طراحی و چاپ سربرگ

طراحی و چاپ سربرگ - چاپ سربرگ ارزان

طراحی و چاپ سربرگ - چاپ سربرگ ارزان


چاپ سربرگ نیاز هر سازمانی است!

چاپ سربرگ نیاز هر سازمان و هر نوع کسب و کاری می باشد به همین دلیل باید به طراحی و چاپ سربرگ اهمیت ویژه ای بدهید. بیشتر شرکت ها به دنبال این هستند که بتوانند منحصر به فرد دیده شوند اما خب برای این کار راهی را بلد نمی باشند. یکی از کم هزینه ترین و راحت ترین کارهایی که می توان برای بهتر دیده شدن انجام داد چاپ سربرگ اختصاصی می باشد. اگر به رقبای خود نگاه کنید عموما از طرح های غیر اصولی و تکراری برای سربرگ خود استفاده کرده اند. بنابراین اگر شما می خواهید بهتر از آن ها دیده شوید باید نکات مهمی در زمینه ی طراحی سربرگ در نظر بگیرید.

ما در مقاله قصد داریم چندین نکته را برای داشتن یک سربرگ جذاب و حرفه ای به شما بگوییم. اگر شما تا به حال به فکر طراحی و چاپ سربرگ نیافتاده اید با خواندن این مقاله خواهید دانست که چاپ سربرگ چه مزیت هایی می تواند برای سازمان و کسب و کار شما داشته باشد. برای تحت تاثیر قرار دادن مشتریان خود می توانید سربرگ اختصاصی را چاپ کنید. مشتریان به دنبال راهی برای اعتماد کردن به شما هستند با چاپ سربرگ شما رسمی تر دیده خواهید شد و مشتریان به شما اعتماد بیشتری خواهند کرد.

طراحی و چاپ سربرگ - چاپ ست اداری

با چاپ سربرگ برندسازی انجام دهید!

اگر هنور نمی دانید برای طراحی سربرگ خود باید اول از همه چه کاری را انجام بدهید این مقاله را مطالعه کنید تا اطلاعات کامل را به دست آوردید. یکی از مزایای چاپ سربرگ برندسازی می باشد. برای این کار باید اطلاعات شرکت شما در جای مناسب خودش قرار داشته باشد تا مخاطب به آن توجه بیشتری داشته باشد برای مثال عموما لوگوی شرکت در قسمت بالای برگه قرار می گیرد و با گذاشتن لوگو در قسمت پایین برگه مشتری به آن توجه نخواهد کرد.

در انتخاب طرح لوگو شرکت دقت کنید رنگ ها تاثیرگذار بالایی خواهند داشت بهتر است از رنگ های سازمانی استفاده کنید تا بتوانید توجه مشتری را جذب کنید. به این نکته هم توجه داشته باشید طراحی سربرگ باید ساده باشد حتی اگر می خواهید برند سازی را با آن انجام بدهید. طراحی سربرگ را باید طوری انجام بدهید که مشتری را از محتوای اصلی دور نکند و وارد حاشیه نکند. طراحی ساده می تواند بین شما و مشتریان ارتباط موثری ایجاد کند پس توجه کنید طراحی ساده سربرگ می تواند به برند سازی شما نیز کمک کند.

طراحی و چاپ سربرگ - چاپ سربرگ اختصاصی

در طراحی و چاپ سربرگ فضای کاغذ را فراموش نکنید

هر کاغذ یک فضای مشخص دارد! شما می توانید چاپ سربرگ A4 یا A5 را انجام بدهید این به خود شما بستگی دارد اما نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که از تمام فضای برگه به خوبی استفاده کنید در بالا به این نکته اشاره کردیم که طراحی سربرگ را ساده انجام بدهید اما بهتر است از فضای کاغذ به خوبی استفاده کنید. خیلی از طراحان سربرگ وقتی می گوییم از تمام فضا استفاده کنند تصور می کنند که باید کل برگه را مطلب بگذارند در این صورت سربرگ بسیار شلوغ خواهد شد و مشتری در زمان خواندن نامه اداری امکان دارد حواسش را به طراحی بدهد تا نامه!

می دانید این تا چه حد می تواند به ضرر شما تمام بشود؟ حتی گاهی طراحان این تصور را دارند که تنها باید بالای برگه را طراحی کنند در صورتی که اینطور نیست شما می توانید از تمام برگه خود استفاده کنید. چاپ سربرگ به تقویت برند شما کمک بزرگی خواهد کرد اما چیزی که مهم است این است که طراحی شما اصول است یا نه!

طراحی و چاپ سربرگ

تایپوگرافی را در زمان طراحی و چاپ سربرگ فراموش نکنید

وقتی شما یک نامه را برای مخاطب خود ارسال می کنید مخاطب در کنار توجه به متن به شکل سربرگ شما نیز توجه می کند، آن را می خواند تا با شرکت شما بیشتر آشنا بشود اگر شما از فونت های مناسب در زمان طراحی استفاده نکنید مخاطب شما با خود فکر می کند این دیگر چه طرز طراحی است! هر چقدر ظاهر سربرگ شما مهم می باشد تایپوگرافی از اهمیت بالاتری برخوردار می باشد. مشتری شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر از شما می باشد پس مهم است چه نوع فونتی را انتخاب کنید. از فونت های فانتزی و نا خوانا در زمان طراحی استفاده نکنید زیرا باعث می شود مخاطب بیخیال خواندن اطلاعات شرکت شما بشود در این صورت شما هر چقدر هزینه بابت طراحی و چاپ سربرگ داده اید در یک ثانیه از بین خواهد رفت. پس در زمان طراحی به مخاطبان خود نیز توجه داشته باشید.

سفارش چاپ سربرگ باکیفیت

با نکات مهم در زمان طراحی و چاپ سربرگ آشنا شدید. اگر می خواهید که در زمینه کسب و کار خود فردی موفق شوید شما نیاز به این دارید تا رسمی تر دیده شوید برای این کار چاپ سربرگ گزینه ی مناسبی برای شما خواهد بود تا مشتریان بتوانند اعتماد بیشتری به سازمان شما بکنند. چاپخانه آراکس طراحی و چاپ سربرگ اختصاصی را برای شما انجام می دهد تا شما بهتر دیده شوید! چاپخانه ما خدمات چاپی مانند چاپ ست اداری، چاپ پاکت و… را نیز برای شما انجام خواهد داد. برای کسب اطلاعات بیشتر و همچنین سفارش چاپ سربرگ بر روی لینک زیر کلیک کنید و با ما در ارتباط باشید.

چاپ سربرگمقالات

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن چت
در امور چاپی نیاز به کمک دارید؟
سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه امور چاپی از قبیل چاپ پاکت ، چاپ سربرگ ، چاپ ست اداری و ... مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.