چگونه در چاپ ست اداری خلاق باشید

چگونه در چاپ ست اداری خلاق باشید

چگونه در چاپ ست اداری خلاق باشید


چگونه در چاپ ست اداری خلاق باشید

به کار گرفتن خلاقیت برای طراحی و چاپ میتوانید در هر زمینه ای ذوق و مهارت را نشان دهد. اما برای ست اداری چیزی بیش از این میتواند باشد. اینکه چگونه در چاپ ست اداری خلاق باشید  و از نتیجه آن استفاده کنید را میخواهیم در این مقاله بررسی کنیم تا بدانید که چقدر تنوع و خلاقیت میتواند به شما در زمینه پیشرفت کسب و کارتان کمک کند.

اول از همه میدانیم که ست اداری به طور معمول برای معرفی یک شرکت یا سازمان مورد استفاده قرار میگیرد. پس اولین دلیل اقدام به چاپ این اقلام معرفی شرکت است. ما معمولا برای نامه نگاری یا معرفی برند از سربرگ، کارت ویزیت و امثال اینها استفاده میکنیم. اما یک کاغذ ساده میتواند به راحتی دور انداخته شود و تقریبا ارزشی ندارد. این یک کارت ویزیت زیباست که نزد مخاطب ماندگار است. همچنین یک سربرگ حرفه ای میتواند نشانه رسمی بودن و اداری بودن نامه شما باشد.

چاپ این اقلام اصول خاصی دارد که باید در تمام آنها به طور یکسان رعایت کرد. اما به کار گیری خلاقیت میتواند ست اداری شما را منحصر به فرد و یکتا بسازد. هرگز برای کاهش هزینه و صرفه جویی از طراحی کم نگذارید. بهتر است پیش از سفارش با ما مشورت کنید و راه های بهتری برای داشتن یک ست اداری ارازن انتخاب نمایید . توجه داشته باشید که نامه ها، نماینده شما نزد مشتری هستند و در زمان غیبت شما باید به خوبی نظم و نظام شما را نشان دهند.

چگونه در چاپ ست اداری خلاق باشید

چاپ ست اداری ارزان 

ست اداری شامل اقلام مختلفی است که برخی از آنها مانند سربرگ و پاکت از بقیه پر کاربرد تر هستند. اما در نهایت سازمان ها به همه این اقلام نیاز دارند و لازم است تا چاپ آنرا سفارش دهند. سربرگ و پاکت ها انواع مختلفی دارند که بسته به نیاز و نوع نامه نگاری مورد استفاده قرار میگیرند. به طور مثال نامه های رسمی و بین سازمانی ، فاکتورها و قرار دادها، همه روی سربرگ A4 چاپ میشوند. اما نامه های درون سازمانی یا یادداشت بهتر است روی کاغذ A5 باشد.

پس چاپ سربرگ A4 و A5 از مهمترین نیازهای سازمان است . اما ارسال نامه به پاکت هم نیاز دارد و همیشه درون پاکت قرار میگیرد. پاکت باید هم راستا با سربرگ طراحی شود و این یکسانی نشان دهنده نظم در سازمان است. معمولا روی تمام سربرگ ها و پاکت ها لوگو و نام سازمان، آدرس و نشانی ، ایمیل و شماره های تماس یا سایر راهای ارتباطی درج میشود.

از این جهت سربرگ تنها حاوی نامه و متن نیست و میتواند دسترسی مشتری را به شما آسان ترکند. اگر به عنوان یک سازمان کوچک یا بزرگ نیاز دارید تا هزینه های خود را برای چاپ ست اداری کاهش دهید، بهتر است از چاپ افست استفاده کنید. برای پایین اوردن قیمت میتوانید تمام اقلام را در یک پک سفارش دهید و داشته باشید. اما هرگز فراموش نکنید چگونه در چاپ ست اداری خلاق باشید و طراحی را در این زمانه جدی بگیرید.

چاپ ست اداری

چاپ ست اداری منحصر به فرد 

ست اداری هم مانند هر نوعی دیگر از خدمات چاپی نیازمند این است که توسط یک گروه متخصص و مجرب انجام گیرد. از طراحان تا کسانی که کار چاپ را انجام میدهند باید در زمینه کاری خود حرفه ای باشند و نیاز مشتری و اصول کار را بدانند. طراحان باید با توجه به رنگ سازمانی، زمینه کسب و کار و به طور خاص نیاز شما اقدام به طراحی کنند.

پس پیش از طراحی باید سازمان شما بررسی شود همه این موارد مورد ارزیابی قرار بگیرد. همانطور که گفته شد اقلام ست اداری نماینده شما نزد مشتری هستند و باید مانند یک نماینده واقعی از فرم مناسب با شرکت و سازمان شما برخوردار باشند.

اگر میخواهید یک ست اداری منحصر به فرد داشته باشید باید این نکات را در نظر بگیرید و سپس اقدام به چاپ کنید. علاوه بر طراحی میتوانید برای خاص بودن چاپ کار از خدماتی مانند طلاکوب، نقره کوب، برش خاص پاکت یا برجسته سازی لوگو استفاده نمایید.

اعمال الگو و رنگ مناسب با محیط میتواند در حفظ و انسجام کار شما تاثیر زیادی داشته باشد. اگر بدانید چگونه در چاپ ست اداری خلاق باشید ، بدانید که بهترین راه را برای جذب مشتری و بازاریابی پیدا کرده اید. زیرا در نگاه مشتری مهم است که شما چقدر یک طرح و چاپ حرفه ای  و زیبا  برای هرکدام از این اقلام در نظر داشته اید.

چگونه در چاپ ست اداری خلاق باشید - چاپ سربرگ

چاپ ست اداری را به ما بسپارید !

اگر به دنبال یک راه موثر برای برندسازی هستید ، اگر میخواهید نظم و هویت را در سازمانتان به رخ بکشید و اعتبار نامه ها و درخواست ها را نشان دهید، بهترین راه چاپ ست اداری خلاقانه است. ست اداری نشانه هویت شماست و اطلات و خاص بودن شما را نشان میدهند. در حقیقت شما ویژگی های خود را در ست اداری نشان میدهید.

یک گروه تجاری موفق با رعایت اصول و به کار گیری خلاقیت میتواند ارزش کار خود را نشان دهد و این موارد باید در زمان چاپ هم مورد توجه باشد. چشم و گوش مخاطبین و مشتری به سربرگ و پاکت شماست تا بتواند از این راه به نظم درون سازمان شما پی ببرد.

لازم است تا در این راستا کار را به چاپخانه حرفه ای بسپارید. همکاران ما در چاپخانه آراکس آماده پذیرش سفارشات شما و تهیه اقلام می باشند. کافی است از طریق لینک های موجود با ما تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت کنید. سابقه ما در کارهای چاپی، ضامن کیفیت کار ما خواهد بود.

چاپ ست اداریچاپ سربرگمقالات

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن چت
در امور چاپی نیاز به کمک دارید؟
سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه امور چاپی از قبیل چاپ پاکت ، چاپ سربرگ ، چاپ ست اداری و ... مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.