چاپ ست اداری و اقلام آن

چاپ ست اداری و اقلام آن

چاپ ست اداری و اقلام آن


چاپ ست اداری و اقلام آن

چاپ ست اداری و اقلام آن شامل سربرگ، پاکت و … است که برای نوشتن و ارسال مکاتبات برای سازمان ها انجام میگیرد. این اوراق و اقلام حاوی لوگو نام سازمان شما هستند تا بتوانند هرچه بهتر به نامه های شما اعتبار ببخشند و دسترسی مشتری را به شما آسان نمایند. ست اداری یک مجموعه است و مهمترین ویژگی آن همین یکپارچگی و یکسان بودن در طرح و رنگ است تا بتواند هدف سازمان را در جهت برند سازی و معرفی به انجام برساند.

اگر شما بخواهید تمام اقلام این مجموعه را یکجا به چاپ برسانید و استفاده کنید، هزینه های شما به مراتب کمتر خواهد بود و میتوانید در بلند مدت استفاده بهتری از انها داشته باشید. حتما تا به حال گوشتان خودره است که چاپ سربرگ ارزان یا هرکدام از اقلام را در یک چاپخانه انجام میدهند. این دقیقا به این معنی است که شما میتوانید با سفارش یکجا برای اقلام ست اداری، هزینه کمتری بپردازید.

زیرا همه چیز از سربرگ در سایز های مختلف و اندازهای متفاوت پاکت میتواند روی یک فرم اختصاصی چاپ شود. این کار هزینه چاپ را کاهش میدهد. برای تعداد زیاد به طور معمول چاپ افست انجام میگیرد تا تعداد بیشتر را بتوانید با کیفیت خوب و ارزان دریافت کنید. اما برای تعداد محدود بهتر است از چاپ دیجیتال استفاده نمایید تا کیفیت کار حفظ شود. به طور مثال چاپ سربرگ در اندازه های A4 و A5 انجام میشود که شما میتوانید روی یک فرم اختصاصی همه این ها را داشته باشید. سفارش جداگانه این اقلام معمولا هزینه را افزایش میدهد و ممکن است نیاز شما را نتواند تامین کند.

چاپ ست اداری و اقلام آن - چاپ پاکت

مزیت چاپ ست اداری کامل

ست اداری یک اصلاح است که در حقیقت موارد مختلف نیاز سازمان شما برای معرفی و مکاتبه را از سربرگ تا پاکت و کارت ویزیت و … در بر میگیرد. شما باید ابعاد و اندازه های مختلفی از این اقلام و در تعداد مشخص داشته باشید تا بتواند در بلند مدت نیاز شما را برآورده کند. پس مهم است که در هزینه ها صرفه جویی کنید و بتوانید چاپ ست اداری و اقلام آن را در بهترین قیمت داشته باشید.

به طور مثال سربرگ ها میتوانند علاوه بر نامه های معمول، فاکتورها، قرار دادها و … را در بر بگیرند. پس نیاز است تا برای چاپ هرکدام از این ها تعداد مناسبی از سربرگ را در اختیار داشته باشید. علاوه بر این سایز مختلف سربرگ میتواند نیاز متفاوتی را برآورده کند و بر این اساس لازم است تا اندازه های مختلف را برای چاپ سفارش دهید.

چاپ پاکت هم به همین ترتیب است و میتواند شامل سایزهای مختلف شود  و نیاز شما را برای ارسال انواع نامه و بسته و … برآورده کند. آنچه در چاپ مهم است تامین نیاز شما و کیفیت خوب آن است. پس بعد از یک طراحی حرفه ای و مناسب باید به دنبال یک چاپ با کیفیت باشید تا رضایت مخاطب و نظر او را جلب نمایید.

گاهی در ست اداری از جلد سی دی، خودکار و لیبل مخصوص کالا هم استفاده میشود تا بتوانید در همه جا از ان استفاده کنید. اگر شما قصد شرکت در نمایشگاه های سالانه را داشته باشید یا برای تبلیغ در فروشگاه های همکار بخواهید اقدام کنید، لازم است تا این اقلام را هم در ست اداری برای چاپ سفارش دهید.

چاپ ست اداری

چرا باید ست اداری را یک جا سفارش داد؟

زمانیکه برای اداره و سازمان تان چاپ ست اداری و اقلام آن را به طور یکجا سفارش دهید، مزایای زیادی را متوجه سازمان کرده اید. از جمله اینکه :

– اطلاعات درون سازمان یا با ادارات دیگر به صورت رسمی و در یک قالب یکسان انجام میگیرد.

– نظم و ترتیب در سازمان شما نشان داده میشود.

– امکان تجدید چاپ یا اصلاح برای شما آسان تر خواهد بود.

– هزینه های چاپ برای سازمان شما به میزان قابل توجهی کاهش میابد.

– دسترسی افراد به سازمان شما آسان تر میشود.

– ماهیت و بند شما به خوبی معرفی خواهد شد.

– امنیت و عدم امکان سوء استفاده از برند شما فراهم میشود.

چاپ ست اداری را از ما بخواهید !

در تعیین هزینه چاپ ست اداری و اقلام آن عوامل زیادی دخالت دارند. از جمله تیراژ، ابعاد و جنس کاغذ که متفاوت است و بسته به سلیقه و نوع نیاز مشتری میتواند انتخاب شود. علواه بر این تعداد رنگ ها و رنگ بندی کار هم میتواند تک رنگ، دو رنگ یا چند رنگ باشد که روی هزینه ها تاثیرگذار خواهد بود. شما میتوانید از خدمات جانبی چاپ مانند لوگو برجسته و طلاکوب و … هم استفاده کنید و یک ست اداری خاص و منحصر به فرد داشته باشید.

به طور کلی یک ست اداری مناسب باید بتواند نیاز شما را برای مکاتبات و معرفی و برندسازی فراهم کند و هماهنگ برنگ و لوگوی سازمان شما باشد. خدمات جانبی چاپ میتواند این موضوع را پر رنگ تر کرده و در این مسیر بیشتر به شما کمک کند. به طور مثال میتوانید فرم پاکت را مانند لوگو داشته باشید و یک برش ویژه برای پاکت سفارش دهید. انتخاب یک طرح خاص به همراه رنگ بندی مناسب نشان دهنده خلاقیت و اعتبار مجموعه شما خواهد بود. تجربه نشان داده که مخاطب شما بعد از دیدن پاکت ها و چاپ ویژه و خاص آنها معمولا آنرا دور نمیاندازند و این یعنی همیشه در دیدرس مشتری هستید و رسالت شما برای معرفی برند ادامه خواهد داشت.

برای داشتن بهترین نتیجه از کاربرد ست اداری از طریق لینک زیر با همکاران ما در آراکس پرینت تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت کنید . تجربه ما در این زمینه ضامن کیفیت کار ما خواهد بود. ما همواره تلاش کرده ایم تا رضایت شما را برای داشتن یک نتیجه مطلوب از چاپ تامین کنیم.

چاپ پاکتچاپ ست اداریچاپ سربرگمقالات

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن چت
در امور چاپی نیاز به کمک دارید؟
سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه امور چاپی از قبیل چاپ پاکت ، چاپ سربرگ ، چاپ ست اداری و ... مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.