ارزان ترین قیمت چاپ کاتالوگ در تهران

چاپ کاتالوگ در تهران

قیمت چاپ کاتالوگ در تهران یکی از رایج ترین سوالاتی می باشد ممکن است برای اغلب صاحبان کسب و کارها بوجود آید. با توجه به محدودیت های بودجه ای و سیاست های مختلف برندها برای مدیریت هزینه ها، قیمت چاپ کاتالوگ برای تبلیغات محصول مهم میشود. برای پاسخ دادن به این سوال که چاپ کاتالوگ در تهران تا چه اندازه هزینه بر است و بر اساس چه فاکتورهایی می توان این هزینه ها را کنترل کرد، در ادامه با ما همراه باشید.

چاپ کاتالوگ در تهران

قبل از پاسخ دادن به این سوال که چاپ ارزان کاتالوگ و بروشور چه تفاوت هایی با سایر انواع کاتالوگ ها دارد، بهتر است به این سوال پاسخ دهیم که بهترین چاپخانه برای چاپ کاتالوگ در تهران چه ویژگی هایی دارد. بر اساس یک تجربه و مقایسه کلی در میان چاپخانه ها و میزان رضایت مشتریان از نوع خدمات دهی آنها می توان گفت گزینه هایی را برای چاپ ارزان کاتالوگ در تهران انتخاب کنید که خدمات زیر را ارائه دهند:

چاپ کاتالوگ با کیفیت عالی

یکی از مهم ترین المان ها در تبلیغات، کاتالوگ و بروشور می باشد. چون به نوعی معرف محصولات یک برند هستند. به همین خاطر باید کیفیت در آنها براحتی دیده شود و جلب توجه کند. جنس کاغذ و نوع دستگاه های چاپ تاثیر بسیار زیادی بر کیفیت خروجی کار دارند. در نتیجه زمانی می توان یک چاپخانه را به عنوان بهترین گزینه برای چاپ کاتالوگ در تهران انتخاب کرد که در انتخاب جنس کاغذ و نوع چاپ دقت عمل داشته باشد.

از آنجا که نوع دستگاه های چاپ در دنیای امروز به دو گروه کلی افست و دیجیتال تقسیم میشوند، در نتیجه هر یک می توانند در شرایط خاصی مطلوب باشند. چاپ کاتالوگ افست یکی از مرغوب ترین و باکیفیت ترین انواع چاپ می باشد که از گذشته تا امروز در جایگاه ویژه ای قرار گرفته است. چاپخانه ها باید بتوانند هر دو نوع سیستم چاپ را ارائه دهند تا مشتری به کیفیت مورد نظر خود در چاپ المان های تبلیغاتی دست پیدا کند.

قیمت چاپ کاتالوگ در تهرانچاپ کاتالوگ فوری در تهران

برای بسیاری از کسب و کارها ممکن است شرایطی بوجود آید که نیاز فوری به کاتالوگ پیدا کنند. به عنوان مثال شرایطی را تصور کنید که یک برند و کسب و کار تصمیم به شرکت در نمایشگاه های تجاری بگیرد و زمان زیادی برای آماده شدن برای حضور موفق نداشته باشد. در این شرایط چاپ کاتالوگ فوری می تواند یکی از بهترین راهکارها برای فراهم شدن سریع مقدمات حضور در نمایشگاه باشد.

چاپخانه های مجهز و نام آشنا از نظر تجهیزات چاپ در سطح بسیار خوبی قرار دارند و تعداد دستگاه های چاپ در آنها بیشتر از سایرین می باشد. به همین خاطر می توانند چاپ کاتالوگ فوری در تهران را با کیفیت عالی ارائه دهند. با توجه به تیراژ چاپ مورد نظر کارفرما، یکی از انواع چاپ دیجیتال و افست انتخاب می گردد. دقت داشته باشید که چاپ کاتالوگ دیجیتال برای تیراژهای کمتر از 1000 عدد بسیار مناسب می باشد و زمان چاپ نیز کاهش پیدا خواهد کرد.

