چاپ ست اداری خود را به ما بسپارید

چاپ ست اداری خود را به ما بسپارید | چاپخانه آراکس

چاپ ست اداری خود را به ما بسپارید | چاپخانه آراکس


چاپ ست اداری خود را به ما بسپارید

 

چاپ ست اداری به عنوان یک کلاس کاری و زیبا سازی برند و هویت شرکت شما، استفاده می شود. چاپ ست اداری خود را به ما بسپارید تا تفاوت را احساس کنید و در این دنیای مدرن اصالت را به شرکت خود بیاورید. طراحی ست اداری به برندسازی شما بسیار کمک می کند و شما را حرفه ای تر و جدی تر جلوه می دهد.
ست اداری شامل سربگ، کاغذ یادداشت، فولدر، کارت ویزیت، پاکت، لیبل و … می باشد. یک طرح زیبای گرافیکی برای این اقلام در نظر گرفته می شود و اکثرا برای مکاتبات اداری بین سازمان ها و شرکت ها استفاده می شود.
هدف ما از طراحی ست اداری اعتبار بخشیدن به برند و شرکت شما است تا مشتریان شما با دید دیگری به شرکت شما نگاه کنند.

چاپ ست اداری خود را به ما بسپارید | چاپخانه آراکس
چاپ ست اداری خود را به ما بسپارید | چاپخانه آراکس

اهمیت طراحی ست اداری

در طول روز ها و ماه ها شما با افراد زیادی مکاتبه دارید. افرادی که به طور مستقیم وارد مذاکره نمی شوند و از طریق اوراق اداری امور خود را سامان می دهند. از طرفی چاپ ست اداری در این میان به کمک شما می آید و به شرکت شما هویت می بخشد به صورتی که در نظر مخاطب شما را ارتقا می دهد و باعث اعتماد سازی طرفین می شود.
اکثر شرکت ها و سازمان ها در پی این موضوع هستند که خود و برن خود را در نظر مخاطب خوب و قابل اعتماد جلوه دهند پس برای این کار به سراغ طراحی ست اداری خود می روند تا به صورت غیر مستقیم در مخاطب خود تاثیر بگذارند و به نحوی بازاریابی نیز بکنند.

طراحی یکپارچه و حرفه ای اوراق شما به عنوان ست اداری، که برای مکاتبات خود استفاده می کنید یاجاد شخصیت سازی برای شما کرده و تصویر خوبی از شما در مخاطبتان ایجاد می کند.
می توانید انواع ست ادرای را دیده و از میان آنها یک مدل را برای خود در نظر بگیرید یا می توانید چاپ ست اداری خود را به ما بسپارید تا از یک ست خاص و زیبا بهره مند شوید. بین رقبا و شرکت های دیگر معتبرتر و خاص تر باشید.

نکاتی درباره چاپ ست اداری

نکاتی وجود دارد در طراحی و چاپ ست اداری که شما با رعایت کردن آنها می توانید بسیار تاثیرگذار باشید.

رنگ: انتخاب رنگ یک نکته خیلی مهم است که نه تنها در چاپ ست اداری خود بلکه در بسیاری از موارد نیز به شما کمک می کند و بسیار تاثیرگذار خواهید بود. اسفاده از یک توناژ رنگی که در مخاطب شما تاثیر بگذارد بسیار مهم است. پس رنگی را انتخاب کنید تا هم موثر باشد و هم هویت شرکت شما را مشخص کند. دقت داشته باشید که عوض کردن رنگ ست اداری شما بعد از چند مدت اصلا خوب نیست و تاثیر منفی در مخاطب شما ایجاد می کند.
پس با دقت رنگ ست خود را انتخاب کنید

چاپ ست اداری خود را به ما بسپارید | چاپخانه آراکس

طراحی و قونت : شما با طراحی ست اداری خود قصد یا هدف بازاریابی را ندارید و باید سعی بر این کنید که اطلاعات مهم شرکت مانند تلفن و ایمیل را در اختیار بگذارید. پس سعی کنید از فونت و طرح های ساده استفاده کنید تا دچار سردرگمی و احساس بد مخاطب خود نکنید.
از آنجا که ست اداری جهت هویت سازی شما انجام می شود خیلی مهم است که سادگی را به نمایش بگذارد.

لوگو: در طراحی ست اداری یم بخشی برای لوگو شرکت نیز در نظر می گیرند تا زیبا هویت شرکت را به نمایش بگذارند. می توانید رنگ ست اداری خود را نیز مطابق با لوگو خود در نظر بگیرید تا زیبا شود.

چاپ ست اداری خود را به ما بسپارید | چاپخانه آراکس
مراحل طراحی ست اداری

برای قدم اول اقدام به طراحی لوگو و رنگ سازمانی شما می کنیم. یک شرکت معتبر و قابل اطمینان باید از یک لوگو خاص و زیبا برخوردار باشد تا هویت آن را کاملا بیان کند. لوگو به عنوان اولین نکته مهمی که مخاطب شما به آن توجه می کند ، بسیار مهم است که چگونه طراحی شود تا برای شما هویت سازی کند.
پیشنهاد می کنیم در طراحی و رنگ لوگو خود هزینه و وقت صرف کنید چرا که ارزش دارد و شما قرار است سالها با این لوگو تجارت یا کار کنید پس باید بسیار مهم باشد که چطور طراحی می شود.
به طوری که شما نباید بعد از چند سال به این نظر برسید که لوگو شما مناسب نیست و قصد تغییر آن را داشته باشید. این می تواند به شرکت شما لطمه بزرگی برساند.
برای قدم دوم باید به فکر طراحی اقلام اداری خود باشید با توجه به نیاز خود و در نظر گرفتن کاربران خود می توانی نسبت به طراحی آن اقدام کنید و از طرح و رنگ های ساده برای سربرگ و اوراق اداری خود استفاده کنید.
معمولا در سربرگ لوگو، شماره و تاریخ نامه و پیوست را قرار می دهند. در پایین برگه نیز از شماره تلفن، ایمیل و فکس استفاده می کنند.
البته از همین طرح و لوگو نیز در چاپ پاکت، چاپ لیبل و … نیز استفاده می کنند و کارت ویزیت خود را نیز در همین طراحی قرار می دهند.

چاپ ست اداریمقالات

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن چت
در امور چاپی نیاز به کمک دارید؟
سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه امور چاپی از قبیل چاپ پاکت ، چاپ سربرگ ، چاپ ست اداری و ... مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.