانند شماره ثبت برای نامه ها که نیاز به بایگانی دارند. اما فراتر از این الزامات در نظر بگیرید که چه اطلاعاتی واقعا ضروری است و جزئیات مناسب را روی سربرگ ذکر کنید.

شما باید بدانید که در چه جایی و چرا از چاپ سربرگ استفاده خواهد شد. زیرا یک چاپ بی کیفت میتواند تاثیر کنفی روی کسب و کار شما بگذارد. میتوانید از حاشیه برای سربرگ استفاده کنید و از رنگ های بسیار سبک و ملایم که در ست اداری بسیار مناسب هستند.

مطمئن شوید که در طراحی سربرگ از برند شرکت استفاده کنید. این فقط مربوط به وگو نیست و به انتخاب طرح و فونت و تصویر هم مربوط میشود. اگر لوگوی شما دارای طرح خاصی است حتما مراقب باشید در چاپ طرح و کیفیت آن حفظ شود. رعایت نکات مهم در چاپ سربرگ اداری میتواند به بخشی از بازاریابی شرکت شما کمک کند.

نکات مهم در چاپ سربرگ اداری - چاپ ست اداری

نکات مهم دیگر برای چاپ سربرگ 

به یاد داشته باشید که طرح حروف شما باید با لوگوی شما همخوانی داشته باشد. اندازه و شکل انها باید به هم نزدیک باشد و در محل درست قرار بگیرند. در یک سربرگ استاندارد تعادل شکل و فرم باعث میشود که طرح شما جذاب تر و بهتر به چشم بیاید.

از دیگر نکات مهم در چاپ سربرگ اداری توجه به رنگ ها و کاربرد درست آنها است. این قانون تقریبا برای هرچیزی صدق میکند. اما ارزش آنرا دارد که بدون در نظر گرفتن هرچیزی به هارمونی رنگ ها وفادار بمانید. ررنگ یک روش عالی برای جلب توجه مخاطب به سربرگ شماست و مناطق خاصی از آن را میتواند مشخص تر کند.

در عین حال احساسات و ایده ها را نیز روی سربرگ میتوانید نمایش دهید. رنگ به ایجاد مشارکت و برندسازی هم کمک زیادی میکند. رنگ ابزار قدرتمندی است که میتواند طراحی شما را بسازد و یا از بین ببرد. اما قدرت زیادی در چاپ سربرگ شما خواهد داشت. میتوانید از رنگ های کمی استفاده کنید اما در هر صورت تاثیر زیادی روی مخاطب داشته باشید.

نکات مهم در چاپ سربرگ اداری - چاپخانه آراکس

چاپ سربرگ حرفه ای را از ما بخواهید !

بعد از رعایت نکات مهم و ذکر شده در طراحی باید به چاپ سربرگ هم توجه کرد. زیرا یک چاپ بی کیفیت و غیر حرفه ای میتواند به راحتی زحمات شما را برای طراحی اصولی سربرگ هدر دهد. از این جهت لازم است تا کار را به یک چاپخانه حرفه ای بسپارید و نتیجه خوبی را دریافت کنید.

چاپخانه آراکس با سالها سابقه در زمینه چاپ آماده پذیرش سفارشات شما برای انواع سربرگ می باشد. برای مشاوره و ثبت سفارش میتوانید از طریق لینک های موجود در صفحه اقدام کنید. سابقه ما در کا چاپ، ضامن کیفیت خدمات ما خواهد بود.

چاپ سربرگمقالات

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن چت
در امور چاپی نیاز به کمک دارید؟
سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه امور چاپی از قبیل چاپ پاکت ، چاپ سربرگ ، چاپ ست اداری و ... مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.