چاپ ارزان کاتالوگ در تهران

از دیگر ویژگی های بهترین گزینه برای چاپ کاتالوگ در تهران می توان به ارائه قیمت های ارزان و منصفانه اشاره نمود. با توجه به اینکه قیمت چاپ کاتالوگ در تهران و سایر شهرها با توجه به فاکتورهای مختلفی تعیین می گردد، در نتیجه باید بدنبال گزینه هایی برای چاپ بود که عدالت را در ارائه خدمات رعایت کنند. بسیاری از کسب و کارهای نو پا که هزینه زیادی را برای تبلیغات نمی توانند در نظر بگیرند، ترجیح می دهند با چاپ ارزان کاتالوگ با یک تیر دو نشان بزنند. به عبارت دیگر، تبلیغات را با هزینه کم انجام می دهند. به همین خاطر چایپخانه ها باید به این مساله توجه داشته باشند و خدمات و سرویس های مطلوبی را برای این گروه از کسب و کارها را ارائه دهند.

چاپ کاتالوگ ارزان در تهران

قیمت چاپ کاتالوگ در تهران چطور محاسبه میشود؟

همان طور که اشاره کردیم، یکی از ویژگی های چاپخانه برای چاپ کاتالوگ، ارائه قیمت های منصفانه و ارزان بود. حال سوال این است که ارزان یا گران بودن قیمت چاپ کاتالوگ در تهران و سایر شهرها بر چه اساس سنجیده میشود. بسیاری از مواردی که در ادامه به آن اشاره میشود، برای چاپ پاکت، بروشور، پوستر و غیره نیز استفاده میشوند.

چاپ کاتالوگ A5 یا A4؟

اگر کمی با صنعت طراحی و چاپ آشنایی داشته باشید، بدون شک می دانید که برای هر یک از عناصر تبلیغاتی ابعاد استانداردی در نظر گرفته میشود. البته در برخی از مواقع ممکن است در طراحی های خلاقانه این ابعاد و استانداردها نادیده گرفته شود. در حالت کلی و بر اساس استانداردها، چاپ کاتالوگ A5 و چاپ کاتالوگ A4 بیشترین تقاضا را دارد. در نتیجه یکی از فاکتورهایی که قیمت نهایی چاپ را در این زمینه تعیین می کند، ابعاد طرح می باشد. به طوریکه چاپ کاتالوگ A4 قیمت بالاتری نسبت به A5 دارد. به همین خاطر است که چاپ کاتالوگ در تهران از نظر قیمت با هم تفاوت زیادی دارند.

جنس روکش جلد کاتالوگ

کاتالوگ و بروشور یکی از پرکاربردترین عناصر تبلیغاتی می باشند که ممکن است سالها از آن استفاده شود. به همین خاطر باید دوام و استقامت بالایی داشته باشد و کیفیت آن به خوبی حفظ شود. برای دست یافتن به این هدف در صنعت چاپ کاتالوگ حرفه ای، از نوعی سلفون مخصوص برای روکش جلد آن استفاده میشود.

جنس سلفون به کار رفته برای جلد کاتالوگ از دیگر عواملی می باشد که قیمت چاپ کاتالوگ در تهران را تعیین می کند. ممکن است برخی از مشتریان سلفون مات را برای جلد کاتالوگ انتخاب کنند و برخی سلفون های مخملی و بافت دار را ترجیح دهند. هر یک از این انواع سلفون دارای ویژگی ها و قیمت های متفاوتی هستند که بر هزینه نهایی چاپ اثر می گذارند.

