مزایای چاپ پاکت اداری

مزایای چاپ پاکت اداری

مزایای چاپ پاکت اداری


مزایای چاپ پاکت اداری چیست؟

در این مقاله درباره ی مزایای چاپ پاکت اداری به شما اطلاعاتی را خواهیم دید. وقتی شما یک کسب و کار داشته باشید برای پیشرفت هم که شده باید به فکر تبلیغات باشید. روش های تبلیغاتی زیادی وجود دارد که می توان نام برد اما خب تمام این روش های تبلیغاتی هزینه ی زیادی دارد.

عموما برای جذب مشتری بیشتر مدیران به فکر چاپ تبلیغات بر روی بیلبورد های تبلیغاتی می افتند. اما وقتی شما از این روش تبلیغاتی استفاده کنید مطمئنا باید هزینه زیادی هم برای تبلیغات و هم به شهرداری پرداخت کنید.

اما وقتی شما چاپ پاکت را انجام بدهید بدون مشکلی می توانید در زمینه ی تبلیغات هم قدم بردارید. شاید برای شما هم این سوال پیش بیاید که آیا به کمک چاپ پاکت می توان تبلیغات را انجام داد؟ بله شما به کمک چاپ پاکت می توانید به طور غیرمستقیم تبلیغات را برای کسب و کار خود انجام بدهید.

این روز تبلیغات خیلی زیاد شده است و صدای مخاطبان از این همه تبلیغات در آمده است. باید گفت وقتی شما تبلیغات را به کمک چاپ پاکت به صورت غیر مستقیم انجام بدهید مخاطب متوجه این موضوع نشده است که شما برای شرکت و سازمان خود تبلیغات را انجام داده اید. چی از این بهتر برای کسب و کار شما می باشد؟

وقتی اطلاعات مربوط به شرکت را بر روی پاکت نامه های خود درج کنید مخاطب به شما دسترسی پیدا می کند و از همه مهمتر مخاطب می تواند با شرکت و کسب و کار شما بیشتر آشنا بشود.

مزایای چاپ پاکت اداری - چاپخانه آراکس

بهتری انتخاب برای سایز چاپ پاکت

یکی از مزایایی که چاپخانه ها به مشتریان خود می دهند این است که می توانند چاپ پاکت را در سایزی که مدنظر خود می باشد سفارش بدهد. متداول ترین سایزهای پاکت ، چاپ پاکت A4 ، چاپ پاکت A5 ، چاپ پاکت A3 می باشد. چاپ پاکت در سایز A4 که مشخص است برای ارسال مکاتبات برون سازمانی مناسب است.

عموما نامه های رسمی که باید به بیرون از سازمان ارسال شود در سایز A4 می باشد. چاپ پاکت A5 نیز مناسب برای ارسال نامه درون سازمانی می باشد. برای مثال کارمندی از شما مرخصی می خواهد شما برای ارسال برگه می توانید از پاکت نامه استفاده کنید این باعث می شود کارمندان هم همانند مشتریان به این نتیجه برسند که شرکتی که در آن مشغول به کار هستند یک شرکت حرفه ای می باشد.

چاپ پاکت A3 نیز آن دسته از کسب و کارهایی مناسب است که از کاغذ A3  برای نوشتن نامه های خود استفاده می کنند. البته باید به این نکته اشاره کرد که درون پاکت نامه حتما نباید برگه بگذارید بلکه استفاده های بیشتری نیز می توان از آن برد. برای مثال کلینیک های برای قرار دادن عکس های بیمار خود می توانند از پاکت نامه A3 استفاده کنند.

با چاپ پاکت می توانید تمام نیازهای یک کسب و کار را برطرف کنید و در مقابل به کسب و کار خود نیز کمک بزرگی کنید و به آن اعتبار ببخشید.

مزایای چاپ پاکت اداری - چاپ پاکت نامه

ارتباط مستقیم چاپ پاکت با چاپ سربرگ

شما وقتی نامه ای را برای یک سازمان ارسال می کنید از پاکت نامه استفاده می کنید. اما به این نکته توجه داشته باشید که چاپ پاکت نامه به تنهایی نمی تواند بر روی مخاطب شما اثر بگذارد.

به این مثال توجه کنید! شما برای نوشتن نامه های خود از سربرگ استفاده می کنید و به این منظور چاپ سربرگ را انجام می دهید فرض را بر این می گیریم که چاپ سربرگ خود را به صورت اختصاصی انجام داده اید و تمام اطلاعات موردنیاز را بر روی آن درج کرده اید. برای ارسال نامه از یک پاکت نامه ساده استفاده کردید.

نامه به دست مخاطب می رسد اما اولین چیزی که مشاهده می کند یک پاکت نامه اداری ساده می باشد و اطلاعات دقیقی بر روی آن درج نشده است اما وقتی سربرگ را باز می کند مشاهده می کند که تمام اطلاعات به صورت دقیق بر روی آن یادداشت شده است. مخاطب با خود چه فکری می کند؟

چرا باید این همه تفاوت وجود داشته باشد؟ چاپ سربرگ اختصاصی را انجام بدهید اما برای ارسال نامه از یک سربرگ ساده استفاده کنید این کمی خنده دار نیست امکان این وجود ندارد که مخاطب به نامعتبر بودن شرکت شما شک پیدا کند؟

پس برای این که بتوانید کمک بزرگی به خود بکنید بهتر است چاپ سربرگ و چاپ پاکت نامه را به صورت اختصاصی انجام بدهید و دیگر از پاکت نامه ساده برای ارسال نامه ی خود استفاده نکنید. به رابطه مستقیمی که بین سربرگ و پاکت نامه وجود دارد شک کنید هر دوی این اقلام می توانند نقش بسزایی در تبلیغات برای شما داشته باشند.

مزایای چاپ پاکت اداری - چاپ پاکت نامه اداری

سفارش چاپ پاکت اختصاصی 

با مزایای چاپ پاکت اداری آشنا شدید. اگر با خواندن این مقاله قصد چاپ پاکت اداری را پیدا کرده اید می توانید همین حالا با چاپخانه آراکس تماس بگیرید. چاپخانه آراکس را نیم قرن تجربه برای شما چاپ پاکت اداری را با کیفیت بالا انجام می دهد.

شما هم می توانید چاپ پاکت نامه خود را به صورت اختصاصی انجام بدهید و به کمک آن دستی در زمینه ی تبلیغات هم ببرید. برای سفارش چاپ پاکت با چاپخانه آراکس در ارتباط باشید ما بهترین پاکت نامه ها را برای شما طراحی و چاپ می کنیم. به دسترسی راحت تر برای سفارش چاپ پاکت بر روی لینک زیر کلیک کنید و با ما در ارتباط باشید.

چاپ پاکتمقالات

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن چت
در امور چاپی نیاز به کمک دارید؟
سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه امور چاپی از قبیل چاپ پاکت ، چاپ سربرگ ، چاپ ست اداری و ... مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.