قیمت چاپ سربرگ اختصاصی

قیمت چاپ سربرگ اختصاصی

قیمت چاپ سربرگ اختصاصی


قیمت چاپ سربرگ اختصاصی

قیمت چاپ سربرگ اختصاصی به چه عواملی بستگی دارد؟ قبل از هر چیز بهتر است درباره ی فواید چاپ سربرگ اختصاصی اطلاعاتی را کسب کنید و بعد از آن به موضوع قیمت بپردازیم. همانطور که می دانید چاپ سربرگ اختصاصی به کسب و کار شما کمک تا متفاوت تر از دیگران دیده بشوید. تفاوت در هر کسب و کار مهم است اما چرا؟ قطعا شما تنها کسی نیستید که در زمینه ی کسب و کار خود فعالیت دارید رقبای زیادی دارید! برای این که مشتریان در زمان نیاز تنها شما را انتخاب کنید باید متفاوت تر از رقبا دیده شوید پس چاپ سربرگ اختصاصی یکی از نیازهای کسب و کار است.

اما از چاپ سربرگ اختصاصی تنها برای بهتر دیده شدن از رقبا استفاده می شود؟ نه قطعا چاپ سربرگ اختصاصی امنیت نامه های شما را تامین می کند و شما را از این نظر مطمئن می کند که از برگه های شما به هیچ عنوان سو استفاده نمی شود. همچنین برای مخاطب شما مهم است که مکاتبات شما به صورت کاملا رسمی انجام شود چرا چون اعتماد به شرکتی که مکاتبات خود را به صورت رسمی انجام می دهد بهتر از اعتماد به شرکتی است مکاتبات خود را در برگه ساده انجام می دهد. با سفارش چاپ سربرگ اختصاصی بیشترین سود را در کسب و کار خود خواهید داشت باور نمی کنید در ادامه همراه ما باشید!

قیمت چاپ سربرگ اختصاصی - آراکس

چاپ سربرگ اختصاصی به صورت افست یا دیجیتال

اگر شما می خواهید که از چاپ سربرگ خود در زمینه ی تبلیغات هم بهره مند بشوید بهتر است برای چاپ سربرگ اختصاصی خود از چاپ افست استفاده کنید. چاپ افست از هزینه ی کمی برخوردار می باشد و می تواند برای افرادی که دارای سرمایه کمی هستند گزینه ی بسیار مناسبی باشد. در چاپ افست چاپ سربرگ تنها در تیراژ بالا انجام می شود و چاپ در تیراژ پایین امکان پذیر نمی باشد. چاپ افست این امکان را به شما می دهد تا چاپ سربرگ خود را در هر نوع کاغذی که می خواهید بنا به سلیقه ی خود انجام بدهید.

اما در چاپ دیجیتال شما این امکان را ندارید تا چاپ سربرگ اختصاصی را در تیراژ بالا انجام بدهید بلکه باید در تیراژ پایین انجام بدهید. در چاپ دیجیتال هزینه خدمات چاپی بسیار بالا تر از چاپ افست می باشد. به همین علت چاپ دیجیتال برای افرادی توصیه می شود که سرمایه زیادی دارند و می خواهند چاپ سربرگ را به صورت دیجیتال در تیراژ پایین انجام بدهند. زمانی که بحث قیمت چاپ سربرگ اختصاصی به میان می آید چاپ افست یک قدم جلوتر است.

قیمت چاپ سربرگ اختصاصی - چاپخانه آراکس

تاثیر طراحی سربرگ در قیمت چاپ سربرگ

طراحی سربرگ را می توان یکی از عوامل موثر بر روی قیمت چاپ سربرگ اختصاصی دانست هر چقدر که بخواهید طراحی سربرگ شا جلوه ویژه و خاص تری را داشته باشد قیمت چاپ سربرگ هم بالاتر خواهد رفت. شما جز کدام دسته از افراد هستید؟ جز دسته ای هستید که برای طراحی سربرگ از شرکت های طراحی کمک می گیرید یا جز دسته ای هستید که برای طراحی سربرگ از چاپخانه موردنظر کمک می گیرید. به نظر شما کدام هزینه کمتری را بابت طراحی سربرگ از شما دریافت می کنند؟

خب قطعا گزینه دوم یعنی طراحی به کمک چاپخانه از هزینه ی کمتری برخوردار می باشد. دلیل این موضوع این است که طراحی و چاپ سربرگ در یک مکان انجام می شود که این می تواند برای شما شامل تخفیف نیز بشود و کمی هزینه ی شما را کاهش بدهد. اما اگر بخواهید از شرکت طراحی سربرگ کمک بگیرید هزینه ای جدا برای طراحی سربرگ و هزینه ای را نیز جدا برای چاپ سربرگ باید پرداخت کنید خب قطعا این به ضرر شما تمام خواهد شد!

قیمت چاپ سربرگ اختصاصی - سفارش چاپ سربرگ
سایز کاغذ در قیمت چاپ سربرگ اختصاصی

یکی دیگر از عوامل موثر بر قیمت چاپ سربرگ اختصاصی که می توان به آن اشاره کرد سایز سربرگ می باشد. سایز سربرگ یکی از مواردی است که در انتخاب آن باید دقت کرد. سایز سربرگ در سایز های چاپ سربرگ A4 ، چاپ سربرگ A5 ,… انجام می شود. از چاپ سربرگ A4 برای ارسال مکاتبات بیرون سازمانی استفاده می شود اما برای مکاتبات درون سازمانی از این سایز سربرگ استفاده نمی شود.

برعکس سربرگ A4 از چاپ سربرگ A5 برای انجام مکاتبات درون سازمانی استفاده های زیادی می شود. شما هم می توانید در زمان سفارش سربرگ بر اساس نیاز شرکت سایز سربرگ را انجام بدهید و از آن استفاده های زیادی ببرید. سربرگ به بهتر دیده شدن کسب و کار شما کمک بزرگی می کند پس در هنگام انتخاب چاپ سربرگ به این نکاتی که گفتیم توجه زیادی داشته باشید.

سفارش چاپ سربرگ اختصاصی

برای سفارش چاپ سربرگ اختصاصی با قیمت مناسب می توانید با چاپخانه آراکس در تماس باشید. چاپخانه ما با سال ها تجربه خدمات خود را به مشتریان ارائه می دهد. برای سفارش خدمات چاپی از جمله چاپ سربرگ ، چاپ ست اداری ، چاپ پاکت و… می توانید با ما در ارتباط باشید. اگر به دنبال کیفیت هستید همین حالا بر روی لینک زیر کلیک کنید و با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

چاپ ست اداریچاپ سربرگمقالات

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن چت
در امور چاپی نیاز به کمک دارید؟
سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه امور چاپی از قبیل چاپ پاکت ، چاپ سربرگ ، چاپ ست اداری و ... مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.