عوامل تاثیرگذار بر قیمت چاپ سربرگ

عوامل تاثیرگذار بر قیمت چاپ سربرگ

عوامل تاثیرگذار بر قیمت چاپ سربرگ


چاپ سربرگ از گذشته تا به امروز

از عوامل تاثیرگذار بر قیمت چاپ سربرگ با خبر هستید؟ سال ها از چاپ اولین سربرگ ها می گذرد. اولین سربرگ هایی که چاپ شد و به دست مدیران شرکت ها رسید سربرگ های ساده بودند که تنها در اطلاعاتی درباره ی شرکت ها درج شده بود. محصولات چاپی از مهمترین ابزار برای شرکت ها و دیگر کسب و کارها می باشد، این محصولات چاپی از کیفیت بالایی برخوردار می باشند و کاربردهای فراوانی دارند. چاپ از گذشته تا به امروز به صورت های مختلفی انجام می شد. با پیشرفت در صنعت چاپ تولید چاپ سربرگ، چاپ ست اداری، چاپ پاکت و… رونق بسیار خوبی در بازار پیدا کرد. امروزه شما به هر شرکت یا کسب و کاری که مد نظر دارید سر بزنید از سربرگ برای انجام مکاتبات خود استفاده می کنند اما چرا؟

یکی از دلایلی که شرکت ها چاپ سربرگ را انجام می دهند امنیت است. با وجود برگه های ساده در گذشته هر فردی به راحتی می توانست از نامه ها سواستفاده کند و بر اساس نیاز خود متن نامه را دست کاری کند بدون آن که کسی متوجه موضوع بشود اما امروزه با وجود سربرگ های متنوع این امر امکان پذیر می باشد. هیچ فردی به سربرگ های شما دسترسی پیدا نخواهد کرد مگر آن که خودتان نامه ای را برای کسی ارسال کنید این در صورتی است که برگه سفید و ساده در هر جایی یافت می شود و افراد با نوشتن نامه و در آخر با نوشتن نام شما از آن سو استفاده می کردنند.

عوامل تاثیرگذار بر قیمت چاپ سربرگ - چاپ ست اداری

انتخاب بهترین روش چاپ سربرگ

اگر شما هم می خواهید برای کسب و کار خود چاپ سربرگ را انجام بدهید باید نوع چاپ توجه داشته باشید تا بهترین آن را بر اساس بودجه خود انتخاب کنید. دو روش در چاپ سربرگ وجود دارد که یکی از آن ها چاپ دیجیتال و دیگری چاپ افست می باشد که هر دوی این ها دارای فرآیند مخصوص به خود هستند. چاپ افست بیشترین کاربرد را در صنعت چاپ دارد شما می توانید به کمک چاپ افست سربرگ های خود را در تیراژ بالا چاپ کنید. منظور از تیراژ بالا این است که هر تعداد سربرگ که بخواهید را می توانید چاپ کنید و از آن بهره کافی را ببرید.

یکی از نمونه هایی که از چاپ افست می توان نام برد چاپ روزنامه و مجله می باشد. امکانی که چاپ افست به مشتریان خود می دهد این است که شما می توانید هر نوع جنس کاغذ را برای چاپ سربرگ خود انتخاب کنید. هزینه ی چاپ افست نسبت به چاپ دیجیتال بسیار پایین تر می باشد، کیفیت چاپ در نوع افست بسیار بالا می باشد اما باید گفت چاپ دیجیتال ساده ترین روش برای چاپ سربرگ می باشد و به سرعت به شما تحویل داده می شود و در تیراژ پایین مقرون به صرفه می شود. بهتر انتخاب نوع چاپ سربرگ را بر اساس بودجه ای دارید انتخاب کنید اگر کیفیت چاپ برای شما مهم می باشد باید گفت در هر دو نوع کیفیت چاپ بسیار بالا می باشد.

عوامل تاثیرگذار بر قیمت چاپ سربرگ - چاپ سربرگ

عوامل تاثیرگذار بر قیمت چاپ سربرگ

در بالا از تفاوت های چاپ افست و چاپ دیجیتال باخبر شدید و مزیت هر کدام را دانستید همانطور که گقته شد انتخاب نوع چاپ بستگی به هزینه ای که می خواهید دارد. نوع مواد اولیه یکی دیگر از عوامل تاثیرگذار بر قیمت چاپ سربرگ می باشد که می توان به آن اشاره کرد. انتخاب جنس کاغذ نیز یکی دیگر از موارد می باشد. تعداد سربرگ هایی که می خواهید چاپ کنید هم بی تاثیر نمی باشد همانطور که در بالا اشاره شد اگر می خواهید سربرگ خود را در تیراژ بالا چاپ کنید می توانید از چاپ افست استفاده کنید اما اگر تصمیم دارید در تیراژ کم چاپ کنید بهتر است انتخاب شما چاپ دیجیتال باشد زیرا در این صورت برای شما مقرون به صرفه تر خواهد بود.

عوامل تاثیرگذار بر قیمت چاپ سربرگ - چاپخانه آراکس

تاثیر طراحی بر روی قیمت چاپ سربرگ

طراحی نیز یکی از عوامل موثر بر روی هزینه های چاپ می باشد. اگر بتوانید یک طراحی اختصاصی انجام بدهید قطعا هزینه چاپ سربرگ شما نیز بالاتر خواهد رفت. اگر طراحی را خودتان انجام دهید و برای چاپ به چاپخانه بسپارید شما باید هزینه ای جداگانه پرداخت کنید یعنی هم هزینه طراحی را به شرکت طراحی بدهید و هم هزینه ای را باید به چاپخانه بدهید اما اگر بتوانید طراحی و چاپ را به چاپخانه بدهید در این صورت می توانید تا حد زیادی در هزینه های خود صرفه جویی کنید. اگر می خواهید که طراحی اختصاصی سربرگ برای کسب و کار خود داشته باشید طبیعی است که هزینه بیشتری هم باید پرداخت کنید.

سفارش چاپ سربرگ اختصاصی و قیمت مناسب

اگر می خواهید با هزینه ی بسیار کمی چاپ سربرگ اختصاصی را انجام بدهید می توانید با چاپخانه آراکس در تماس باشید. چاپخانه آراکس خدمات چاپی خود را با کیفیت بالا تولید و به مشتریان عرضه می کند. خدمات چاپ در چاپخانه ما شامل چاپ سربرگ، چاپ ست اداری، چاپ پاکت و… می باشد. اگر می خواهید سربرگ هایی که چاپ کرده اید از کیفیت بالایی برخوردار باشد می توانید با ما در تماس باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت و سفارش سربرگ بر روی لینک زیر کلیک کنید و با ما در ارتباط باشید.

چاپ سربرگمقالات

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن چت
در امور چاپی نیاز به کمک دارید؟
سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه امور چاپی از قبیل چاپ پاکت ، چاپ سربرگ ، چاپ ست اداری و ... مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.