چاپ سربرگ تاثیرگذار و حرفه ای

چاپ سربرگ تاثیرگذار و حرفه ای

چاپ سربرگ تاثیرگذار و حرفه ای


چاپ سربرگ تاثیرگذار و حرفه ای

چاپ سربرگ تاثیرگذار و حرفه ای حتی در عصر دیجیتال هم برای ارتباطات حرفه ای انجام میگیرد. قرار دادها، نامه به مشتریان یا نامه برای جذب سرمایه و یادداشت های داخلی اداره و سایر مستندات شرکت هنوز باید روی سربرگ های اداری چاپ شوند و با سایر اقلام ست اداری، در عین حال مطابقت داشته باشند.

سربرگ شما باید با پاکت همخوانی و هماهنگی داشته باشد و معمولا برای ادارت و سازمان ها از طرح یکسان و ویژه برای این اقلام استفاده میشود. از این جهت تاثیر گذاری لازم را خواهد داشت و به بهترین روش میتواند مخاطب شما را جذب کند و برای شرکت شما برندسازی نماید.

رعایت نکات مربوط به طراحی و چاپ سربرگ، نشان دهنده شخصیت کاری و حرفه ای شما و کیفیت سازمان شما می باشد. المان ها و طرح های خاصی که روی سربرگ یا پاگت خود قرار دادید میتواند احساس متفاوتی را در خواننده زنده نماید. حفظ سازگاری و هماهنگی در بین این المان ها و نمادها برای کسب و کار شما بسیار مهم است.

چاپ سربرگ تاثیرگذار و حرفه ای - چاپ سربرگ حرفه ای

نکات مهم در طراحی و چاپ سربرگ حرفه ای 

برای چاپ سربرگ تاثیرگذار و حرفه ای لازم است تا نکات و موارد زیر را رعایت کنید تا بازخورد لازم را از نامه های رسمی و اداری خود بگیرید. توجه به این نکات به شما کمک خواهد کرد تا در روند برندسازی و معرفی سازمان خود موفق عمل کنید و بتوانید در کسب و کار خود پیشرفت کنید.

اولین نکته نام، آدرس و شماره تلفن و آدرس ایمیل شماست. همچنین لوگو، آدرس وب سایت شرکت و شعار شما باید روی سربرگ وجود داشته باشد. در جایی که اطلاعات قرار میگیرد، خلاق باشید و برای درج آن محدود به بالای صفحه نشوید.

فونت نامه میتواند یک سبک معمولی یا خاص باشد. فونت نامه ها میتوانند به بهترین وجه منعکس کننده تجارت شما باشند. فونت را میتوانید رسمی یا خاص، نستعلیق یا جذاب انتخاب کنید. چند مورد را انتحان کنید و ببینید کدام مورد با آرم و سبک شما نزدیک تر است و سازگاری بیشتری دارد. اطمینان حاصل کنید، فونتی که برای نوشتن نامه انتخاب میکنید، خوانا و در اندازه مناسب هستند.

رنگ نکته مهم بعدی است که باید به آن توجه کرد. اگر لوگوی شما سیاه و سفید است، چاپ سربرگ با رنگ سیاه میتواند مناسب شما باشد و در جهت برندسازی موثر است. اگر نامه شما از پس زمینه لازم برخوردار باشد تا متن نامه را در خود جا دهد شما میتوانید رنگ سربرگ را متفاوت و خاص انتخاب کنید.

چاپ پاکت را فراموش نکنید تا نامه شما جلوه خوبی داشته باشد. به طور کلی آدرس در قسمت بالا سمت راست روی پاکت های پستی استفاده میشود و شما میتوانید با انتخاب رنگ و فونت مناسب، خلاق تر به نظر برسید. طراحی و چاپ سربرگ و پاکت در کنار هم یک تصویر تچاری یکپارچه ایجاد میکند و بهترین تاثی را در جذب مخاطب خواهد داشت.

