چاپ لیبل روی محصولات

چاپ لیبل روی محصولات - چاپخانه آراکس

چاپ لیبل روی محصولات - چاپخانه آراکس


_

لیبل محصولات

چاپ لیبل به عنوان هویت محصولات شناخته میشود. چاپ لیبل فقط مربوط به تبلیغ و مارک محصول نیست و اطلاعات بسیار مهمتری وجود دارد که مصرف کنندگان هنگام بررسی آنها را مشاهده میکنند. برچسب های جدیدی چاپ میشوند که بیرون محتوای داخل بسته بندی را میتوانید مشاهده کنید. چاپ لیبل بر روی محصولات بسیار مهم است. افرادی که محصولات را تولید میکنند باید از چاپ درست محتوای آن اطمینان حاصل کند. فقط کالاها نیستند که اهمیت دارند بلکه لیبل ها از اهمیت زیادی برخوردار هستند.

چاپ لیبل به دلخواه خودتان - چاپخانه آراکس
اهمیت لیبل روی محصولات - چاپخانه آراکس

اهمیت لیبل محصولات

_

چاپ لیبل ها به ما امکان این را میدهند که با محتویات و مواد تشکیل شده محصولاتی که استفاده میکنیم  آشنا شویم. برای محصولات غذایی بررسی این نکته از بسته بندی برای مصرف کنندگانی که مشکلات بهداشتی دارند ضروری است. اگر شما فشار خون و یا به هر دلیلی قصد دارید مصرف نمک خود را کم کنید چاپ لیبل مواد غذایی تعیین میزان سدیم محصول را برای شما آسانتر میکند و یا اگر حساسیت غذایی دارید کافیست مواد غذایی را بخوانید. این بخش از لیبل محصولات به ما کمک میکند سلامتی خود را حفظ کنیم.

مطالب پیشنهادی:

مزایای چاپ ست اداری

چاپ پاکت و مزایای آن

چاپ لیبل در شکل و اندازه مختلف

چاپ لیبل سفارشی در شکل ، اندازه ، طرح های متنوع قابل استفاده است. شما میتوانید محتوای دلخواه خود را روی آن اظافه کنید. لیبل سفارشی میتواند اطلاعات مرتبط به محصول شما را به روش کوتاه ارائه دهد. با استفاده از لیبل میتوانید هویت برند و شناخت برند خود را بالا ببرید.

چاپ لیبل در شکل و اندازه متفاوت - چاپخانه آراکس

چاپ لیبل مطابق با انتخاب خود

شما میتوانید با انتخاب خود لیبل چاپی خودتان را استفاده کنید و حتی از یک شرکت بخواهید که لیبل دلخواه خود را انتخاب کند. افراد متخصص لیبل را مطابق ایده شما طراحی میکنند و به شکل ، اندازه و رنگ مناسب آنها تولید و چاپ میکنند. از لیبل در تنواع مختلفی مانند جعبه ، پوشه ، مواد غذایی  و… استفاده میشود.

لیبل چاپی به صرفه است؟

 یکی از دلایل مهم این است که  مشاغل چاپ لیبل را برای بازاریابی انتخاب میکنند. لیبل سفارشی در مقایسه با سایر ابزارهای بازاریابی به صرفه تر است. بیشتری از شرکت ها چاپ لیبل و خدمات چاپ سفارشی را به مشتریان ارائه میدهند. چاپ لیبل یک روش عالی برای ارتقاء شغل و افزایش مخاطب و مشتریان است.

چاپ لیبل آنلاین

پیشرفت تکنولوژی باعث شده است تا کارها آسان تر شود به گونه ای که در جستجو یک موارد نیاز به رفتن به این فروشگاه و آن فروشگاه نیست . بسیاری از شرکت ها ارائه دهنده خدمات چاپ هستند و شما میتوانید چاپ لیبل های خود را به صورت آنلاین و اینترنتی چاپ کنید. بعد از ثبت نام در یک مرکز آنلاین باید چند مرحله را رد کنید و لیبل شخصی خود را چاپ کنید. چاپ لیبل خود را در این روزها به دست چاپخانه آراکس بسپارید.

