چرا چاپ سربرگ اداری مهم است ؟

چرا چاپ سربرگ اداری مهم است ؟

چرا چاپ سربرگ اداری مهم است ؟


چرا چاپ سربرگ اداری مهم است ؟

شاید فکر کنید چرا چاپ سربرگ اداری مهم است یا در این عصر دیگر چه کسی نامه مینویسد ؟

در عصر مدرن که بیشتر ارتباطات از طریق پست الکترونیکی و ایمیل انجام میشود و اکثر نامه های کاغذی برای تبلیغات هستند، ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که دیگر چه نیازی به سربرگ ها دارید. شاید نمیدانیئ که نامه چیست و چه هدفی را دنبال میکند. یا اینکه چگونه باید یک نامه را نوشت و ارسال کرد.

شاید فکر کنید چاپ سربرگ دیگر قدیمی شده است و با وجود استفاده از ایمیل ها و رایانه های شخصی دیگر به آنها احتیاج ندارید. اما این یک تصور اشتباه است و هنوز هم چاپ و استفاده از سربرگ ها رواج دارد و یا وجود تکنولوژی نامه های اینترنتی، جایگاه خود را حفظ کرده اند.

در گذشته وقتی یک شرکت میخواست با دنیای بیرون ارتباط برقرار کند، باید یک برگه را روی ماشین تحریر میگذاشت و نامه را روی آن مینوشت. نامه داخل یک پاکت قرار داده میشد و مهر و موم شده ارسال میگردید. هنوز هم برای ارتباطات اداری نیاز به این کار هست و پیام سازمان شما باید به طور معمولا روی سربرگ رسمی شرکت شما نوشته شود.

ارسال پیام به وسیله نامه لازم است و خیلی اوقات ضرورت دارد. سربرگ شما جزئی از برند شماست و باید به خوبی طراحی و چاپ شده باشد. اگر چاپ سربرگ روی یک کاغذ خوب و باکیفیت انجام گیرد، یعنی من به شغل و حرفه خود اهمیت میدهم و کیفیت آن برای من مهم است.

چرا چاپ سربرگ اداری مهم است ؟ - چاپ پاکت

تاثیر چاپ سربرگ چیست ؟

در اینجا مواردی وجود دارد که باید در زمان طراحی و چاپ سربرگ خود در نظر بگیرید :

اصل اول این است که شما چه کسی هستید، کجا هستید و دیگران چگونه میتوانند با شما ارتباط برقرار کنند. یعنی مواردی که باید برای چاپ روی سربرگدر نظر گرفته شود، شامل نام شرکت، تلفن، ایمیل، شماره فکس و آدرس وب سایت و آدرس شرکت است. موارد بیشتری مانند آدرس اینستاگرام، توئیتر و فیسبوک را هم میتوانید روی سربرگ داشته باشید.

برای چاپ سربرگ استاندارد شما میتوانید علاوه بر اطلاعات لازم درباره کانال های ارتباطی خود یا همکاران تان، موراد دیگر را هم برای سربرگ در نظر بگیرید. به طور مثال برای یک کلینیک پزشکی، نام پزشک و برای یک شرکت حقوقی، نام و اسامی شرکا و برای یک شرکت خیریه، نام اداره کنندگان و مدیران باید ذکر شود.

نباید سربرگ را شلوغ کنید؛ به یاد داشته باشید هدف از چاپ سربرگ، ایجاد بستری معنادار برای ارسال کتبی نامه ها است. این بدان معنی است که باید فضای لازم را جهت نوشتن مطالب اختصاص بدهید و طراحی بصری نامه نباید گیرنده را از محتوای آن منحرف کند.

استفاده از رنگ در طراحی سربرگ خوب است اما نباید در این کار زیاده روی کرد. رنگ های آرم و لوگوی شما میتوانند رنگ هایی باشند که روی سربرگ از آن ها استفاده میشود.