چاپ سربرگ تاثیرگذار و حرفه ای - چاپ سربرگ اختصاصی

کاغذ مناسب برای چاپ سربرگ 

طراحی و توجه به نکات آن تنها نیمی از راه چاپ سربرگ تاثیرگذار و حرفه ای است. باید در این مورد به انتخاب کاغذ هم توجه کرد. زیرا به همان اندازه روی نتیجه کار شما تاثیر خواهد داشت. بهتر است برای انتخاب کاغذ مناسب برای سربرگ نامه های اداری خود به دنبال ویژگی های زیر باشید :

کاغذ صاف یا بافت دار:

شما یک کاغذ ساده میخواهید که بتوانید به آسانی با چاپگر رومیزی یا لیزری آنرا چاپ کنید. کاغذهای صاف و رنگی کار شما را بهتر نشان میدهند و همیشه در دسترس و مقرون به صرفه هستند. در حالیکه کاغذهای بافت دار مانند کاغذ کتان با ارائه حس خوب و کیفیت بالا برای بلند مدت میتوانند استفاده شوند.

اگر میخواهید با نامه تان، کارت ویزیت یا بروشورهای تبیلغاتی ارسال کنید میتوانید آنها را مات در نظر بگیرید و از کاغذ صاف و بدون بافت استفاده نمایید.

گرماژ کاغذ :

برای سربرگ ها و پاکت های خود از کاغذهای با گرماژ پایین استفاده کنید. کاغذ تحریر که بیشترین استفاده را در دفاتر و برای چاپ دارد میتواند مناسب ترین کاغذ باشد. حس کیفیتی که میخواهید با نامه ارسال کنید میتواند در سربرگ ها دیده شود میتوانید کاغذ تحریر با گرماژ 80 یا 100 را انتخاب نمایید.

مطالب پیشنهادی برای مطالعه بیشتر :

ضرورت چاپ سربرگ چیست؟
نکات مهم در چاپ سربرگ اداری
شرکتی حرفه ای با چاپ ست اداری

چاپ سربرگ تاثیرگذار و حرفه ای - چاپ سربرگ
دیگر ویژگی های یک سربرگ مناسب 

رنگ :

در حالیکه گزینه های زیادی برای انتخاب کاغذ وجود دارد، میتوانید یک کاغذ رنگی برای چاپ سربرگ خود انتخاب نمایید. استفاده از یک پس زمینه رنگی در طرح کاغذ سفید هم میتواند ارزان تر و مقرون به صرفه باشد. توجه کنید که جوهر نسبت به رنگ های سفید روی کاغذ های مختلف واکنش متفاوتی دارد. پس قبل از تصمیم گیری در مورد رنگ ها یک بار چاپ را امتحان کنید.

کیفیت کاغذ :

لازم نیست محیط زیست را فدای چاپ سربرگ خود کنید. میتوانید یک کاغذ با کیفیت متوسط انتخاب کنید و از طراح سربرگ خود بخواهید تا طرح جذاب و کاربردی برای سربرگ شما در نظر بگیرد. با یک طرح خاص میتوانید یک نامه منحصر به فرد و زیبا داشته باشید.

چاپ سربرگ تاثیرگذار و حرفه ای - چاپ پاکت
چاپ  سربرگ اختصاصی و حرفه ای را از ما بخواهید !

چاپ سربرگ و سایر اقلام ست اداری در روند برند سازی شما بسیار موثر هستند. برای اینکه بتوانید تاثیر آنها را بیشتر کنید، باید یک طرح ساده و در عین حال مناسب برای آن انتخاب نمایید. طرح شما باید در عین گیرایی دارای استاندارهای لازم باشد تا بتواند تاثیر لازم را در مخاطب نامه ایجاد کند.

همکاران ما در چاپخانه آراکس آماده اند تا بهترین خدمات چاپی را در زمینه چاپ انواع سربرگ و اقلام ست اداری به شما ارئه دهند. برای سفارش و استعلام قیمت میتوانید از طریق لینک های موجود در صفحه اقدام نمایید. سابقه ما در کار چاپ ضامن کیفیت خدمات ما خواهد بود.

چاپ پاکتچاپ سربرگمقالات

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن چت
در امور چاپی نیاز به کمک دارید؟
سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه امور چاپی از قبیل چاپ پاکت ، چاپ سربرگ ، چاپ ست اداری و ... مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.