چاپ کاتالوگ افست در تهران

کیفیت کاغذ کاتالوگ

مهم ترین فاکتور در تعیین نرخ چاپ کاتالوگ، جنس کاغذ آن می باشد. به عنوان مثال، گران ترین کاتالوگ ها که کیفیت بسیار خوبی دارند، دارای کاغذهای گلاسه با گرماژ بیشن 135 تا 200 هستند. گرماژ واحد سنجش وزن و ضخامت و کیفیت کاغذ می باشد، به طوریکه هر چه وزن کاغذ در ابعاد 100 سانتی متر در 100 سانتی متر بیشتر باشد، به همان اندازه کیفیت آن بیشتر خواهد شد.

البته لازم به ذکر است که تنوع در کاغذ بسیار زیاد می باشد و با توجه به خواسته و سلیقه مشتری و همچنین میزان بودجه آنها می توان گزینه های مختلفی را پیشنهاد داد. چاپخانه های معتبر و شناخته شده از نظر ارائه تنوع کاغذ برای چاپ در سطح بسیار مطلوبی قرار دارند و می توانند رضایت مشتری را جلب کنند.

تعداد صفحات کاتالوگ

قیمت چاپ کاتالوگ محصولات با توجه به تعداد محصولات یک برند و همچنین گستردگی خدمات آنها تغییر می کند. این مساله کاملا طبیعی می باشد که هر چه تعداد صفحات کاتالوگ بیشتر باشد، به همان اندازه هزینه بیشتری باید برای کاغذ آن در نظر گرفته شود. در نتیجه قیمت نهایی چاپ افزایش پیدا خواهد کرد.

نوع چاپ کاتالوگ

در ابتدای متن به این مساله اشاره کردیم که صنعت چاپ دارای دو سیستم افست و دیجیتال می باشد. چاپ کاتالوگ در تهران نیز در اغلب چاپخانه ها به هر دو روش انجام میشود. لازم به ذکر است که چاپ دیجیتال با توجه به اینکه در مدت زمان کوتاه انجام میشود، ممکن است هزینه بیشتری داشته باشد. در مقابل، چاپ کاتالوگ افست چون زمان بر است، در نتیجه قیمت ارزان تری دارد.

چاپ کاتالوگ فوری در تهران

صحافی کاتالوگ

آخرین مرحله در چاپ کاتالوگ تبلیغاتی و محصولات، صحافی می باشد که تاثیر مستقیم بر افزایش طول عمر آن دارد. نوع صحافی به کار رفته برای کاتالوگ از دیگر مواردی می باشد که می تواند بر هزینه چاپ آن اثر بگذارد. صحافی های رایج برای کاتالوگ شامل منگنه تخت، لوپ، فنری، چسب گرم و فنری دوبل می باشد. هر یک از این نوع صحافی با توجه به تعداد صفحات و قطر کاتالوگ می تواند انتخاب گردد. بهترین گزینه ها برای چاپ کاتالوگ در تهران به صحافی آن به همان اندازه اهمیت می دهند که به چاپ توجه می کنند.

بهترین چاپ کاتالوگ در تهران

با توجه به اهمیت بسیار زیاد چاپ کاتالوگ و بروشور بر نحوه صحیح و تاثیرگذار معرفی محصولات، نمی توان از چاپ با کیفیت آن چشم پوشی کرد. اگر به دنبال بهترین گزینه برای چاپ کاتالوگ در تهران هستید و می خواهید در کمترین زمان و با بالاترین کیفیت کاتالوگ مورد نظر را دریافت کنید، چاپ آراکس می تواند انتخابی عالی باشد. بیش از هفتاد سال سابقه در چاپ عناصر مختلف تبلیغاتی در تهران و بدست آوردن رضایت مشتری با ارائه خدمات چاپ ارزان کاتالوگ و سایر محصولات چاپی از جمله ویژگی های بارز این مجموعه می باشد. برای استعلام قیمت ها و آشنایی با نحوه سفارش چاپ محصولات می توانید از راه های ارتباطی پایین صفحه استفاده نمایید.

چاپ کاتالوگمقالات

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن چت
در امور چاپی نیاز به کمک دارید؟
سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه امور چاپی از قبیل چاپ پاکت ، چاپ سربرگ ، چاپ ست اداری و ... مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.