نکاتی در هنگام چاپ سربرگ

نکاتی در هنگام چاپ سربرگ - چاپخانه آراکس

نکاتی در هنگام چاپ سربرگ - چاپخانه آراکس


نکاتی در هنگام چاپ سربرگ که باید بدانید!

نکاتی در هنگام چاپ سربرگ که دانستن آن باعث می شود سربرگ با کیفیت و مطابق با سلیقه تان داشته باشید. سربرگ یکی از اقلامی است که برای ارسال نامه های اداری و غیر اداری استفاده میشود.

به عنوان مثال برای تبریک مثلا سالگرد تاسیس شرکت رقیبتان می توانید روی سربرگ متنی را به چاپ برسانید تا مشخص شود آن نامه از طرف شماست اینطوری می توانید نشان دهید که به یاد شرکت رقیبتان هستید.

چاپ سربرگ به نوعی نشان دهنده هویت شرکت شماست و در عدم حضور شما ماهیت و زمینه ی کاری شرکت را نشان میدهد و باعث میشود مخاطب بدون اینکه گیج شود با همان نگاه اول زمینه ی کاری شما را تشخیص شود و با شما ارتباط برقرار کند.

طراحی قبل از چاپ سربرگ بسیار مهم است !

طراحی قبل از چاپ سربرگ را همیشه در اولویت قرار دهید ، چراکه وقتی کسی سربرگ شما را می بینید اول طراحی که انجام دادید به نظرش می آید سپس جنس و کیفیت آن ، هرچقدر طراحی سربرگ شما زیبا و خاص باشد مخاطبان شما جذب می شوند.

برای طراحی سربرگ بهتر است از افرادی که در این زمینه حرفه ای هستند و تجربه ی کافی دارند استفاده کنید تا برایتان این کار را انجام دهند و چاپخانه هایی که در زمینه ی چاپ سربرگ فعالیت می کنند در این زمینه توجه زیادی نشان می دهند که اشکال یا ایرادی نداشته باشد و سپس اقدام به چاپ می کنند.

این دقت را اکثر چاپخانه هایی که در این زمینه تجربه ی کافی دارند انجام می دهند ممکن است چاپخانه های دیگری که در زمینه ی چاپ سربرگ فعالیت می کنند این توجه را نسبت به طرح ارسالی شما نداشته باشند.

اگر هم ایرادی در طرح سربرگ شما باشد ، چاپخانه های معتبر قبل از چاپ سربرگ به شما اعلام می کنند که این ایراد را رفع کنید و دوباره برایشان ارسال کنید.

پس اول طراحی را جدی بگیرید و سپس برای چاپ سربرگ اقدام کنید. برای چاپ هم دقت کنید که بهترین چاپخانه را انتخاب کنید چراکه دستگاه ها و جوه رهایی که استفاده می کنند نقش بسیار زیادی در کیفیت سربرگ شما دارد.

پیشنهاد مطالعه :

چاپ سربرگ اختصاصی با قیمت مناسب

چاپ ست اداری و اجزای آن

نکاتی در هنگام چاپ سربرگ - چاپ ست اداری

دلایل مهم چاپ سربرگ ؟

از دلایل اهمیت چاپ سربرگ می توان به مکاتبات اداری اشاره کرد که اهمیت بسیار بالایی برای تمام شرکت ها و سازمان ها دارد. قراردادهایی که بین شرکت های بزرگ و کوچک بسته می شود حتما حتما باید روی سربرگ مخصوص آن شرکت انجام شود چراکه قالب سربرگ به قرارداد یا هر نامه ای دیگر اعتبار میبخشد.

در طراحی قبل از چاپ سربرگ معمولاً اطلاعات تماس که شامل آدرس شرکت ، آدرس ایمیل ، آدرس وبسایت و .. می شود حتما در پایین سربرگ ذکر شده است تا هر شخصی بتواند به راحتی با شرکت ارتباط برقرار کند و نیازی به گشتن برای پیدا کردن شماره ای از شرکت منتخب نداشته باشد.

با چاپ سربرگ میتوانید به شرکت هویت ببخشید و در نظر مشریان یک شرکت منظم ، دقیق هستید که روی کارتان بسیار حساس و دقیق هستید.

از مهمترین دلایل دیگری که می توان برای چاپ سربرگ ذکر کرد این است که میتوانید از رقبای خود جلو بزنید و مشتریان بیشتری را جذب خود کنید.