بخش مهم حمل و نقل

لیبل بخش مهمی از انواع مختلف محصولات و پاکت نامه ها و .. است. لیبل ها اطلاعاتی مربوط به محصول را در بر میگیرند و مزایای مختلفی مانند ارائه اطلاعات در مورد محصول ، ایجاد برند و ایجاد آگاهی از برند را  ارائه میدهند. لیبل ها قابلیت این را دارند که روی فویل نقره و طلایی ، لیتو مات ، مواد وینیل و پلی استر چاپ شوند. استفاده از این لیبل ها نامحدود است

مواردی که رو محصولات باید ذکر شود

محصولاتی وجود دارد که هر وقت مصرف میشود ممکن است عوارضی برای بعضی از افراد داشته باشد به طور مثال اگر باردار هستید یا به بیماری خاصی مانند بیماری های قلبی و فشار خون بالا مبتلا هستید با مطالعه دستورالعمل و هشدارهای روی محصول برای این افراد را مطالعه میکنید و بعد با خیال راحت از آن محصول استفاده میکنید

قوانین استفاده از لیبل - چاپخانه آراکس
قوانین استفاده از محصول

بعضی از محصولات یکسری قانون دارد که باید تولید کنندگان این قانون را روی محصولات خود ذکر کنند. باید بر اساس توع محصول خود لیبل مورد نظرتان را انتخاب بکنید و لیبل متنوعی وجود دارد مانند چاپ لیبل یووی ، چاپ لیبل سلفون براق ، چاپ لیبل طلاکوب و … وجود دارد که هر تولید کننده ای باید بر اساس نیاز خود یکی از انواع لیبل ها را انتخاب کند.

انواع متنوع لیبل محصولات
انواع متنوع لیبل - چاپخانه آراکس

چاپ لیبل حرارتی

چاپ لیبل کاغذی

چاپ لیبل اموال

چاپ لیبل شفاف و بی رنگ

چاپ لیبل گچی

چاپ لیبل وید

چاپ لیبل سکوریتی

چاپ لیبل امنیتی

چاپ لیبل پی وی سی

چاپ لیبل پشت چسبدار

چاپ لیبل متال

لیبل هلوگرام ترکیبی

طراحی لیبل - چاپخانه آراکس
کاربرد لیبل

هرکدام از لیبل ها ویژگی خاص خود را دارند و کاربرد آن ها متفاوت است. ما در دنیای بسته بندی ها زندگی میکنیم و تقریبا هر چیزی که میبینیم به هر نوعی دارای بسته بندی است با توجه به حجم بالای بسته بندی نیاز است این بسته در انبار نگهداری شوند و برای ورود و خروج بسته بندی ها باید کنترل شوند و برای این کار نام و برند تجاری و کد کالای فروشنده روی بسته ها باید درج شده باشد. چاپ لیبل ها در سایزهای متفاوت و طراحی های متنوع استفاده میشوند.

کاربرد لیبل - چاپخانه آراکس
طراحی لیبل در بازار

امروزه برندها مرتب در حال رقابت و تغییر هستند و به همراه این تغییرات طراحی لیبل و طراحی بسته بندی محصولات هم نیز تغییر میکند. امروزه در بازار عرضه مواد غذایی و محصولات دیگر رقابت در طراحی لیبل کمتر از کیفیت محصول نمی باشد. چاپ لیبل اجازه میدهد تا صاحبان یرندها به سرعت و آسانی بتوانند طراحی مناسب خود با محصول خود را در فصل و دیگر وقت ها تغییر دهند.

اهمیت طراحی لیبل در بازار - چاپخانه آراکس

طراحی لیبل

مهمترین اصل طراحی چاپ لیبل متناسب بودن طراحی با محتوای درونی محصول می باشد. باید اطمینان داد که تمام توضیحات نوشتاری راجب به محتوای تشکیل دهنده می باشد. توضیحات شما نباید از واقعیت محتوای شما فاصله زیادی داشته باش. نکات کلیدی در طراحی لیبل :استفاده از ابعاد و سازهای استاندارد ، سیستم رنگی ، حاشیه امن ، ویژگی های ساختار گرافیکی و هماهنگی آن هنگام چاپ و رزولوشن و…  رعایت حاشیه در طراحی چاپ لیبل بسیار مهم است.

برای سفارش چاپ لیبل مورد سلیقه خود و رنگ و طرح دلخواه خود و یک لیبل با کیفیت و با قیمت مناسب با چاپخانه آراکس در ارتباط باشید و هر نوعی لیبلی که میخواهید را با اطمینان سفارش بدین و بعد یک لیبل با کیفیت تحویل بگیرید

چاپ لیبلمقالات

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن چت
در امور چاپی نیاز به کمک دارید؟
سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه امور چاپی از قبیل چاپ پاکت ، چاپ سربرگ ، چاپ ست اداری و ... مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.