بازاریابی با چاپ بروشور

چاپخانه آراکس چاپ بروشور تبلیغاتی

چاپخانه آراکس چاپ بروشور تبلیغاتی


بازاریابی با چاپ بروشور

بهترین روش برای معرفی کالا به مشتریان و فروش آن، بازاریابی و تبلیغات برای آن است. گاهی تبلیغات هزینه های زیادی را در بردارد و به روشهای گوناگونی انجام میگیرد. یکی از بهترین و پرطرفدارترین آنها “چاپ بروشور” است. در حقیقت بروشور ها کتابهای کوچک راهنما هستند که توضیحات مختصر و مفیدی را پیرامون یک محصول بیان میکنند. بروشورها پرکاربردترین وسیله برای شناساندن کالا هستند و معمولا توضیحات لازم را در مورد آنها ارائه میدهند.

هزینه چاپ بروشور نسبت به کاتالوگ کمتر است. اما در زمان چاپ باید نکات مهمی را در نظر داشته باشید. این نکات پیرامون جنس کاغذ، طراحی بروشور،تیترها و عنوان آن است. طرح بروشور باید در نظر مشتری جذاب باشد و این بازاریابی با چاپ بروشور را توجیه میکند. هرچه دقت و سلیقه در زمان طراحی بروشور بیشتر باشد، حذب مشتری آسان تر خواهد بود. بیننده بروشور باید جذب طرح و رنگ آن شود و مشتاق خواندن مطالب آن باشد.

اگر در زمان انتخاب تیترها به درستی تصمیم بگیرید، تاثیر بازاریابی بروشور افزایش خواهد یافت. برای متن بروشور نباید از متن های خیلی طولانی استفاده شود. متن باید مرتبط با موضوع، مختصر و مفید باشد. باید موضوعات مهم به خوبی بزرگ نمایی شوند و نام و برند شما در برشور مشخص باشد.

طرح بروشور نباید خیلی شلوغ و درهم باشد. بهتر است برای طرح آن از المان های ساده و خلاقانه استفاده کنید. طراحی حتما باید مرتبط با موضوع باشد و بین متن و تصویر همخوانی لازم وجود داشته باشد. مثلا برای تبلیغ میز و صندلی باید عکس ها و توضیح محصول در ارتباط با هم ذکر شود

مطالب مرتبط برای مطالعه :

مراحل چاپ ساک دستی

لزوم چاپ سربرگ فوری

بازاریابی با چاپ بروشور چاپخانه آراکس

نقش متن و عکس در طراحی بروشور تبلیغاتی

هزینه چاپ برای بروشور خیلی مقرون به صرفه است و از این جهت میتواند تبیلغات را در تیراژ بالا شامل شود. برای چاپ بروشور میتوان ابعاد مختلفی را در نظر گرفت. عموما بروشورها در سایزهای استاندارد A4 و A5 چاپ میشوند و ضایعات کمتری نسبت به سایزهای دیگر خود دارند. میتوانید بروشور خود را به صورت منحصربه فرد و خلاقانه در طرح و ابعاد ویژه چاپ کنید.

همانطور که گفته شد متن نوشته به منظور بازاریابی با چاپ بروشور نباید خیلی طولانی باشد. در این صورت کلمات تکراری و خسته کننده خواهند شد و دیگر کارایی لازم را در جذب مشتری ندارند. پس بهتر است جملات کوتاه، مرتبط با تصاویر، ساده و روان نوشته شوند. هرچه در زمان نوشتن و کاربرد جملات خلاقانه تر عمل کنید تاثیر بازاریابی را برای بروشور افزایش میدهید.

در انتخاب فونت بروشور هم ساده و زیبا عمل کنید. فونت باید خوانا و روان باشد. همچنین مرتبط با طرح بروشور انتخاب شود تا مخاطب را سردرگم نکند. در نوشتن متن و به کاربردن جملات خلاق عمل کنید تا تبلیغات موفقی دشاته باشید.

