11 سربرگ عجیب و شگفت انگیز قسمت 3

چاپ سربرگ شگفت انگیر قسمت 3

چاپ سربرگ شگفت انگیر قسمت 3


چاپ سربرگ شگفت انگیر قسمت 3

در این مقاله به چاپ سربرگ شگفت انگیر قسمت 3 می پردازیم. قسمت سوم یا قسمت آخر را با هدف از چاپ سربرگ به پایان می رسانیم. بیشتر افراد تنها هدفی که از چاپ سربرگ دارند این است که بتوانند مکاتبات خود را با آن در قالب رسمی انجام بدهند اما واقعا تنها هدف شما هم از چاپ سربرگ همین است؟ اگر برای شرکت خود برنامه ی بازاریابی در پیش دارید دست نگه دارید و فرصت را از دست ندهید. هزینه های بازاریابی و تبلیغات این روزها سر به فلک گذاشته و باعث شده وقتی افراد به شرکت های تبلیغاتی می روند دست خالی برگردند. اگر برای شما هم این اتفاق پیش افتاده نگران نباشید ما به شما پیشنهاد می کنیم با کمترین هزینه تبلیغات انجام بدهید اما چطور؟

چاپ سربرگ می تواند در زمینه ی بازاریابی و تبلیغات نیز برای شما مفید واقع شود. سربرگ به صورت غیر مستقیم بدون آن که خود شما متوجه شوید بازاریابی را انجام می دهد البته این در صورتی امکان پذیر می باشد که شما بتوانید طراحی و چاپ سربرگ را به صورت اختصاصی انجام بدهید.  به این دلیل طراحی و چاپ سربرگ اختصاصی ضرورت دارد زیرا شما می توانید متفاوت تر از رقبای خود دیده شوید. همه ی افراد به دنبال این هستند که یک کسب و کار خاص داشته باشند هر کسی می تواند تنها به کمک چاپ سربرگ از رقبای خود بهتر دیده شود. یکی از دلایل دیگر این است که شما می توانید با چاپ سربرگ تبدیل به یک برند موفق بشوید.

8- چاپ سربرگ استفان کینگ

در اوایل دهه 80 استفان کینگ از این چاپ سربرگ برای نوشتن نامه های اداری خود استفاده می کرد. استفان کینگ یک نویسنده می باشد که به خاطر کارهای پرفروش در ژانر ترسناک به شهرت رسیده است. این نویسنده طرح مورد نظر را برای سربرگ خود چاپ کرده است.

مطالب پیشنهادی:

11 سربرگ عجیب و شگفت انگیز قسمت 2

11 سربرگ عجیب و شگفت انگیز قسمت 1

چاپ سربرگ شگفت انگیر قسمت 3 - چاپ سربرگ

9- چاپ سربرگ نیکولا تسلا

سربرگ نیکولا تسلا را مشاهده می کنید که تعدادی از اختراعات وی در آن چاپ شده است. از جمله اختراعاتی که در این سربرگ به چاپ رسیده است موتور القایی و توربین بخار و گاز می باشد. این سربرگ به صورت اختصاصی برای نیکولا تسلا به چاپ رسیده است.

چاپ سربرگ شگفت انگیر قسمت 3 - چاپ سربرگ حرفه ای

10- چاپ سربرگ ژن روددنبری

ژن روددنبری در سال 1967 از این چاپ سربرگ برای تبلیغ نمایش تلویزیونی آن زمان استفاده می کرده است. ژن روددنبری خالق سریال پیشتازان فضا می باشد که اگر به سربرگ دقت کنید در آن به سریال اشاره شده است.

در همین رابطه بخوانید:

چگونه در چاپ ست اداری خلاق باشید

چاپ ست اداری برای برندسازی

چاپ سربرگ شگفت انگیر قسمت 3 - چاپ سربرگ اختصاصی

11- چاپ سربرگ هارپو مارکس

هارپو مارکس یک هنرپیشه اهل کشور آمریکا می باشد. این سربرگ به خنده دارترین سربرگ هارپو مارکس انتخاب شده است که از خیلی ها هنوز هم یک سربرگ خنده دار به حساب می آید.

چاپ سربرگ شگفت انگیر قسمت 3 - چاپ سربرگ ارزان

سفارش چاپ سربرگ اختصاصی و با کیفیت از چاپخانه آراکس

برای سفارش چاپ سربرگ اختصاصی و حرفه ای می توانید با چاپخانه آراکس در تماس باشید. چاپخانه ما خدمات چاپی از جمله چاپ سربرگ، چاپ پاکت، چاپ ست اداری را به مشتریان خود ارائه می دهد. ما در تلاش هستیم تا بتوانیم با بهترین کیفیت کاغذها و رنگ ها چاپ سربرگ را انجام بدهیم تا رضایت مشتریان خود را به دست آوریم. برای سفارش چاپ سربرگ اختصاصی بر روی لینک زیر کلیک کنید و با چاپخانه ما در ارتباط باشید.

چاپ ست اداریچاپ سربرگمقالات

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن چت
در امور چاپی نیاز به کمک دارید؟
سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه امور چاپی از قبیل چاپ پاکت ، چاپ سربرگ ، چاپ ست اداری و ... مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.