چاپ سربرگ در انواع مختلف

چاپ سربرگ در انواع مختلف (1)

چاپ سربرگ در انواع مختلف (1)


چاپ سربرگ در انواع مختلف با چاپ ارس

سربرگ لازمه ی هر شرکت، موسسه یا فروشگاه است که برای نگارش نامه برای مخاطبان شرکت شما کاربرد دارد.
معمولا استفاده سربرگ برای نوشتن نامه ای رسمی با درج لوگو، مشخصات و آدرس شرکت است که برای مخاطبان شما کاربرد دارد.

بیشتر شرکت های تجاری سربرگ شخصی خود را دارند و باید برای نامه نگاری از آن استفاده کنند. سربرگ ها رسمیت شرکت ، خدمات و فروشگاه شما را نشان خواهد داد.
سربرگ ها کاغذهایی هستند که برای نگارش نامه های رسمی و سازمانی یا برای اشخاص حقیقی مورد استفاده قرار می گردند. چاپ سربرگ ها در کاغذهای A4 یا در A5 و به ندرت در سایز دیگری انجام می شود. سربرگ ها از آن جا که دارای نشان رسمی موسسه یا شرکت مربوطه هستند، جزو اوراق رسمی و مهم به حساب می آیند و باید احتیاط کنید که این اوراق به دست شخصی که از آن بتواند سواستفاده کند، راه پیدا نکند.

چاپ سربرگ در انواع مختلف

اگر شما یک کسب کار ویژه و منحصر به فردی دارید برای تاثیر گذاری بر روی مشتری و پایداری آنان در ابتدا نیازمند به چاپ اوراق اداری مثل چاپ سربرگ هستید.

چاپ سربرگ باعث میشود که همه روند کاری شما بر اساس اصول اداری پیش رود و آرم و حتی رنگ سازمانی شما در خاطر مشتریان باقی بماند در واقع شما برای همه مکاتبات اداری ،  نامه ها ، قرارداد ها ودیگر نوشته هایتان نیاز به یک کاغذی که لوگو و مشخصات سازمان شما را در آن درج شده باشد دارید. ما در چاپ ارس به راحتی میتوانیم طبق نیاز شما پیشنهاداتی دهیم که با هزینه های موردنظرتان تطابق داشته باشد.

چاپ سربرگ برای چه کسانی لازم است؟

از سربرگ عموما برای نگارش نامه ها و مکاتبات درون سازمانی و بیرون سازمانی مورد استفاده قرار می گیرند.
سربرگ برای بسیاری از ادارات ، سازمان ها، شرکت ها ، کانون ها اعم از وکلا ، پزشکان و مهندسین و … بسیار کارآمد است این مجموعه میتواند بیشتر گسترش یابد و حتی سفارتخانه ها و وزارت خانه ها را نیز در بر بگیرد که البته یک طراحی خلاق و مناسب نیز باید در کنار ارائه این اوراق باشد و نسبت به نوع شرکت طراحی گردد.

ابعاد سربرگ

در ست اداری اگر ابعاد کوچک برای چاپ سربرگ خود انتخاب کنید، می توانید از سایز A6 و B6 استفاده کنید . از چاپ سربرگ A5 سایز کوچک این اوراق را می توان برای نت برداری استفاده کنید که در چاپ افست سفارش یادداشت در تیراژهای بالا انجام میگردد. این اوراق اداری در کاغذ های تحریر 80 و 100 و کاغذ کتان 120 چاپ میشود و در سایز A4 که استاندارد سربرگ است چاپ میگردد.

البته نکته ای که باید به آن توجه نمود جنس کاغذ مصرفی چاپ سربرگ است که چه کیفیت و چه گرمی را انتخاب کرده اید زیرا داشتن یک کیفیت خوب و یک چاپ عالی در نشان دادن سطح اعتماد و ارزش سازمان شما و حتی کالای که ارائه میدهید ماثر می باشد

 

چاپ سربرگ در انواع مختلف

نکات کوچک اما مهم در طراحی سربرگ

در طراحی و چاپ سربرگ باید از حداقل عناصر بصری و گرافیکی ممکن بهره گرفت تا متن موجود در آن تحت الشعاع حواشی و رنگ و لعاب آن قرار نگیرد در طراحی آن به هیچ عنوان از کادر در حاشیه استفاده نکنید چرا که ممکن است طرح جالبی که در مانیتور نشان داده می شود هنگام چاپ از زیبایی  بکاهد. محل قرار گیری مشخصه های سربرگ به اینگونه است که معمولا آرم و عنوان بالای آن قرار میگیرد و شماره و پیوست و تاریخ بالا سمت چپ قرار می گیرد و آدرس نیز در پایین  جای دارد.

نکته مهمی که باید درباره آن بیشترین دقت را داشت لوگوی سربرگ است زیرا این اوراق به دلیل چاپ لوگو شرکت در بالای صفحه ممکن است مورد سو استفاده قرار گیرد که باید دقت لازم را مبزول داشت .بهتر است که در طراحی آن از جمله شماره پیوست استفاده نکنید و کلمه یادداشت را جایگزین آن نمایید.

چاپ سربرگ فوری با چاپ ارس

چاپ ارس مجموعه ای معتبر در زمینه چاپ انواع اوراق اداری اینجلاست تا به شما کند بهترین ها را در اختیار داشته باشید. شما عزیزان برای چاپ سربرگ های خود می توانید با ما تماس بگیرید و از ما مشاوره رایگان در زمینه بهترین نوع چاپ متناسب با شرایط خود بگیرید.

استفاده از دستگاه ها و ابزار های به روز و مجهز چاپ از ویژگی های چاپ ارس بوده که در کنار توجه به انتقادات و پیشنهادات شما مخاطبان عزیز سبب پسشرفت ما شده است.

 

چاپ سربرگمقالات

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن چت
در امور چاپی نیاز به کمک دارید؟
سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه امور چاپی از قبیل چاپ پاکت ، چاپ سربرگ ، چاپ ست اداری و ... مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.