برای عکس بروشور حتما از تصاویر مرتبط و با کیفیت استفاده کنید. عکس در جذب مخاطب تاثیر زیادی دارد. گاهی یک عکس بزرگ با نام تجاری و توضیحات کوتاه میتواند بازاریابی خوبی برای محصول شما انجام دهد. به هیچ وجه از متن ها و عکس های تکراری استفاده نکنید. بهتر است عکس از خود محصول یا خدمت باشد. این کار بازاریابی با چاپ بروشور را در مسیر درست قرار خواهد داد.

مطالب مرتبط برای مطالعه :

چاپ ساک دستی برای برندسازی

پنج نکته اصلی در طراحی و چاپ بروشور 

چاپ بروشور آراکس پرینت

اشکالات معمول در چاپ بروشور تبلیغاتی 

برخی طراحان تازه کار در زمان طراحی و چاپ بروشور اقدام به تغییر سایز عکس ها مینمایند. با این کار رزولوشن عکس تغییر میکند و دیگر کیفیت لازم را ندارد. بهتر است بعد از وارد کردن عکس در نرم افزار به هیچ وچه سایز آنرا تغییر ندهید. مثلا در بروشورهای چند لتی عکس ها زیاد هستند و ممکن است جا نشوند. بهتر است پیش از آوردن عکس ها داخل پروژه اندازه دلخواه را به طور جداگانه تنظیم کنید. در غیر این صورت کیفیت به شدت افت خواهد کرد.

در مورد چینش عکس و متن برای بروشور در مقایسه با کاتالوگ تفاوت چندانی وجود ندارد. تنها درزمان چاپ بروشور لازم است تا مطالب کوتاه تر شوند و لزومی به استفاده از متن های بلند نیست. در کاتالوگ باید توضیح محصولات مفصل تر باشد، این ویژگی مختص کاتالوگ است و برای بازاریابی با چاپ بروشور نتیجه مطلوب را نخواهد داشت.

برای چاپ بروشور بهتر است از کاغذ مناسب استفاده شود. معمولا کاغذها به این منظور گرم پایین انتخاب میشوند تا طرح جذاب تر باشد. عکس ها در زمان طراحی بروشور بهتر است زیاد نباشند و از تعداد زیادی عکس استفاده نشود. هزینه چاپ بروشور کمتر از کاتالوگ است و هزینه کمتری هم نسبت به چاپ کاتالوگ دارد.

بهترین کاغذ برای چاپ بروشور کاغذهای پنبه یا کتان هستند. در درجه بعدی از کاغذ ساخته شده از چوب هم استفاده میشود. بعد از آن کاغذهای ساخته شده از نیشکر قرار دارند که کاغذهای درجه سه برای چاپ هستند. کاغذهای گلاسه بیشترین کاربرد را برای چاپ بروشور دارند که پشت و روی آنها صیقلی و زیبا هستند. اگر میخواهید برای چاپ از رنگ های بیشتری استفاده کنید بهتر است گرماژ بالتری از کاغذ را در نظر بگیرید. به ویژه اگر قصد چاپ برجسته روی کاغذ را دارید گرماژ کاغذ اهمیت پیدا میکند.

چاپخانه آراکس چاپ بروشور

چاپ بروشور تبلیغاتی را از ما بخواهید!

همانطور که گفته شد یکی از روشهای تبلیغات،  بازاریابی با چاپ بروشور است. بروشورها همیشه به این منظور مورد استفاده قرار گرفته اند و حتی با وجود دنیای تبلیغات اینترنتی، جایگاه خود را حفظ کرده اند. اگر برای نمایشگاه یا همایش های خود به دنبال بروشور با کیفیت و مرغوب هستید با ما تماس بگیرید. چاپخانه آراکس با سابقه طولانی و کادر مجرب در زمینه چاپ ست اداری، چاپ پاکت و چاپ ساک دستی و … آماده پذیرش سفارشات شما مشتریان محترم می باشد. برای تماس و سفارش میتوانید از طریق لینک زیر با ما در ارتباط باشید.

چاپ بروشورمقالات

2 Comments

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن چت
در امور چاپی نیاز به کمک دارید؟
سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه امور چاپی از قبیل چاپ پاکت ، چاپ سربرگ ، چاپ ست اداری و ... مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.