میتوانید برای سربرگ خود از المان های اختصاصی هم استفاده کنید. مانند پررنگ کردن حروف، برش خاص، کاغذ مخصوص و گران قیمت و علامت هایی از این دست. استفاده از این امکانات میتواند بر اساس ضرورت باشد. در غیر این صورت به آنها نیاز نخواهید داشت.

چرا چاپ سربرگ اداری مهم است ؟ - چاپ ست اداری

هدف مهم از چاپ سربرگ 

جنبه مهم یک نامه تجاری غیر از رساندن پیام، محتوای آن است. چاپ سربرگ تجاری برای همه مشاغل ضروری است، زیرا به عنوان یک ابزار تبلیغاتی و جهت برندسازی از آن استفاده میشود. بیشتر سربرگ ها با استفاده از همان الگوی رنگی و با آرم و لوگو چاپ میشوند. به عنوان بخش مهمی از برندسازی، لوگوها در معرض دید عموم قرار میگیرند و خصوصا مخاطبان شرکت را تحت تاثیر قرار خواهند داد.

زمانیکه نامه های تجاری خود را به شرکت دیگر ارسال میکنید، لوگوی شما روی نامه اولین چیزی است که مشتری آنرا میبیند. همانطور گه گفته میشود اولین برداشت، اخرین برداشت خواهد بود. اگر شما میخواهید برای شرکای تجاری تان یا مشتریان تان جلوه ای ماندگار ایجاد کنید، برای این کار باید خلاق باشید.

به یاد داشته باشید سربرگ اداری شما احتمالا تنها یک تصویر گرافیکی است که مشتری آن را روی نامه شما میبیند و بقسه چیزها مربوط به متن نامه است. اگر برای طراحی یک لوگوی جذاب و یک شعار تبلیغاتی جذاب سرمایه گذاری کرده اید، میتوانید آنها را در سربرگ خود بگنجانید. با استفاده از چاپ سربرگ قادر خواهید بود توجه بسیاری از مردم و مشتریان را به نامه خود جلب کنید.

اگر قصد استفاده گسترده  و تعداد زیاد از سربرگ را ندارید، آنرا در تعداد کم سفارش دهید. در غیر این صورت با تغییر آدرس و یا تلفن دچادر درسر خواهید شد و تعداد زیادی کاغذ روی دست شما خواهد ماند.

 

مطالب پیشنهادی برای مطالعه :

نکات مهم درباره چاپ ست اداری
چرا چاپ سربرگ اختصاصی را انجام بدهیم؟
مزایای چاپ پاکت اداری

چرا چاپ سربرگ اداری مهم است ؟ - چاپ آراکس

چاپ سربرگ اداری خود را از ما بخواهید !

سربرگ ها شاید از پرکاربردترین ابزارها در هر تجارتی باشند. هر معامله ای که به اسناد مکتوب نیاز دارد، یادداشت های اداری و لیست محصولات و برگه های فاکتور باید روی سربرگ چاپ شوند. فرصت هایی چون افزایش آگاهی در مورد برند از طریق سربرگ انجام میگیرد. حالا میدایند که چرا چاپ سربرگ اداری مهم است و به آن نیاز داریم.

شما میتوانید برای تجارت و کسب و کار خود یک سربرگ ویژه و اختصاصی طراحی کنید و به این وسیله برند و حرفه خود را به دیگران معرفی نمایید. لازن است تا سایز و اندازه مورد نیاز خود برای سربرگ را بدانید و انرا در تعداد مشخص سفارش دهید. همکاران ما در چاپخانه آراکس آماده پاسخگویی و قبول سفارشات شما هستند. میتوانید برای سوالات و اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر با ما در ارتباط باشید.

چاپ سربرگمقالات

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن چت
در امور چاپی نیاز به کمک دارید؟
سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه امور چاپی از قبیل چاپ پاکت ، چاپ سربرگ ، چاپ ست اداری و ... مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.