ضرورت چاپ سربرگ چیست؟

ضرورت چاپ سربرگ

ضرورت چاپ سربرگ


ضرورت چاپ سربرگ چیست؟

ضرورت چاپ سربرگ در نامه نگاری ها رسمی و اداری بسیار بالاست و فرقی نمی کند در چه زمینه ای فعالیت می کنید سربرگ را در کمد میز خود باید داشته باشید.

اشخاص حقوقی که باید اعتبار قانونی داشته باشند تا مشتری یا شرکت به آنها راحت تر اعتماد کند از سربرگ به عنوان یک ابزار ضروری برای جلب اعتماد و رضایت مشتریان استفاده می کنند.

همانطور که مطلع هستید و در سایر مقالات ما خواندید متوجه ضرورت چاپ سربرگ در ست اداری شده اید و متوجه اید که میتوانید با یک برگه ی زیبا که اطلاعات تماس و لوگوی شما روی آن به چاپ رسیده است به راحتی بازاریابی کنید.

از اقلام دیگر ست اداری که میتواند در کار شما تاثیر گذار باشد میتون به چاپ پاکت ، چاپ کارت ویزیت ، کاتالوگ ، بروشور ، قاب موبایل و … اشاره کرد.

طراحی خاص و چاپ سربرگ ایده آل

چاپ سربرگ و طراحی آن معمولا دارای استایل خاص و یک ایده ای است که توسط شما خلق شده است و رنگها ، فونت ، کلیه ی مواردی که طراحی به کار می روند با دیگر اقلام های ست اداری یکسان است.

به نظرتان چرا طراحی ست اداری و اقلام آن باید یک شکل باشد؟

تصور کنید یک شرکتی سربرگی که به شما تحویل می دهد پر از رنگ های نامناسب و نامرتبط با لوگوی شرکت باشد به نظرتان زننده نیست و همان سربرگ را داخل پاکتی قرار دهد که به طور کل با سربرگ متفاوت است و همچنین این موضوع برای کارت ویزیتش صدق کند.

خیلی زننده است وقتی هر اقلام از ست اداری شما یک ساز می زنند. پس بهتر است قبل از چاپ سربرگ و اقلام دیگر ست اداری به طرح آن دقت کنید تا همه یکسان باشند هرچقدر هماهنگی و نظم در بین آنها دیده شود صد در صد تصور مشتریان از شما مثبت خواهد بود و آنها راحت تر به شما اعتماد می کنند.

کیفیت چاپ سربرگ را جدی بگیرید هرچقدر کیفیت چاپ بالاتر باشد ، کیفیت کاری شما در نظر مشتری هم افزایش پیدا می کند. در این باره باید چاپخانه مناسبی را انتخاب کنید تا بتوانید نتیجه ی خوبی بگیرید.

پیشنهاد مطالعه : 

دلیل اهمیت طراحی ست اداری

اهمیت چاپ پاکت A4

ضرورت چاپ سربرگ - چاپخانه آراکس

استاندارد محتوا و چاپ سربرگ را رعایت کنید!

در محتوا و چاپ سربرگ یکسری استانداردها وجود دارد که حتما باید رعایت شود تا راه ارتباطی محکمی بین شرکت ها و مشتریان دیگر با موسسه یا شرکت شما برقرار شود.

این تفکر اشتباه در بین بیشتری مشتریان ما رایج است که از سربرگ به عنوان برگه ای برای تبلیغات استفاده می کنند یعنی چی ؟

یعنی اینکه هر محصول و فعالیت هایی که در صنف کاریشان انجام داده اند را در گوشه به گوشه ی سربرگ قرار می دهند ، این کار خیلی اشتباه است دلیلش هم این است که :

اولاً چاپ سربرگ به منظور ارتباط برقرار با مشتریان و ثبت قراردادها و فاکتورهاست ، به هیچ وجهی جنبه ی تبلیغاتی ندارد.

دوماً اینکه مخاطب شما وقتی سربرگتان را مشاهده می کند هیچ تصوری از اینکه این سربرگ است و برای برقراری ارتباط ارسال شده است نخواهند داشت.

هیچ کس به عنوان یک شرکت معتبر و مناسب که میتواند کار آن ها را انجام دهد ، روی شما حساب نمی کند به همین منوال مشتریان شما روز به روز کمتر می شود.

چاپ ست اداری را برای تبلیغات استفاده نکنید!

به هیچ وجه از اوراق ست اداری برای تبلیغات استفاده نکنید ، چاپ سربرگ را برای برقراری ارتباط اصولی و مناسب انجام دهید. اگر ندانید که اقلام ست اداری اصلاً برای چه کاری استفاده می شوند و چه کاربردی دارند نمیتوانید چاپ سربرگ را هم اصولی و با استاندارد انجام دهید.

ابزارها و اوراق بسیار زیادی وجود دارند که شما می توانید به عنوان تبلیغات و معرفی محصولات ، خدماتتان استفاده کنید. به عنوان مثال کاتالوگ و بروشور ها در اندازه های مناسب می تواند به عنوان یک روش مناسب برای تبلیغات استفاده شود و اینگونه شما میتوانید نتیجه ی خوبی از معرفی محصول و خدماتتان بگیرید.

