علت استفاده از چاپ سربرگ

علت استفاده از چاپ سربرگ

علت استفاده از چاپ سربرگ


چاپ سربرگ چیست؟

با علت استفاده از چاپ سربرگ آشنا شوید. چاپ سربرگ از ملزومات هر کسب و کاری می باشد یعنی چه؟ شما به عنوان یک شرکت یا سازمان رسمی با مشتریان و دیگر سازمان ها ارتباط برقرار می کنید، برای ارتباط برقرار کردن به مکاتبات در قالب رسمی روی می آوردید اما برای این که بتوانید مکاتبات خود را در قالب رسمی انجام دهید چه کار می کنید؟ شما برای انجام انجام مکاتبات خود از برگه استفاده می کنید برای این که بتوانید به مخاطب خود بفهمانید که شما یک سازمان رسمی هستید می توانید از سربرگ استفاده کنید.

با چاپ سربرگ این کمک را به خود می کنید که رسمی تر دیده شوید. در گذشته افراد برای این که بتوانند با دیگر شرکت ها ارتباط برقرار کنند از برگه ساده برای انجام مکاتبات خود استفاده می کردند ولی استفاده از برگه ساده معایب زیادی داشت یکی از معایب این بود که مخاطب نمی توانست تشخیص دهد نامه ارسال شده از طرف چه شرکتی می باشد یا برای این که به شما دسترسی داشته باشد باید چه کار می کرد و مهمترین عیب این بود که مکاتبات شما در قالب رسمی انجام نمی شد و امکان داشت هرلحظه فردی از نامه شما سو استفاده کند. اما با چاپ سربرگ این مشکل حل شد و بیشتر شرکت ها امروزه از سربرگ برای نوشتن نامه ی خود استفاده می کنند.

علت استفاده از چاپ سربرگ - چاپ سربرگ اختصاصی

علت استفاده از چاپ سربرگ برای کسب و کار

در دنیای کسب و کار برای این که پیشرفت زیادی داشته باشید می توانید از چاپ سربرگ استفاده کنید. به نظر شما مشتری در زمان انتخاب یک شرکت به چه نکاتی توجه می کند؟ قطعا شما هر کسب و کاری که داشته باشید برای خود رقیب دارید نمی توان وارد دنیای رقابت شد وقتی شما هیچ نظم و ترتیبی به سازمان خود نداده اید. با استفاده از چاپ ست اداری می توانید به عنوان یک مجموعه ی کامل در دنیای رقابت اعلام امادگی کنید. سربرگ یکی از اقلام ست اداری می باشد که می توان گفت یکی از اقلام مهم ست اداری همان سربرگ می باشد.

با چاپ سربرگ می توانید در دنیای رقابت برنده شوید. به این نکته توجه داشته باشید که اگر می خواهید تمام اقلام ست اداری را چاپ کیند باید این اقلام با یک دیگر هماهنگی لازم را  داشته باشند وقتی اقلام ست اداری هماهنگی داشته باشند سازمان شما در چشم مشتری نیز هماهنگ تر دیده خواهد شد. برای جذب مشتری به اولین چیزی که باید توجه داشته باشید جلب اعتماد مشتری می باشد وقتی با چاپ ست اداری بتوانید رسمی تر به چشم بیایید مشتری هم اعتماد بیشتری به شما خواهد کرد. با در اختیار داشتن ست اداری می توانید مکاتبات خود را در قالب رسمی انجام دهید که در این صورت سازمان شما اعتبار بیشتری را کسب خواهد کرد البته این در صورتی می باشد که شما بتوانید طراحی ست اداری را به درستی انجام بدهید.

علت استفاده از چاپ سربرگ - چاپ سربرگ ارزان

ویژگی های چاپ سربرگ

برای چاپ سربرگ می توانید اندازه های مختلفی را در نظر بگیرید. سربرگ در اندازه های A4 و A5 انجام می شود. همیشه شما یک نامه ی بلند و بالا ندارید که از اندازه ی A4 استفاده کنید حتی اگر بخواهید برای نامه های کوتاه خود نیز از A4 استفاده کنید نامه ی شما شکل بدی پیدا خواهد کرد به همین دلیل شما باید آمادگی لازم را داشته باشید تا بتوانید برای مکاتبات خود از سربرگ کوچک و بزرگ استفاده کنید. به طور کلی چاپ سربرگ باید در برگیرنده عناصر مختلفی مانند نشان، زمینه فعالیت، محل درج تاریخ و… باشد. قبل از آن که در نظر داشته باشید طراحی انجام بدهید به توافق برسید که می خواهید چاپ سربرگ خود شما به صورت عمودی انجام بشود یا به صورت افقی!

علت استفاده از چاپ سربرگ - چاپ ست اداری

نکات مهم در طراحی و چاپ سربرگ

از رنگ های سازمانی برای طراحی سربرگ خود استفاده نمایید و استفاده از رنگ های ملایم مانند سبز سدری، صورتی روشن و.. را فراموش کنید. شما می توانید برای سربرگ خود از کادر در حاشیه ها استفاده نمایید اما به دلیل محدویت هایی که وجود دارد مانند عدم رعایت تقارن امکان دارد از ریبایی سربرگ شما کاسته شود. استفاده از فونت مناسب نیز اهمیت زیادی دارد شما باید در انتخاب فونت دقت و زمان زیادی را بگذارید چون اگر از فونت ناخوانا برای سربرگ خود استفاده کنید عملا چاپ سربرگ شما بی فایده خواهد بود. معمولا از سربرگ A4 برای مکاتبات برون سازمانی استفاده می شود و از سربرگ A5  برای انجام مکاتبات درون سازمانی انجام می شود.

سفارش چاپ سربرگ اختصاصی

با علت استفاده از چاپ سربرگ آشنا شدید. شما به عنوان کسی که دارای یک کسب و کار حرفه ای می باشد چه نکاتی را در نظر دارید تا بتوانید مشتری بیشتری را جذب کنید؟ یکی از راه هایی که ما به شما پیشنهاد می دهیم استفاده از چاپ سربرگ می باشد، چاپ سربرگ را به صورت اختصاصی انجام بدهید تا مشتری بیشتری را برای شما زمان خود جذب کنید. برای سفارش چاپ سربرگ اختصاصی می توانید با چاپخانه آراکس در تماس باشید. چاپخانه ما در تلاش است تا بتواند چاپ سربرگ را با کیفیت بالا در رنگ های مناسب برای شما انجام بدهد. برای سفارش چاپ سربرگ می توانید از طریق لینک زیر با ما در ارتباط باشید.

چاپ ست اداریچاپ سربرگمقالات

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن چت
در امور چاپی نیاز به کمک دارید؟
سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه امور چاپی از قبیل چاپ پاکت ، چاپ سربرگ ، چاپ ست اداری و ... مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.