با چاپ سربرگ در کسب و کارتان پیشرفت کنید!

اگر تازه شروع به کار کرده اید و هنوز برندتان ناشناخته است ، کمتر کسی با شرکت شما آشناییت دارد میتوانید با چاپ سربرگ مثل بمب صدا کنید تا همه ی شرکت های رقیب ، مخاطبان شما را بیشتر بشناسند و برندتان معروف شود.

برای پیشرفت در کسب و کارتان علاوه بر اینکه از تبلیغات موثر استفاده میکنید حتما به چاپ سربرگ فکر کنید چراکه باعث می شود بتوانید نامه های اداری که برای مشتریان یا شرکت های دیگر ارسال میکنید رسمی کنید.

همچنین با چاپ سربرگ میتوانید امنیت نامه هایی که ارسال میکنید را تضمین کنید تا از آنها سوء استفاده نشود و اینگونه می توانید به مشتریان خود حس امنیت را القاء کنید.

با چاپ سربرگ در زمینه ی کسب و کارتان هم پیشرفت میکنید و هم اینکه میتوانید با ایجاد حس احترام دو طرفه و محترم شمردن مخاطبانتان محبوبیتتان را روز به روز بیشتر کنید.

مطالب پیشنهادی :

نقش چاپ سربرگ در مکاتبات چیست؟

نکات مهم درباره چاپ سربرگ اداری

نکاتی در هنگام چاپ سربرگ
قیمت از جمله نکاتی در هنگام چاپ سربرگ است که باید بدانید!

نکاتی در هنگام چاپ سربرگ که میتوان ذکر کرد قیمت آن است که برای همه ی مشتریان اهمیت بسیار زیادی دارد ، قیمت چاپ بستگی به عواملی دارد که یکی از آنها سایز سربرگ است. سایز سربرگ اصولاً A4 و A5 است و بیشتر ارگان ها و موسسات این سایز ها را برای سربرگ خود در نظر می گیرند.

علت بعدی که در قیمت چاپ سربرگ موثر است نوع آن است یعنی اینکه تکرنگ ، دو رنگ یا چهار رنگ است؟ این مورد هم بستگی به طرح سربرگ شما دارد که از چه میزان رنگی استفاده شده مثلا اگر سربرگ شما از یک رنگ استفاده شده باشد طبیعتاً هزینه ی آن با چاپ سربرگ دو رنگ و چهار رنگ متفاوت خواهد شد.

چاپ سربرگ که همه نوع رنگی در آن استفاده شده هزینه اش بالاتر خواهد بود ولی یک نکته ای که در اینجا باید ذکر کنم این است که رنگ های متناسب با لوگو داخل سربرگتان حتما حتما استفاده کنید تا هماهنگی بین لوگو و سربرگتان مشاهده شود.

جنس کاغذ هم بر روی قیمت چاپ سربرگ تاثیر مستقیمی دارد ، معمولاً از کاغذ هایی در گرماژ های متفاوت استفاده میشود که در تعیین قیمت سربرگ موثر است.

در انتخاب جنس کاغذ حتما دقت کنید که از کیفیت بالایی برخوردار است و اینکه بتوان به خوبی قابلیت نوشتن را داشته باشد.

برای چاپ سربرگ همین حالا اقدام کنید !

چاپ سربرگ ، چاپ ست اداری ، چاپ پاکت را در هر تیراژ و اندازه ای را به ما بسپارید و دیگر لازم نیست نگران کیفیت چاپ و برش آن باشید ما آنقدر کارتان را با کیفیت انجام میدهیم که خودتان در زمان تحویل گرفتن آن متعجب می شوید که چقدر با کیفیت است.

برای چاپ و سفارش سربرگ همین حالا اقدام کنید و برای ارتباط سریع با چاپخانه ی ما روی لینک زیر کلیک کنید تا بتوانید سریع با مشاوران ما ارتباط برقرار کنید. فرقی نمی کند طرح و مقدار تیراژ سربرگ شما چقدر باشد ما با کیفیت بالا این کار را برای شما انجام می دهیم.

چاپ سربرگمقالات

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن چت
در امور چاپی نیاز به کمک دارید؟
سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه امور چاپی از قبیل چاپ پاکت ، چاپ سربرگ ، چاپ ست اداری و ... مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.