11 سربرگ عجیب و شگفت انگیز قسمت 2

چاپ سربرگ شگفت انگیز قسمت 2

چاپ سربرگ شگفت انگیز قسمت 2


11 سربرگ عجیب و شگفت انگیز قسمت 2

این مقاله به چاپ سربرگ شگفت انگیز قسمت 2 اختصاص خواهد یافت در قسمت قبلی با سه سربرگ عجیب و شگفت انگیز آشنا شدید در این قسمت نیز با چند سربرگ دیگر شما را آشنا خواهیم کرد. سربرگ تنها برای مکاتبات مورد استفاده قرار نمی گیرد بلکه دلایل زیادی دارد که باعث می شود از سربرگ استفاده کنیم. برای مثال چاپ سربرگ اختصاصی این امکان را به مشتریان می دهند تا با شما بیشتر آشنا بشوند. همچنین با چاپ سربرگ اختصاصی یک شرکت خاص دیده خواهید شد چیزی که با سربرگ های قالب آماده امکان پذیر نیست.

شما اگر می خواهید در دنیای رقابت به بهترین شکل دیده بشوید باید خاص باشید. رقبای شما هم روش های زیادی در پیش می گیرند تا بتوانند از شما بهتر دیده شوند اما چیزی که مهم است این است که شما تنها با چاپ سربرگ اختصاصی و با کمترین هزینه می توانید بهتر دیده شوید چیزی که رقبای شما با هزینه های زیادی هم نمی توانند به آن دست پیدا کنند. بیشتر شرکت ها و سازمان ها دیگر از کاغذ ساده برای مکاتبات خود استفاده نمی کنند زیرا امنیت نامه و مکاتبات شما تنها با یک کاغذ ساده به خطر می افتاد و کلاهبرداران به راحتی می توانستند از طریق جعل به داخل نامه دست ببرند و آن را بر اساس منافع خود تغییر دهند چیزی که با چاپ سربرگ امکان پذیر نیست.

سربرگ اختصاصی مخصوص سازمان یا شرکت شما می باشد و افراد متفرقه نمی توانند به آن دسترسی داشته باشند. خیلی اوقات برای افراد پیش آمده که کلاهبردارن نامه ای را از طرف شما به مشتریان ارسال کنند خب از تکه ای کاغذ سفید چه انتظاری می توانید داشته باشید؟ همان انتظار را از سربرگ خود داشته باشید تا مکاتبات خود را در قالب رسمی انجام بدهید.

چاپ سربرگ اختصاصی راهی برای درآمد بیشتر

یکی از راه هایی که می توانید به فروش بیشتری دست پیدا کنید از طریق چاپ سربرگ می باشد. به کمک چاپ سربرگ اختصاصی می توانید با مشتریان تعامل بیشتری داشته باشید در نتیجه مشتری می تواند  به شما اعتماد بیشتری کند از خدمات شرکت شما استفاده کند به همین راحتی به کمک چاپ سربرگ اختصاصی فروش خود را دو چندان کنید.

4- چاپ سربرگ باشگاه هوادار Muppet Show

چاپ سربرگ اختصاصی مخصوص باشگاه هوادار Muppet Show می باشد. اگر به سربرگ توجه داشته باشید در این سربرگ به این موضوع اشاره شده که کریمیت قرار است از طریق تلفن با شما صحبت کند، از این خلاقیت نیز در طراحی و چاپ سربرگ خود می توانید بهره ببرید.

چاپ سربرگ شگفت انگیز قسمت 2 - چاپ سربرگ - چاپ ست اداری

5- چاپ سربرگ چارلز مانسون

چارلز مانسون یک تبهکار اهل آمریکا می باشد. این چاپ سربرگ برای سریالی با همین در سال 2006 طراحی شده است. اگر به طرح دقت کنید تا حدودی یک طرح ناخوانا می باشد. در پایین سربرگ کلمه ATWA درج شده است که مخفف هوا، درختان، آب و حیوانات می باشد که در کل می توان گفت همه ی این ها به معنای همه چیز زنده است می باشد.

چاپ سربرگ شگفت انگیز قسمت 2 - چاپخانه آراکس

6- چاپ سربرگ فابریکن فورتچرت

این سربرگ مربوط به یک شرکت مبلمان در سال 1032 می باشد، آن ها دارای یک شرکت فوق العاده بزرگ مبلمان بودند.

چاپ سربرگ شگفت انگیز قسمت 2 - چاپ سربرگ اختصاصی

7- چاپ سربرگ کلیسای Scientology کالیفرنیا

این چاپ سربرگ مربوط به کلیسای Scientology کالیفرنیا می باشد اگر دقت کنید یک فرشته به وضوح ناراحت کننده درون سربرگ جای داده شده است، در این سربرگ تقریبا ایی برای نوشتن پیام نداد.

چاپ سربرگ شگفت انگیز قسمت 2 - چاپ سربرگ

سفارش چاپ سربرگ اختصاصی

چاپ سربرگ شگفت انگیز قسمت 2 را مطالعه کردید در ادامه با قسمت های بعدی این سربرگ های عجیب و شگفت انگیز همراه ما باشید. برای سفارش چاپ سربرگ اختصاصی می توانید با چاپخانه آراکس در تماس باشید. چاپخانه آراکس با بیش از چندین سال تجربه خدمات چاپی مانند چاپ سربرگ، چاپ ست اداری، چاپ پاکت و… را به مشتریان ارائه می دهد. اگر به دنبال کیفیت هستید ما را انتخاب کنید. با استفاده از کاغذ و رنگ های مرغوب چاپ را انجام می دهیم. برای سفارش چاپ سربرگ اختصاصی با ما در تماس باشید.

چاپ ست اداریچاپ سربرگمقالات

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن چت
در امور چاپی نیاز به کمک دارید؟
سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه امور چاپی از قبیل چاپ پاکت ، چاپ سربرگ ، چاپ ست اداری و ... مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.