ضرورت چاپ لیبل و انواع آن

ضرورت چاپ لیبل و انواع آن

ضرورت چاپ لیبل و انواع آن


 چاپ لیبل چیست؟

در ابتدا باید تعریف کنیم که ضرورت چاپ لیبل و انواع آن چیست ؟ لیبل یک نوع برچسب نازک است که انواع مختلفی دارد . این برچسب ها کاربرد های زیادی دارند می توان گفت که زمانی که چاپ لیبل انجام می دهید و با یک تیر چند نشان می زنید . چاپ لیبل به شما کمک می کند که در کسب و کار خود بیش تر پیشرفت کنید و سرعت این پیشرفت در کار شما بالا تر برود چرا که چاپ لیبل برای شما نقش برند سازی را دارد . با لیبل می توانید خود را از دیگر افراد متمایز کنید و مشهور تر باشید . لیبل برای انواع سطوح مناسب است و می توانید استفاده کنید .

در خصوص ضرورت چاپ لیبل و انواع آن ، یک نکته ی مهم این است که مهم ترین انواع آن را بشناسید تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید . برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ی انواع لیبل به ادامه مطلب توجه داشته باشید:

ضرورت چاپ لیبل و انواع آن - چاپ لیبل ارزان قیمت

چاپ لیبل پی وی سی

این نوع از لیبل یک نوع معرف از انواع لیبل است که در دو نوع مختلف مات و براق دیده می شود و طرفدار بسیاری دارد چرا که این نوع لیبل کاربرد بیشتری نسبت به دیگر چاپ لیبل ها دارد . این نوع چاپ لیبل بیشتر حالتی پلاستیکی دارد و چیزی در حدود 80 درجه ی سانتی گراد حرارت را می تواند تحمل کند . مقاومت بالا و کاربرد زیاد این لیبل سبب شده تا در برابر عوامل محیطی اعم از باد ، باران ، برف و آفتاب و . . . مقاوم باشد . معمولا از این نوع لیبل در صنعت داروسازی و همین طور خودرو سازی استفاده می شود .

مطالب پیشنهادی:

چاپ ست اداری خود را به ما بسپارید

اطلاعاتی درباره ی چاپ پاکت

ضرورت چاپ لیبل و انواع آن - چاپخانه آراکس

چاپ لیبل متال

این نوع لیبل ها از جنس فلز ساخته می شوند به همین خاطر مقاومت بالا تری نسبت به لیبل های نوع قبل دارند و چیزی در حدود دمای بین 30 درجه تا 230 درجه ی سانتی گراد را می توانند تحمل کنند . به همین خاطر جزو لیبل های تخصصی تر قرار می گیرند .

خاصیت ضد خش بودن و همین طور چسبندگی بسیار بالا در این نوع لیبل به خاطر مقاومت بالای این نوع لیبل می باشد . اگر استفاده ی شما از لیبل قرار است در دسته ی استفاده ی تخصصی تر قرار بگیرد بهتر است از این نوع چاپ لیبل تخصصی استفاده کنید چرا که کیفیت این نوع لیبل بالا تر و بیش تر از دیگر لیبل ها می باشد .

استفاده ای که از این نوع لیبل در صنعت می شود در ساخت لوازم خانگی و هم چنین در صنعت ساخت خودرو است . بیشترین رنگی که در لیبل متال دیدیه می شود ، نقره ای است .

در همین رابطه بخوانید:

نکات مهم در چاپ لیبل

دلیل چاپ ست اداری برای ادارات

ضرورت چاپ لیبل و انواع آن - سفارش چاپ لیبل
چاپ لیبل کاغذی

یکی از متداول ترین نوع لببل ها چاپ لیبل کاغذی است . از علل این که این لیبل ها متداول هستند و افراد زیادی هم از آن ها استفاده می کنند این است که در رنگ های متفاوتی تولید و عرضه می شوند و همین طور مورد استفاده ی شما قرار می گیرند .

اصلی ترین کاربرد این نوع لیبل و همین طور استفاده ی آن ها در صنعت ، در صنایع : نساجی ، خشکبار ، دارویی ، پوشاک و غذایی است که به راحتی بر روی یک سطح چسبانده می شوند . پس اولین انتخاب شما برای چاپ لیبل ، می تواند لیبل کاغذی باشد .

چاپ لیبل حرارتی

در پایان مقاله ی مربوط به ضرورت چاپ لیبل و انواع آن باید این به چاپ لیبل حرارتی اشاره شود و مزایای آن گفته شود .

لیبل های حرارتی معمولا به استفاده از ریبون نیازی ندارند و از این مساله به عنوان شاخص و مزیت اصلی آن ها یاد می کنند . اما در مقابل نقطه ی قوت آن باید نقطه ی ضعف این لیبل ها هم گفته شوند . یک نقطه ی ضعف این لیبل این است که این لیبل ها کم رنگ هستن و معمولا زود تر از دیگر لیبل ها رنگ خود را می بازند . شما می توانید برای سفارش چاپ لیبل از آراکس پرینت با ما تماس بگیرید . بر روی لینک زیر کلیک کرده و با ما در ارتباط باشید.

چاپ لیبلمقالات

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن چت
در امور چاپی نیاز به کمک دارید؟
سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه امور چاپی از قبیل چاپ پاکت ، چاپ سربرگ ، چاپ ست اداری و ... مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.