11 سربرگ عجیب و شگفت انگیز قسمت 1

چاپ سربرگ عجیب و شگفت انگیز

چاپ سربرگ عجیب و شگفت انگیز


11 سربرگ عجیب و شگفت انگیز

در این مقاله قصد داریم درباره چاپ سربرگ عجیب و شگفت انگیز به شما اطلاعاتی را بدهیم. در این مقاله و مقالات بعدی 11 سربرگ عجیب و شگفت انگیز را مشاهده خواهید کرد. اگر چه در دنیای امروز چاپ سربرگ به صورت اختصاصی انجام می شود و همیشه گفته شده که طراحی و چاپ سربرگ را طوری انجام دهید که ذهن مخاطب را درگیر نکند اما دسته ای از افراد هم هستند علاقه به سربرگ های عجیب و شگفت انگیز دارند. وقتی شما از طریق ایمیل، پیام های متنی، شبکه های مجازی با افراد مختلف ارتباط برقرار می کنید در واقع این ارتباط در یک بستر به صورت یکنواخت انجام می شود هر سری ایمیلتان را باز می کنید و پیام خود می نویسید و ارسال می کنید!

روزهای استفاده از کاغذهای ساده گذشته است و امروزه افراد برای ارتباط برقرار کردن و نوشتن نامه از سربرگ استفاده می کنند. نامه ها با چاپ سربرگ هویت پیدا کردند و با طراحی مبتکرانه سربرگ افراد توانستند ارتباطات بیشتری با مشتریان مختلف بر قرار کنند. نامه های شخصی جز پیش بردن نیازهای شما هدف واقعی ندارند اما به نظر شما در نامه های اداری نیز اینطور می باشد؟

باید گفت نامه های اداری همانطور که از نامشان هم پیدا می باشد دارای اهداف خاصی هستند برای این که بتوانید نامه های خود در یک قالب رسمی بنوسید و ارسال کنید می توانید از چاپ سربرگ استفاده کنید. راه های زیادی وجود دارد برای این که طراحی و چاپ سربرگ شما جذاب و متنوع باشد برای مثال می توانید از حروف بزرگ و رنگ ها و شخصیت های مختلف در سربرگ خود استفاده کنید. در ادامه به تعدادی از سربرگ های افراد معروف، سازمان ها و شخصیت ها مختلف اشاره خواهیم کرد.

1- چاپ سربرگ هتل Overlook

چاپ سربرگ هتل Overlook در حین تولید فیلم The shining برای هتل طراحی شد. از این سربرگ به عنوان پایه ای برای فیلم استفاده شد. اگر به سربرگ نگاه کنید هتل در کوه می باشد در واقعیت هم اینطور می باشد هتل Overlook در کوه ساخته شده است. آن ها از این موضوع ایده گرفته اند و طراحی سربرگ خود را اینگونه انجام داده اند.

چاپ سربرگ عجیب و شگفت انگیز - چاپ سربرگ

2- چاپ سربرگ ریچارد سیمونز

ریچارد سیمونز یک هنرپیشه اهل آمریکا می باشد که به دلیل شخصیت عجیب و پر انرژی که دارند چاپ سربرگ خود را به این صورت طراحی کرده است. طرح مورد نظر یک طرح اختصاصی مخصوص به ریچارد سیمونز می باشد.

چاپ سربرگ عجیب و شگفت انگیز - چاپ سربرگ ارزان

3- چاپ سربرگ فرانک لوید رایت

فرانک لوید رایت یکی از معمارات و طراحان معروف جهان می باشد. که یکی از زینتی ترین طرح های خود را تبدیل به سربرگ برای خود کرده است.

چاپ سربرگ عجیب و شگفت انگیز - چاپ سربرگ اختصاصی

چاپ سربرگ خود را به چاپخانه آراکس بسپارید

این مقاله قسمت اول چاپ سربرگ های شگفت انگیر بود که به تعدادی از آن ها پرداختیم حتما قسمت های بعدی این مقاله را نیز مطالعه کنید تا شما بتوانید ایده های جالبی این سربرگ ها بگیرید. طراحی سربرگ بسیار مهم است این روزها رقابت بین کسب و کارها فراوان شده است به همین دلیل استفاده از سربرگ ها با قالب آماده مناسب نیست بهتر است طراحی سربرگ را به صورت خلاقانه انجام بدهید. چاپخانه آراکس چاپ سربرگ را با کیفیت بالا انجام می دهد تا شما بتوانید از سربرگ های خود استفاده ی متنوع ببرید. برای سفارش چاپ سربرگ با کیفیت با ما در ارتباط باشید.

چاپ سربرگمقالات

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن چت
در امور چاپی نیاز به کمک دارید؟
سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه امور چاپی از قبیل چاپ پاکت ، چاپ سربرگ ، چاپ ست اداری و ... مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.