در نتیجه برای چاپ سربرگ و محتوایی که داخل آن قرار می دهید دقت لازمه را به خرج دهید تا نتیجه ای بالعکسی دریافت نکنید.

مطالب پیشنهادی : 

اهمیت سربرگ در چاپ ست اداری

کاربردهای مختلف چاپ ست اداری

از نمونه طرح های چاپ سربرگ ما حتما دیدن کنید تا ایده ای برای طراحی به ذهنتان برسد.

روی لینک زیر کلیک کنید تا طرح ها را مشاهده کنید.

چه مواردی را در چاپ سربرگ باید قرار دارد؟

محتوا یا مواردی که در چاپ سربرگ باید قرار دهید شامل موارد زیر می شود :

اول از همه لوگو ی شرکت یا موسسه را فراموش نکنید ، لوگو اولین مورد است که باعث جلب اعتماد مشتری میشود و زیبایی لوگو باعث جلب نظر مخاطبتان گردد.

دومین موردی که حتما حتما باید ذکر کنید نام موسسه یا شرکت به انگلیسی یا فارسی است. این مورد را اصلا فراموش نکنید چراکه از مهمترین موارد است و در سربرگ باید ذکر شود.

سومین مورد این است که حتما شماره مجوز و شماره ثبت شرکت را در قسمت بالا سربرگ ذکر کنید ، با اینکار شما میتوانید اعتماد بیشتری از مخاطب را از مشتریتان دریافت کنید.

مورد بعدی که در چاپ سربرگ باید ذکر کنید ، قرار دادن فضایی خالی برای نوشتن تاریخ ، شماره پیوست نامه است. فضای خالی را به حد مناسب در نظر بگیرید.

آخرین مورد که بسیار مهم است و اصولا در پایین سربرگ ذکر می شود ، راه های ارتباطی مخاطب با شرکت شماست. از جمله راه های ارتباطی که میتوانید در اخیتار مشتریان قرار دهید :

شماره فکش ، شماره های تماس که مشتری راحت بتواند ارتباط برقرار کند نه اینکه همیشه مشغول باشد ، پست الکترونیکی ، آدرس سایت که میتواند برای جذب مخاطبان بیشتری موثر واقع شود چراکه اگر هم مخاطب شما سربرگ را در دست نداشت میتواند برای یافتن شماره ی تماس شما از طریق سایتتان اقدام کند.

ذکر کردن این موارد در حین طراحی و چاپ سربرگ بسیار مهم است ، و خودتان هم این مورد را میدانید که باید فضایی را برای نوشتن نامه یا چاپ آن همیشه در نظر بگیرید. اگر این چند مورد را رعایت کنید و از طراحی مناسبی استفاده کنید صد در صد میتوانید سربرگی مناسب با شرکتتان داشته باشید.

ضرورت چاپ سربرگ - چاپ سربرگ فوری - چاپخانه آراکس

هنوز برای چاپ سربرگ اقدام نکرده اید ؟ همین حالا اینکار را بکنید.

با مطالعه ی متن بالا متوجه شدیم ضرورت چاپ سربرگ بسیار بالاست. اگر هنوز هم چاپ سربرگ را انجام نداده اید هنوز هم دیر نشده می توانید همین حالا برای انجام اینکار اقدام کنید. چراکه چاپخانه آراکس قابلیت چاپ سربرگ فوری دارد و میتوانید در مدت زمان کوتاهی سربرگ را به شما تحویل دهد.

چاپ سربرگ اختصاصی با کیفیت مخیواهید ؟ چاپخانه آراکس ، چاپخانه ی ما با قدمت و تجربه ای که دارد میتواند سربرگ شما را با کیفیت بالا انجام دهد چراکه دارای دستگاه های چاپی هستیم که توانایی اینکه سربرگ را با کیفیت بالا انجام دهد را دارد.

وقتی چاپ سربرگ ، چاپ ست اداری ، چاپ پاکت را در هر تیراژ و اندازه ای را به ما میسپارید لازم نیست نگران کیفیت چاپ و برش آن باشید ما آنقدر کارتان راب کیفیت انجام یمدهیم که خودتان در زمان تحویل گرفتن آن متعجب می شوید که چقدر با کیفیت است.

برای چاپ و سفارش سربرگ همین حالا اقدام کنید و برای ارتباط سریع با چاپخانه ی ما روی لینک زیر کلیک کنید تا بتوانید سریع با مشاوران ما ارتباط برقرار کنید. فرقی نمی کند طرح و مقدار تیراژ سربرگ شما چقدر باشد ما با کیفیت بالا این کار را برای شما انجام می دهیم.

چاپ پاکتچاپ ست اداریچاپ سربرگمقالات

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن چت
در امور چاپی نیاز به کمک دارید؟
سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه امور چاپی از قبیل چاپ پاکت ، چاپ سربرگ ، چاپ ست اداری و ... مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.